Mensen worden steeds asocialer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pandour4evuh

Re: Mensen worden steeds asocialer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 05:59

Ik kan mij een paar jaar geleden bedenken ik had mijn voet gebroken ik liep op krukken. Dat is super vermoeiend en ieder moment dat je kan zitten of stilstaan neem je. je kan je evenwicht ook niet houden. Ik heb de spits treinen s'morgens. ik stap in en een vrouw met 2 kinderen zitten op de klapstoeltjes van de sprinter. mevrouw ziet mij staan de rest van de trein zit stampvol. no way dat ik er doorheen kan. Vervolgens zegt mevrouw tegen haar kinderen nee sta niet op dat meisje kan op haar krukken leunen!! (1 van haar kinderen wou op staan)

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 16:29

Jennyj01 schreef:
Ik val misschien wat laat in het topic maar m'n bek valt open.
Ts verbeter de wereld en begin bij jezelf. Daar is nog een hoop winst te behalen.

Bij mezelf beginnen?? Dus mensen die punt 1 mij en mijn collega belachelijk maken en punt 2 zich ook nog schuldig maken aan diefstal?
Nee sorry maar daar valt mijn bek van open. ;)
Mijn reactie was misschien niet gepast zoals ik al eerder heb aangegeven in dit topic ;).

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:33

Misschien je slecht geschreven Nederlands uit je openingspost?

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 16:34

Jennyj01 schreef:

Sorry maar met dyslexie helpt daar niet echt aan mee, om alles foutloos en perfect te schrijven.

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 16:37

Jennyj01 schreef:

Vertel me waar de fouten zitten, want ik zie ze zelf niet..

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:38

Jennyj01 schreef:

Het feit dat je hier commentaar levert op iets wat er helemaal niet toe doet zegt al genoeg dat jij de wereld ook goed verbetert ofniet?
TS geeft aan misschien niet correct geweest te zijn. Zij levert commentaar op hun manier van doen en jij levert commentaar op haar manier van doen. Ben jij al klaar met je zelf te verbeteren dan ?

Nee hè? Ga daar maar lekker verder mee !

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 16:40

Koekeroekus schreef:
Jennyj01 schreef:

Het feit dat je hier commentaar levert op iets wat er helemaal niet toe doet zegt al genoeg dat jij de wereld ook goed verbetert ofniet?
TS geeft aan misschien niet correct geweest te zijn. Zij levert commentaar op hun manier van doen en jij levert commentaar op haar manier van doen. Ben jij al klaar met je zelf te verbeteren dan ?

:j

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:40

Dan weet je dat Nederlands niet altijd even simpel is. Voor jou in geschrift en voor anderen verbaal. Je verwacht van anderen dan toch ook wat begrip.

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 16:43

Jennyj01 schreef:
Dan weet je dat Nederlands niet altijd even simpel is. Voor jou in geschrift en voor anderen verbaal. Je verwacht van anderen dan toch ook wat begrip.

Wat ik al eerder heb aangeven, als mensen een andere taal spreken tegen elkaar heb ik daar totaal geen problemen mee. Nu weet ik dat mevrouw veel vaker in de winkel komt en gewoon Nederlands kan spreken. Nogmaals doen ze dit onderling niet prima, maar het gaat me iets te ver als mevrouw in een andere taal gaan staan praten wijzen en uitlachen van mij en mijn collega.

Ik weet heus wel dat Nederlands geen simpele taal is ;)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:45

Koekeroekus schreef:
Jennyj01 schreef:

Niemand is ooit klaar zichzelf te verbeteren maar sommigen werken er harder aan dan anderen.

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 16:47

Dus met andere woorden...
Jij werkt daar aan, en ik niet?

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:50

Odatje schreef:

Dat staat er niet. Maar als je je aangesproken voelt.

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 16:51

Jennyj01 schreef:
Odatje schreef:

Dat staat er niet.

Verplaats je is in MIJN situatie, dat het wel zo overkomt. ;)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:54

Het oorspronkelijke bericht is een reactie op iemand anders. Waarom voel jij je dan aangesproken?

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 16:55

Jennyj01 schreef:
Het oorspronkelijke bericht is een reactie op iemand anders. Waarom voel jij je dan aangesproken?

Omdat het eerste bericht wel op mij slaat. ;)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:58

Maar heb je het bericht dan niet helemaal gelezen? Dan zie je toch dat het niet over jou gaat.

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 16:58

Jennyj01 schreef:
Maar heb je het bericht dan niet helemaal gelezen? Dan zie je toch dat het niet over jou gaat.

Prima

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:11

Wat een gezeur zeg. Eerst mag je niks over andere zeggen omdat je eerst bij jezelf moet beginnen en vervolgens mag er wel commentaar gegeven worden op ts omdat jij wel de wereld verbeterd? Nou ik merk er weinig van. Ga lekker in je eigen wereldje zitten. Kun je die verbeteren.

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 17:13

Koekeroekus schreef:
Wat een gezeur zeg. Eerst mag je niks over andere zeggen omdat je eerst bij jezelf moet beginnen en vervolgens mag er wel commentaar gegeven worden op ts omdat jij wel de wereld verbeterd? Nou ik merk er weinig van. Ga lekker in je eigen wereldje zitten. Kun je die verbeteren.

_/-\o_

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:24

Koekeroekus schreef:

Wie zegt dat er niks over anderen gezegd mag worden? Dat maak jij ervan. Dus wie zit er nou lekker in z'n eigen wereldje? Maar van jou mag je alles is dit topic alleen maar leuk en goed vinden. Ik heb niks zien staan in de trant van: alleen reageren als je het er mee eens bent.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:25

Easy, easy. Laten we het topic openhouden in plaats van zo hard te knokken dat het gesloten wordt.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:29

Moderatoropmerking:
Dames, een uitdrukkelijk verzoek deze discussie te staken en over te gaan op het discussie-onderwerp. Speel een discussie op de bal, en niet op de man.