Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joaltijd schreef:![]()
![]()
Aan de ene kant opluchting dat het vliegtuig waarschijnlijk gevonden is. Dan is er voor nabestaanden tenminste zekerheid
Aan de andere kant is het gewoon zuur.. Arme familie/(nabestaanden)Zo iets vergeet je nooit meer! Ik wil ze graag sterkte wensen, ook al lezen ze het niet op bokt. Niemand hoort op die manier een geliefde te verliezen
En natuurlijk hulde aan de reddingswerkers en duikers. Lijkt me heel dubbel om zo iets te vinden..Opgelucht omdat ie gevonden is, en van slag omdat er echt mensen overleden zijn..
En dan daarna nog de lijken bergen, ik zou het denk niet kunnen hoor!
En over MH370, dan zouden ze toch geen drijvende lichamen kunnen vinden? Omdat ze dan teveel ontbonden zijn?
Dacht ik tenminste..
Wel wrang voor familie/vrienden die mensen in de MH370 kenden.. Dat toestel nog niet gevomden.. En deze wel..
dito schreef:jeetje 40 geborgen al...gaat evengoed nog snel, bedoel gister toen ik naar bed ging was het daar nog nacht en wisten we nog niets.
Maar lichamen intact, zou dat betekenen dat ze toch wat hebben mee gekregen dan? In tegenstelling tot de mh17 dan he bedoel ik
Joolien schreef:Vandaag weer een incident geweest met een airbus van Asia Air, er is een vliegtuig van de landingsbaan geschoten. Gelukkig geen gewonden.
Winged schreef:Joolien schreef:Vandaag weer een incident geweest met een airbus van Asia Air, er is een vliegtuig van de landingsbaan geschoten. Gelukkig geen gewonden.
Volgens Telegraaf. Andere bronnen berichten hier niks over dus ik neem dat even met een korrel zout. Kan mij herinneren dat Telegraaf ook met MA destijds een soortgelijk bericht had wat nergens werd herhaald.
Jolien87 schreef:Winged schreef:My bad.
Ik neem Telegraaf ook altijd met een korrel zout hoor, tot ik het ook van andere bronnen hoor.
Is Air Asia een beetje de nieuwe Malaysia Airlines aan het worden met al die brokken?