Naaktfoto's celebs verspreid...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 12:31

WildWings schreef:
Komt even binnenvallen en staat versteld van de reacties hier, bloemlezing van Yamcha pakt wel wat pareltjes van reacties uit dit topic eruit, jeetje.

Ik vraag me af of de mensen die zeggen dat het dom is om naaktfoto's te laten maken en dat het dan een kwestie van eigen schuld is wanneer deze illegaal verkregen en gepubliceerd worden, die mening dan ook verder doortrekken? Dus stel dat ik op straat loop en naakt ben onder mijn kleding/ondergoed (schijnt meestal het geval te zijn, sst) en iemand trekt de kleding van mijn lijf waardoor ik ineens bloot op straat sta, is dat wellicht ook mijn eigen schuld? Ik weet tenslotte dat zoiets theoretisch zou kunnen gebeuren in onze maatschappij, dom van me! Had ik dan maar kleding moeten aantrekken die niet makkelijk af te krijgen was? Een betere cursus zelfverdediging moeten volgen omdat ik wéét dat ik een aanrader of erge tegen het lijf kan lopen? Een kuishuidsgordel moeten dragen? Een bodysuit onder m'n kleding? Niet op straat komen om een bepaald tijdstip, in een bepaalde buurt, of gewoon helemaal niet op straat lopen?

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 12:39

Ik heb tot halverwege dit topic gelezen, maar mijn mond valt er van open. Mensen vinden bepaalde celebs nu minder leuk of zelfs sletterig door deze foto's? "Ohnee ze doet iets met haar man in betrekking op seksualiteit", wat een slet"?? 8)7

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-14 13:19

:') Sja, sommige mensen zijn minder open minded denk ik _O-

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 13:41

Pearlx schreef:
Ik heb tot halverwege dit topic gelezen, maar mijn mond valt er van open. Mensen vinden bepaalde celebs nu minder leuk of zelfs sletterig door deze foto's? "Ohnee ze doet iets met haar man in betrekking op seksualiteit", wat een slet"?? 8)7

Eeuwige maagden dunkt me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 14:51

Pearlx schreef:

Wist je dat niet, vrouwen schijnen alleen waardevol te zijn als ze nog maagd zijn.....

The revival of the fifties -O-

Ik had alleen niet verwacht dat op een forum waar het overgrote deel van de gebruikers vrouw is, er zoveel mensen zulke misogyne en seksistische denkbeelden op na zouden houden.

Pearlx

Re: Naaktfoto's celebs verspreid...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 16:04

En als de betreffende actrices waarvan nu nudes zijn gelekt, bijvoorbeeld een naaktscène of bedscène spelen in hun films? Of de betreffende zangeressen in een niets verhullende jurk op de media verschijnen. Wordt er dan ook zo over ze gedacht vraag ik me af?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 16:05

Yamcha schreef:
Pearlx schreef:

Wist je dat niet, vrouwen schijnen alleen waardevol te zijn als ze nog maagd zijn.....

Ik had alleen niet verwacht dat op een forum waar het overgrote deel van de gebruikers vrouw is, er zoveel mensen zulke misogyne en seksistische denkbeelden op na zouden houden.

Daar verbaas ik mij ook vaak over. Dat zijn vrouwen die zijn gaan geloven in de bullshit die de maatschappij en mannen al honderden, duizenden jaren hebben verkondigd. Het lijkt soms ook wel alsof de tijd zich telkens herhaald, maar dan net even wat anders. Het denkbeeld van de gemiddelde mens lijkt steeds conservatiever en bekrompen te worden.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 18:29

Yamcha schreef:
Pearlx schreef:

Ik vind het ook behoorlijk schokkend dat zulk gedachtegoed zo leeft onder veel vrouwen. Had van een vrouw forum zoals dit heel anders verwacht.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 00:18

Een tweede massale hack is uitgelekt

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 19:30

Ik zie het inderdaad op nu.nl...

Ik ben wel benieuwd of deze foto's dan al eerder gejat waren en nu verspreid, of laatst pas gejat waren zeg maar, nadat de 1e hack al was geweest en bekend geworden :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 14:56

Ik vind de foto's stiekem wel mooi := En wat mij betreft hoeven ze zich nergens voor te schamen. Tegenwoordig maakt (bijna) iedereen dit soort foto's. Alleen heerst er nogal een taboe op.

Dat het uitlekt is natuurlijk wel schandalig en schending van privacy. Maar deze dames zijn echt geen sletten door het maken van deze foto's hoor :=

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 15:08

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 15:12

Triest hoor. Ik geloof dat het foto's zijn uit dezelfde hack/verzameling, maar wil die persoon er nu weer meer geld voor. Schijnbaar viel dat de eerste keer nogal tegen. Ontzettend ziek om het ook nog op zo'n manier aan te kondigen... :n

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 15:16

Inderdaad, echt triest. Hij maakt er echt een spelletje van. Waarschijnlijk een spelletje waar velen vrolijk in mee gaan :roll:

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 14:58

SFC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:01

So hey, privacy inbraak en dan diegene slet noemen omdat ze haar vriend (of wie dan ook) een plezier doet. :+ En we zitten nog wel in 2014, had 'ons' wat toleranter verwacht maar blijkbaar is het overgrote deel nog zo kortzichtig als maar kan. Jammer, dat vind ik een grotere schande dan naaktfoto's maken.

Ken véél telefoons waar een paar naaktfoto's op staan, ken een paar telefoons met albums vol. Sommige vind ik wel sletten (foto's versturen naar vreemde, ja als je zo een aandacht wilt van jan en alleman ben je een slet. Niet slechter dan anderen, niet beter dan anderen maar gewoon een slet. Maarja daar lig ik niet wakker van), sommige vind ik geen sletten ('leuke' foto naar vriend).

Maar moet niet iedereen dat zelf weten? Al laat iemand, zoals hier gegeven werd, zich in de mond schijten... so what? Ik ruik dat hier niet, ook niet als ik in de bioscoop zit en kijk naar hun.

Laat anderen toch lekker doen wat ze willen zolang ze niemand pijn doen.

Toevallig zitten er nu wat klasgenoten de naaktfoto's te kijken, kate upton, jennifer enzo... Ja heel eerlijk, sommige foto's zijn ook gewoon een beetje raar, maar kom op, moeten ze toch zelf weten.

Kan het gedrag van de mensen die kijken ook niet afkeuren, dat is gewoon nieuwsgierigheid die in de mens zit, en ja er zijn toch al miljoenen mensen die het gezien hebben. Ze gaan ook niet opeens die mensen minder waarderen door die foto's, ook niet meer.