Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestria schreef:Ik heb werkelijk nog nooit begrepen waarom mensen zo gefocussed zijn op wat er in de bladen staat. Iedereen heeft toch ogen en ziet toch hoe de gemiddelde Nederlander er uit ziet? Dan weet je toch ook dat dit niet de norm is? Waarom zou je je dan zo graag willen spiegelen aan zoiets? Kan iemand mij dat uitleggen want daar ben ik oprecht in geïnteresseerd.
Lestria schreef:Citaat:ik denk dat normale mensen geen risico lopen,maar de wat onzekere labiele puber wel.
Maar dat zijn we toch allemaal geweest?
Waarom voelt de ene wel de drang om zich met iets onrealistisch te identificeren en de ander niet?
Martinklok schreef:Jaloezie...Pure jaloezie
Lestria schreef:Citaat:ik denk dat normale mensen geen risico lopen,maar de wat onzekere labiele puber wel.
Maar dat zijn we toch allemaal geweest?
Waarom voelt de ene wel de drang om zich met iets onrealistisch te identificeren en de ander niet?
Dorine92 schreef:Ik vind ook absoluut dat het meisje te mager is. Maar ze hebben haar ook niet heel handig op de foto gezet. Volgens mij heeft ze geen geschikte panty aan. Panty's kunnen het licht heel raar ombuigen in de schijnwerpers. Daarom hebben bijvoorbeeld balletdanseressen voor optredens speciale panty's aan. Anders krijgen ze voor het oog hele rare dunne vervormde benen.
Volgens mij zijn haar benen erg dun, maar had het er niet zo extreem dun uit hoeven zien als wat nu op de foto te zien is.
geerke schreef:Ik heb nog nooit iemand gezien met zulke ongespierde benen,behalve op foto's van Auschwitz of bij terminale patienten die al een half jaar op bed liggen en niet meer kunnen lopen.
Dit is gewoon niet
gezond,dit is niet gewoon slank of dun.
NatasjavE schreef:Ik hoop heel erg dat ik van jullie wel over straat mag...(de tegen slanke moddellen bokkers)
Ik ben 178 en weeg 58 kilo. Ik hele lange errug dunne benen....
Kan het niet helpen.
Auswitsch,..lieve help...weet je dan wel wat je zegt.
Over mij is ook vaak genoeg geroddeld. Ik zou annorexia hebben of op z'n minst aan de drugs zijn.
(niets, maar dan ook niets van waar)
Echt joh...zo leuk om te horen. Eeeeeennnig!
Citaat:Ik vraag me af waarom mensen denken dat ze dat bij een mager iemand wel kunnen maken?
ingedebruijn schreef:minikatje schreef:Het is een advertentie van een merk wat kleding maakt dat alleen goed staat op kapstokken
Dit soort opmerkingen.. echt walgelijk.
minikatje schreef:ingedebruijn schreef:Dit soort opmerkingen.. echt walgelijk.
Pardon? Ik bedoel zo'n ding wat in de gang staat en waar je je jas aan ophangt.
Misschien ook de rest van mijn berichten lezen?
Dan sla je de plank namelijk niet zo mis. (weer dat lange dunne houten ding en geen referentie naar een figuur dat een mens kan hebben)
Sorry, ik ben namelijk ook iemand waar mensen tegen zeggen dat ze nog wel een koekje extra mag of dat stuk taart maar goed moet opeten
Ik vind het namelijk allemaal grote onzin dat dit soort dingen gebeuren.
Stond net nog in de super met 2 17-jarigen voor mij die op de skates waren.
Die hadden ook dit figuurtje en zagen er totaal niet ongezond uit.
Misschien moeten we eens stoppen met mensen zo te beoordelen en onszelf het niet zo moeilijk maken met droombeelden en wensen dat we iemand anders waren.
Nogmaals, dit is symptoombestrijding.