WildWings schreef:Komt even binnenvallen en staat versteld van de reacties hier, bloemlezing van Yamcha pakt wel wat pareltjes van reacties uit dit topic eruit, jeetje.
Ik vraag me af of de mensen die zeggen dat het dom is om naaktfoto's te laten maken en dat het dan een kwestie van eigen schuld is wanneer deze illegaal verkregen en gepubliceerd worden, die mening dan ook verder doortrekken? Dus stel dat ik op straat loop en naakt ben onder mijn kleding/ondergoed (schijnt meestal het geval te zijn, sst) en iemand trekt de kleding van mijn lijf waardoor ik ineens bloot op straat sta, is dat wellicht ook mijn eigen schuld? Ik weet tenslotte dat zoiets theoretisch zou kunnen gebeuren in onze maatschappij, dom van me! Had ik dan maar kleding moeten aantrekken die niet makkelijk af te krijgen was? Een betere cursus zelfverdediging moeten volgen omdat ik wéét dat ik een aanrader of erge tegen het lijf kan lopen? Een kuishuidsgordel moeten dragen? Een bodysuit onder m'n kleding? Niet op straat komen om een bepaald tijdstip, in een bepaalde buurt, of gewoon helemaal niet op straat lopen?