Babsiej schreef:Ayasha schreef:Ach lieve meid ik hoop dat jij je leven lang zo ignorant kan blijven, wat benijd ik je dat je in staat bent zo te denken. En niet omdat ik het goed of netjes vind want laat ik heel duidelijk maken dat ik jouw gedrag en mening beneden alle pijl vind, maar wel omdat je een ontzettend makkelijk leven moet hebben als je zo kan denken, zo onverschillig kan zijn. Helaas zijn mensen als jij imo ook een groot probleem van de hedendaagse maatschappij maar goed.![]()
However; ik ga niet meer dagelijks met openbaar vervoer (thank god) maar zou gewoon netjes vragen om de tas weg te doen. áls ik al eens zelf met de trein ga (dat doe ik wel nog eens occasioneel) zet ik eigenlijk enkel mijn tas naast me als er nog stoelen zat zijn.Zijn er geen stoelen meer over pak ik de tas gewoon op mijn schoot. of zet ik 'm "op mijn voeten"
Blijkbaar heb jij ook ergens een gebrek door zo te denken ... Kan gebeuren, maar ook naast jou ga ik gewoon zitten in t OV
Ik heb veel gebreken maar sociale angst is er gelukkig geen van dus je zou meer dan welkom zijn.

Betekent niet dat ik geen empathie kan op brengen voor mensen die dat wel hebben.