Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimberley12 schreef:Ik snap niet dat er vanavond nog een vliegtuig dezelfde route gaat vliegen, ook al vliegen ze eromheen, uit respect voor de slachtoffers en nabestaanden, zou ik dit nooit gedaan hebben....Wie wil er nou nog vliegen??
Marit schreef:kimberley12 schreef:Ik snap niet dat er vanavond nog een vliegtuig dezelfde route gaat vliegen, ook al vliegen ze eromheen, uit respect voor de slachtoffers en nabestaanden, zou ik dit nooit gedaan hebben....Wie wil er nou nog vliegen??
Net een interview met twee nederlanders, die stappen vrolijk in. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben.. Zou in elk geval bevestigd willen hebben dat ze een andere route kiezen, anders zou ik niet instappen denk ik.
Fitzroy schreef:Ik begrijp sowieso niet waarom er nog over dat gebied gevlogen werd als er van de week al een Antonov is neergehaald daar. Dan vlieg je toch direct om?
Emmaa_ schreef:Fitzroy schreef:Ik begrijp sowieso niet waarom er nog over dat gebied gevlogen werd als er van de week al een Antonov is neergehaald daar. Dan vlieg je toch direct om?
Er werd net op het nieuws gezegd dat er wel een vliegverbod is op dat gebied, maar dan alles onder 7 km hoogte. Het vliegtuig vloog op 10 km.
De Russische media meldt nu dat er een Russisch transportvliegtuig op dezelfde hoogte in hetzelfde gebied vloog en dat er een botsing heeft plaatsgevonden. Daar geloof ik nou weer geen zak van, en ik vind het érg verdacht dat er dat soort berichten naar buiten gebracht worden.
Anoli schreef:Caira schreef:wat ik erg vind is dat er zoveel mensen zo dicht bij dat vliegtuig konden komen. Er zal wel flink geplunderd zijn.
Gezien de beelden vraag ik mij af f er nog wat te plunderen valt.
eenitraM schreef:kimberley12 schreef:Ik snap niet dat er vanavond nog een vliegtuig dezelfde route gaat vliegen, ook al vliegen ze eromheen, uit respect voor de slachtoffers en nabestaanden, zou ik dit nooit gedaan hebben....Wie wil er nou nog vliegen??
De wereld blijft niet stil staan...
LiiNd_Y schreef:Emmaa_ schreef:Er werd net op het nieuws gezegd dat er wel een vliegverbod is op dat gebied, maar dan alles onder 7 km hoogte. Het vliegtuig vloog op 10 km.
De Russische media meldt nu dat er een Russisch transportvliegtuig op dezelfde hoogte in hetzelfde gebied vloog en dat er een botsing heeft plaatsgevonden. Daar geloof ik nou weer geen zak van, en ik vind het érg verdacht dat er dat soort berichten naar buiten gebracht worden.
Dan moet er toch nog een vliegtuig zijn neergestort?Geloof er inderdaad geen zak van.