Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Mijn leven is me lief.. Te veel om voor te leven, dus ik vermijd grote groepen (en dus makkelijke doelwitten) liever. Want zoals we vandaag hebben gezien, ben je zelfs in een kantoor niet veilig, dus het vertrouwen in bijvoorbeeld alleen politie is niet voldoende.
En ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. De wereld is gek aan het worden..
lifaya schreef:Tallie1979 schreef:Mijn leven is me lief.. Te veel om voor te leven, dus ik vermijd grote groepen (en dus makkelijke doelwitten) liever. Want zoals we vandaag hebben gezien, ben je zelfs in een kantoor niet veilig, dus het vertrouwen in bijvoorbeeld alleen politie is niet voldoende.
En ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. De wereld is gek aan het worden..
Komop zeg, dat is toch geen leven? (tenzij je niet van grote groepen en drukte houd, dan leid je er uiteraard iet onder)
Ik ben me er van bewust dat er altijd een kans op een terreur aanslag is, maar ik ga dan echt niet dingen laten die ik anders wel zou doenIk zit nu lekker in hartje New York City, 2 blocks van Central Park en Colombus Circle en 15 min lopen voor Times Square. Its worth the risk
Waarom leven en niet geleefd hebben ?
Heftig wat er gebeurd is hoor.... Valt niet goed te praten. Lees het pas nu, hele dag in de weer geweest maar echt heel naar..
Tallie1979 schreef:Het komt op mij zo over. Dus je woordkeuze was niet de juiste.![]()
"Komop zeg, dat is toch geen leven?" Heeft een veroordelende en bagataliserende toon in mijn ogen/oren.
Enfin, ik zal voor nu aannemen dat het niet zo bedoeld is.
R12312 schreef:Tallie1979 schreef:Het komt op mij zo over. Dus je woordkeuze was niet de juiste.![]()
"Komop zeg, dat is toch geen leven?" Heeft een veroordelende en bagataliserende toon in mijn ogen/oren.
Enfin, ik zal voor nu aannemen dat het niet zo bedoeld is.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw reactie ook wel wat 'piet paniek' vindt. Er is een aanslag gepleegt op een heel bewuste wijze. Waarom zouden ze een aanslag op Tallie1979 plegen?
R12312 schreef:Tallie1979 schreef:Lees je überhaupt wel?
ik wel...............jij niet![]()
R12312 schreef:Tallie1979 schreef:[
Ik heb nergens gezegd dat ze op mij als persoon een aanslag zullen plegen. Als jij dit ergens wel leest ontvang ik uiteraard graag een quote.![]()
Verder vind ik je een onprettige/onvriendelijke manier van reageren hebben.
Dat mag, dat is vrijheid van meningsuiting
R12312 schreef:Tallie1979 schreef:[
Ik heb nergens gezegd dat ze op mij als persoon een aanslag zullen plegen. Als jij dit ergens wel leest ontvang ik uiteraard graag een quote.![]()
Verder vind ik je een onprettige/onvriendelijke manier van reageren hebben.
Dat mag, dat is vrijheid van meningsuiting
alyel schreef:Oke, ik vind het VERSCHRIKKELIJK da mensen in staat zijn ander mensen te doden om eender wa reden... Maar...Heb je die prenten al eens bekeken? Die gaan erover. Die zorgen ervoor da mensen zich geviseerd voelen, minderwaardig,...pure provocatie. Ik sta alleszins niet achter die ideologie!!! Geen enkel!
En die kwestie van vrije meningsuiting is bull oliebol, zeker in een maatschappij waar haat en nijd de boventoon voert.