vuurneon schreef:Het gaat om een stilteruimte, dus niet eens geloof specifiek want ook als atheïst kun je daar dingen overdenken.
Maar dat is toch heel erg raar in een pretpark

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SFC schreef:En vind je het niet meer dan logisch dat al het racistische afgeschaft wordt? Al het niet-humane moet verdwijnen.
Een moslimvrouw heeft hier even veel rechten als een normale vrouw als ze mishandeld word door haar vent ookal zegt die dat het 'van het geloof' moet (even overdreven hè), die man mag niet alles doen omdat die moslim is.
Ze mogen ook niet thuis slachten bijvoorbeeld, alles wat volgens onze wet niet mag mogen zij ook niet. Ja geloven mogen zij, maar wij ook
BaileyMix schreef:vuurneon schreef:Het gaat om een stilteruimte, dus niet eens geloof specifiek want ook als atheïst kun je daar dingen overdenken.
Maar dat is toch heel erg raar in een pretparkAls ik naar een pretpark ga doe ik dat niet om in een stilteruimte te gaan filosoferen.
SFC schreef:Tallie1979 schreef:Dus, conclusie in deze, als men het niet eens is met het kamp 'voor' dan zijn ze dom?
Hmm, bijzonder... Dat noem ik nou rascisme.. Gefeliciteerd mensen, jullie zijn geen haar beter dan kamp 'tegen'!
Die conclusie vind ik nog dommer eigenlijk.
SFC schreef:Tallie1979 schreef:Je haalt 2 mensen door elkaar. Ik heb in dit topic niet aangegeven dat ik rascist ben uit noodzaak.. Dat was iemand anders.
Dan had ik de verkeerde voor me (doelde op monica71, foutje) maar jouw reacties vind ik persoonlijk ook redelijk snugger voor zo een intelligent persoon. Die buitenlanders nemen ons niks af hoor, echt niet. Er is plek voor moskeeën, lig jij er wakker van? Die zullen ooit, net als die vele kerken die hier verdwenen zijn, ook verdwijnen.
En ja, het is niet 'Nederlands' maar wat is Nederland? We hebben niet eens (zichtbare!) grenzen. Het is gewoon grond op aarde, wat god/allah wie t ook zijn mag, wat van iedereen is.
Alsof dit van ONS is, die 'buitenlanders' betalen evenveel voor het zelfde stuk grond als wij hoor.
SFC schreef:En ja, het is niet 'Nederlands' maar wat is Nederland? We hebben niet eens (zichtbare!) grenzen. Het is gewoon grond op aarde, wat god/allah wie t ook zijn mag, wat van iedereen is.
Alsof dit van ONS is
SFC schreef:Tallie1979 schreef:Dus, conclusie in deze, als men het niet eens is met het kamp 'voor' dan zijn ze dom?
Hmm, bijzonder... Dat noem ik nou rascisme.. Gefeliciteerd mensen, jullie zijn geen haar beter dan kamp 'tegen'!
Die conclusie vind ik nog dommer eigenlijk.
Tallie1979 schreef:Je kunt alleen niet zeggen dat iemand wel of niet snugger is naar aanleiding van een bepaalde opvatting of geloof. Ik brand mijn vingers er niet aan om iemand dom te noemen omdat hij/zij iets vind.
Kwanyin schreef:Eigenlijk hadden we allemaal beter moeten lezen, er is er maar één "snuggere" in dit hele topic die de datum van het artikel las....
Citaat:Stilteruimte
Walibi Holland beschikt over een stilteruimte waar bezoekers zich terug kunnen trekken wanneer daar behoefte aan is. Deze ruimte is toegankelijk voor iedereen. Vraag bij Guest Service naar de sleutel en locatie.