Urielle schreef:Volgens mij zit er in cola ook iets verslavends. Ik móet dat echt hebben en word slap en enorm geïrriteerd als dat niet kan.
Ik had vroegah, in de vier klas havo (zo'n 8 jaar geleden) een klasgenootje die verslaafd was aan red bull. Haar moeder zorgde altijd dat ze dat kreeg. Correctie, Golden Power... Afschuwelijk!!
Maar boooos dat ze was als er geen GP op voorraad was!!! Hoofdpijn, ziek en dan maar over op ibuprofen tot ze weer een paar blikjes op had...
Ik weet niet wat er in Cola zit, ik drink het bijna nooit... Sowieso drink ik nauwelijks frisdrank. Ik ben er enkele maanden geleden mee gestopt. Het is gewoon niet echt mijn ding. Ik heb wel gelezen dat mensen er gigantisch van afvielen als ze daar mee stopten. Maar aangezien alles wat ik dronk light was, was dat niet het geval. Ik heb in ieder geval geen suikerdip meer door nepsuikers.
Wat ik niet snap (niemand persoonlijk) is dat er zoveel frisdrank gedronken wordt. Dat mensen tegenwoordig vreemd opkijken als je vraagt om gewoon kraanwater. Dat drink ik namelijk net zo lief, of spa rood voor het borrelgevoel. Nu lukt het me af en toe wel om een glas frisdrank te drinken. Maar onlangs vergeten om zelf water mee te nemen. Hele dag weg en de voorraad bestond uit frisdrank. Gatver zeg, daar word je echt niet blij van!! Vult enorm, zit in de weg e.d.
En dan te bedenken dat menig persoon de hele dag door frisdrank drinkt en dit niet per se light is... Wat is er mis met water en/of thee?