Echte vrouwen hebben rondingen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:03

Annemiek80 schreef:
RedPassion schreef:
Maar jij noemt mensen dik die dat helemaal niet zijn, daar wringt de schoen vooral volgens mij...

Maar ligt daar nou niet juist de clue? Ieder mens is anders, ieder mens heeft een ander referentiekader. Wat jij dik vind hoeft een ander niet dik te vinden, beide zijn meningen. Als iemand, nessah in dit geval, de mensen uit de dove reclame dik/te zwaar vind dan is dat een mening, geen vaststaand iets, net als jij vind dat zij dat niet zijn.

Echter op dik hangt een zeer negatief imago waardoor je het bijna niet in de mond mag noemen.
Terwijl dun als woord/benoeming wel gewoon gebruikt wordt.
Ik zie dat ook in dit topic (in veelvoud) gebeuren

Dik-dun zijn gewoon elkaars tegenstellingen, het is de mening/referentiekader van de individu die er een labeltje aanhangt

Niet mee eens, of iemand (te) zwaar/dik, of juist te licht-dun is, is namelijk gewoon meetbaar. En dan heb ik het over de fysieke/biologische kant, niet wat iemands persoonlijke mening is. Natuurlijk mag TS die modellen te dik/niet mooi vinden, maar stellen dat ze dik zijn en dat dus presenteren als feit (en zoals ze in de OP deed, daar zelfs een kledingmaat aan verbinden) is gewoon niet correct.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:25

Blijkbaar een gevoelig onderwerp ! Het feit dat TS zich daar zo over opwindt, doet mij denken dat ze er ook heel erg mee bezig is, en daar wringt het schoentje. Zij ziet in die reclames haar worst nightmare, dat ze er zo zou uitzien. Eigenlijk vind ik dat jammer, want - en dit is een énorm cliché, dat weet ik - echte schoonheid zit vanbinnen. Ik vind iemand met een goed karakter algauw veel aantrekkelijker dan iemand met een rotkarakter, en dan doen die kilo's teveel of te weinig er helemaal niet toe. Mensen die overdreven met hun uiterlijk of gewicht bezig zijn, hebben meestal dieperliggende problemen en een laag zelfbeeld waardoor ze constant lijken te hengelen naar complimentjes en hunkeren naar het gevoel zich mooier/slanker te voelen dan een ander. Je kunt hen geen mooier cadeau doen dan door hen te zeggen dat ze te dun zijn, want dat interpreteren ze graag als 'jaloezie'. Bij mensen die zichzelf te zwaar vinden, krijg je net hetzelfde. Ze zouden zo graag dunner zijn, en reageren dus veel te fel als iemand als TS de Dove-dames te dik noemt, omdat ze zich persoonlijk aangesproken voelen.
Wanneer jullie allemaal wat ouder en rijper zullen zijn, dan zullen jullie beseffen dat het cijfer op de weegschaal écht niet belangrijk is, want oud worden we allemaal. Het zijn dan de personen die oprecht tevreden zijn met zichzelf, en er niet van wakker liggen als ze 5kg zijn bijgekomen, die het mooiste zijn als ze ouder worden, want tevredenheid, dat straal je uit.
Zelf ben ik niet te dik en niet te mager. Mijn haar wordt grijs en ik kleur het niet. Ik heb vrede met mijzelf.
Mijn dochter van 16 heeft maatje 0 en is echt (lelijk) mager. Dat is haar aard, daar kan ze niks aan doen, maar zij is veel meer met haar uiterlijk bezig dan ik. Dat vind ik jammer. En ja, te mager is net zo ongezond als te dik.
En persoonlijk weeg ik liever een paar kg te veel dan dat de weegschaal mijn grootste vijand wordt; Meer zelfs, ik héb niet eens een weegschaal :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:30

Of je nu dik, stevig, vol slank, slank of mager bent het gaat er om hoe je leefstijl is.
En dat je blij bent met jezelf.
Iemand die zakken vol chips eet, ander ongezond voedsel en gewoon geen gezond eetpatroon wil aannamen en daarna zegt "Een echte vrouw heeft rondingen" Houdt zich zelf voor de gek.
Iemand die al het ongezonde laat staan en maar op 500 kcal per dag leeft en daarna zegt "Een echte vrouw is alleen slank" Houdt ook zich zelf voor de gek.

Als een zwaarlijvig iemand nu heel erg zijn best doet om een gezonde levenstijl te hebben, een beetje te sporten en daaruit gewoon ontdekt dat maatje 38 niet past qua bouw dan kun je zeggen dat een echte vrouw wat rondingen heeft. Want een echte vrouw heeft wilskracht om een gezonde levenstijl op te bouwen, om door te zetten naar een gezonde bmi. Maar een echte vrouw kan niet toveren en een andere bouw uit de lucht laten vallen.

Maar ik denk dat door dit soort reclames mensen het als excuus gebruiken om geen gezonde levenstijl willen hebben. Een zak chips pakken en zeggen dat echte vrouwen rondingen hebben.
Ze kunnen beter gewoon er tussen in gaan zitten. Niet te dun en niet te dik. Ik vindt de dames van dove al aardig in de buurt komen van niet te dik en niet te dun. Ik zie daar niet echt overgewicht. Wel zouden ze ietsje minder kunnen hebben. Tenminste zelf ben ik ook ongeveer zo en vindt zelf niet mooi.

Maar om nu gelijk te zeggen tegen iemand die maat 42 heeft dat ie te dik is, is een beetje veroordelend.
Dat kan alleen een arts vindt ik, die kan bepalen of je gewicht goed is of niet.

Annelove16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:33

sevke schreef:
Blijkbaar een gevoelig onderwerp ! Het feit dat TS zich daar zo over opwindt, doet mij denken dat ze er ook heel erg mee bezig is, en daar wringt het schoentje. Zij ziet in die reclames haar worst nightmare, dat ze er zo zou uitzien. Eigenlijk vind ik dat jammer, want - en dit is een énorm cliché, dat weet ik - echte schoonheid zit vanbinnen. Ik vind iemand met een goed karakter algauw veel aantrekkelijker dan iemand met een rotkarakter, en dan doen die kilo's teveel of te weinig er helemaal niet toe. Mensen die overdreven met hun uiterlijk of gewicht bezig zijn, hebben meestal dieperliggende problemen en een laag zelfbeeld waardoor ze constant lijken te hengelen naar complimentjes en hunkeren naar het gevoel zich mooier/slanker te voelen dan een ander. Je kunt hen geen mooier cadeau doen dan door hen te zeggen dat ze te dun zijn, want dat interpreteren ze graag als 'jaloezie'. Bij mensen die zichzelf te zwaar vinden, krijg je net hetzelfde. Ze zouden zo graag dunner zijn, en reageren dus veel te fel als iemand als TS de Dove-dames te dik noemt, omdat ze zich persoonlijk aangesproken voelen.
Wanneer jullie allemaal wat ouder en rijper zullen zijn, dan zullen jullie beseffen dat het cijfer op de weegschaal écht niet belangrijk is, want oud worden we allemaal. Het zijn dan de personen die oprecht tevreden zijn met zichzelf, en er niet van wakker liggen als ze 5kg zijn bijgekomen, die het mooiste zijn als ze ouder worden, want tevredenheid, dat straal je uit.
Zelf ben ik niet te dik en niet te mager. Mijn haar wordt grijs en ik kleur het niet. Ik heb vrede met mijzelf.
Mijn dochter van 16 heeft maatje 0 en is echt (lelijk) mager. Dat is haar aard, daar kan ze niks aan doen, maar zij is veel meer met haar uiterlijk bezig dan ik. Dat vind ik jammer. En ja, te mager is net zo ongezond als te dik.
En persoonlijk weeg ik liever een paar kg te veel dan dat de weegschaal mijn grootste vijand wordt; Meer zelfs, ik héb niet eens een weegschaal :D

Ik mis de like knop :+

callum

Re: Echte vrouwen hebben rondingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:47

Wat ik.me afvraag is waarom mensen hier zo enorm mee bezig zijn. Myself included hoor.
want in hoeverre heb je er last van als iemand overgewicht heeft of ondergewicht. Of wat er in de reclame gezegd wordt. Je leeft toch volgens je eigen standaart. Het gaat pas mis als je die standaart door iedereen zijn strot probeerd te stampen vanuit je eigen onzekerheid zeg maar.

ik heb behoorlijk overgewicht. Ben hier niet blih mee. En probeer er vanalles aan te doen. Wat regelmatig faalt. Maar mij zal je niet horen roepen dat ik dikke mensen sexy vind. Maar dunne ook niet. Ik denk dat hrt ook heel erg tr maken heedt met zelfvertrouwen. Iemand die zelfvertrouwen heeft ongeacht haar lichaam. Straalt sexappeal uit.

dus ik denk dat elke vrouw op zich moet streven naar vrede met zichzelf ongeacht de maat.

en vooral dat de wereld minder over elkaar moet oordelen en meer op jezelf moet letten en laat andere in hun waarde. Laat andere mensen hun keuzes maken en als iemand zich sexy voelt ondanks overgewicht. Good on ye.

serieus. Ik bedoel je moet het met jezelf doen uiteindelijk

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:51

Ik denk dat nummer 1 belangrijkste feit is dat je jezelf goed fit moet voelen, zowel fysiek als mentaal!
Als je goed in je vel zit, straal je dat uit
Nummer 2 is: eet gezond, leef gezond, voel je gezond ;)

Dan kan je jezelf al niks meer 'verwijten'. Want anderen doen moeten ze zelf weten. Als ik iemand niet heel goed ken, of met iemand voor het eerst spreek zal ik hem/haar écht niet aanspreken op zijn/haar figuur. Ik zou het ook niet achter hun rug tegen iemand anders zeggen of er over denken, je weet de reden namelijk niet. Als ik iemand wel goed ken, en ik weet dat diegene gewoon dik/dun is door het (niet) eten zal ik er wel iets van zeggen! Soms heeft zo'n persoon dan net zo'n duwtje nodig (:

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:57

callum schreef:
Iemand die zelfvertrouwen heeft ongeacht haar lichaam. Straalt sexappeal uit.

Volledig mee eens, maar het zijn dan ook niet de mensen met zelfvertrouwen die een ander neerhalen om zichzelf op te krikken. Dus het zijn dan ook niet die mensen die de plaatjes posten waarover dit topic gaat, en ook niet die mensen die opmerkingen naar het hoofd van een ander slingeren dat ze meer moeten gaan eten (waar het andere topic dus over gaat) :)

Een te dun persoon heeft het recht om even onzeker te zijn over zijn of haar lichaam dan een te dik persoon. Maar van de onzekere dikke persoon wordt geaccepteerd dat die commentaar geeft op dunne mensen, terwijl dat omgekeerd volstrekt verboden is, je zou het eens moeten durven...

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 17:12

Dat is niet waar, dat doet lang niet iedereen, denk persoonlijk dat de te dikke mensen dat zelfs minder snel doen dan de mensen met een normaal gewicht...Die weten namelijk hoe naar dat is.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 17:55

ohjajoh6 schreef:
@Bakkabouter en toch heb jij zoals een echte vrouw betaamt, prachtige rondingen hoor.
Edit; En dan heb ik het niet alleen maar over de voorgevel, maar je bent gewoon op en top vrouw punt.

Je zegt nu twee keer achter elkaar dat een echte vrouw rondingen heeft. Nou uh. Dankje?

Ik zie mijzelf als echte vrouw, klein cup b-tje, niet al te breed, sport veel, kont is niet gigantisch... Maatje 34. Die curves missen dus een beetje.
En ik loop gek genoeg wel dagelijks op hakken van 10cm en in jurkjes. (ok, en 's avonds in paardrijkloffie of sportkleding). Maar als ik geen echte vrouw ben, wat ben ik dan? Een nepper? Omdat ik wel in jurkjes en op hakken loop?

(Overigens moet ik er ook niet aan denken om terug te gaan naar maatje 36. Doe mij mijn strakke lijf maar)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 17:58

Dit is zo'n onderwerp waar ik lichtelijk pissig van wordt :=

Ik geloof dat je een vrouw bent als je een k*ut hebt, voor de rest heeft iedere vrouw een eigen bouw, vréselijk om de een meer vrouw dan de ander te noemen. Niks anders dan frustratie en onzekerheid van degene die dat doet. En dan heb je er een hoop.

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:01

Misschien banketstaaf en kort door de bocht. Maar dit vind ik oets wat stevige/dikke mensen zichzelf wijs maken :o

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:07

NeverGiveUp schreef:
Ik geloof dat je een vrouw bent als je een k*ut hebt, voor de rest heeft iedere vrouw een eigen bouw, vréselijk om de een meer vrouw dan de ander te noemen. .

Dit inderdaad. Het maakt mij echt niet uit hoe zwaar iemand is, wat het BMI is, of iemand zware botten heeft ja of nee. Het gaat erom dat je GELUKKIG bent. En als je het nodig vind om tegen iemand aan te schoppen die volgens jou 'geen echte vrouw' is.... Schroef dan die hersenpan eens even open en check of je wel ECHT ZO HEEL ERG BLIJ bent met jouw curves. Of dat het toch niet helemaal lekker zit.

Daantje_1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:12

Het belangrijkste is dat je jezelf prettig voelt in je eigen lichaam :j

Persoonlijk heb ik echt niets tegen mensen die te dik zijn, al helemaal niet als ik weet dat diezelfde mensen er iets tegen doen, of dat tenminste proberen, of mensen die er niets aan kúnnen doen. Wel kan ik me echt ergeren aan mensen met overgewicht die er gewoon niks aan doen, die gewoon veel te weinig bewegen en te veel eten. Het gaat mij absoluut niet om het uiterlijk, ik kan gewoon simpelweg niet tegen luiheid en gemakzucht (hierbij heb ik het echt niet alleen over mensen met overgewicht hoor ;) ).
Ik ben ook al een aantal keer van die dingen op internet tegengekomen die een voller lichaam verhemelen, zo las ik laatst dat dunne mensen over het algemeen slechter in bed waren dan dikke mensen? :? Ik heb zelf soms een beetje het idee dat men overgewicht wil 'goedpraten', zodat ze zich zelf beter voelen over hun gewicht en er daarom dus niets aan hoeven te doen.

Ik ben zelf niet heel zeker over mijn gewicht, ik ben absoluut niet te dik, maar zou er persoonlijk graag wat af hebben. En dat dan meer omdat ik denk dat ik daardoor net wat lekkerder in mijn vel zit dan omdat ik mezelf een lelijk figuur vind hebben ofzo. Ik ben nogal lang (1,89) dus als ik zodanig af ga vallen dat ik geen vet meer overhoud, dan raak ik echt compleet uit verhouding en dat wil ik absolúút niet.

De uitspraak 'een vrouw heeft rondingen' vind ik persoonlijk ook gewoon verschrikkelijk. Over het algemeen heeft een vrouwelijk lichaam sneller rondingen dan een mannelijk lichaam. Hierbij wil ik wel even de nadruk leggen op 'over het algemeen', het is namelijk echt niet altijd zo. Er zijn nog veel meer factoren die een rol spelen bij vetopslag.

Trouwens, er is geen grotere en mooiere ronding dan een bierbuik, ook zeer vrouwelijk toch? :+

hyppolyte schreef:
Citaat:
Waar ik over val is gewoon het feit dat er zoveel mensen met overgewicht zijn die er niks aan doen.

Dat an sich is al een oordeel. Ik ken eigenlijk vrijwel niemand die dik is en er niets aan probeert te doen en zich willens en wetens volpropt, sterker nog, de meesten zijn er constant mee bezig om maar weet af te vallen, op gewicht te blijven etc.

Geloof me, die mensen zijn er! Ik ken er genoeg :j

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:15

Daantje_1996 schreef:
Ik heb zelf soms een beetje het idee dat men overgewicht wil 'goedpraten', zodat ze zich zelf beter voelen over hun gewicht en er daarom dus niets aan hoeven te doen.

Last van?

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:16

Nessah schreef:
xEliesx schreef:
Hier moet ik even op reageren.. ookal is dit nog van de 1e pagina.
Deze vrouwen te dik? *valt van stoel* Natuurlijk mag jij je mening uiten Nessah, maar dan ben ik toch wel benieuwd wanneer jij een vrouw geen (licht) overgewicht vindt hebben?

Ik vind een vrouw niet te dik wanneer zij haar spier massa ontwikkeld heeft ( dus een strakke buik waarbij de spieren ontwikkeld zijn). Maar dat is mijn mening, dat is geen feit. Ik heb ook nergens gezegd dat ik mensen die ik wat te dik vind ( want ik heb nergens gezegd dat de Dove dames moddervet zijn, ik heb het over licht overgewicht) niet mooi vind, Sterker nog ik heb gezegd dat ik de Dove dames érg knap en mooi vind, maar wel iets te dik. Dat is mijn mening, geen feit.

Waarom mag ik daar geen mening over hebben?

Dit soort meiden, vind ik slanke meiden met een gezond gewicht. Maar dat vínd ik, is geen feit. En ik vind ze niet mooier dan de Dove meiden of lelijker, ik zeg alleen dat ik dit gezond gewicht vind. Als antwoord op je vraag.

[ Afbeelding ]

Allereerst bedankt voor je antwoord. Mijn reactie op jou was zeker niet aanvallend bedoeld, (alleen het eerste stukje was een reactie op jouw post) en ik heb ook zeker niet gezegd dat je geen mening mag hebben :)

Zoals jij jouw mening hebt, heb ik de mijne :) Niets mis mee toch?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:17

Hmmja, ik heb ruim 155 kilo gewogen en weeg nu 59 kilo.
Kan niet zeggen dat ik er zelfverzekerder van geworden ben, eerder het tegenovergestelde -O-

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:20

Brainless schreef:
@Nessah
Ik heb ook billen/vollere boven benen, ik heb maat 40; soms 42 voor boven benen en borsten (cup C/D) nodig en ik ben 66 kilo.
Ik heb wel een platte buik en je kan mijn ribben/ruggengraat zien, ik kan helaas niet bepalen waar mijn vet wordt opgeslagen en waar ik ga afvallen.

Dat jij dat er te dik uit vindt zien betekend niet dat iemand geen gezond gewicht heeft volgens de BMI.

Met cup C/D heb je niet per definitie maat 40 of hoger nodig. Ik pas met m'n D/E cup prima in maatje 36!

Ook BMI zegt lang niet alles, mijn BMI is bijvoorbeeld te laag, toch is mijn vetpercentage normaal. Hier wordt wat meer bouw en spier ontwikkeling in meegenomen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:23

renee16 schreef:
Brainless schreef:
@Nessah
Ik heb ook billen/vollere boven benen, ik heb maat 40; soms 42 voor boven benen en borsten (cup C/D) nodig en ik ben 66 kilo.
Ik heb wel een platte buik en je kan mijn ribben/ruggengraat zien, ik kan helaas niet bepalen waar mijn vet wordt opgeslagen en waar ik ga afvallen.

Dat jij dat er te dik uit vindt zien betekend niet dat iemand geen gezond gewicht heeft volgens de BMI.

Met cup C/D heb je niet per definitie maat 40 of hoger nodig. Ik pas met m'n D/E cup prima in maatje 36!

Ook BMI zegt lang niet alles, mijn BMI is bijvoorbeeld te laag, toch is mijn vetpercentage normaal. Hier wordt wat meer bouw en spier ontwikkeling in meegenomen.

Ik heb het ook over mijzelf.
Met mijn omvang (ribbenkast) en daarbij mijn cup kom ik wel op 42 uit.
Ik heb 70/75 C/D en daarmee pas ik (persoonlijk dus) niet in een maatje 38 laat staan in een 36.

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:23

Ik begin er ook stilletjes aan gefrustreerd aan te geraken.

Ben ook mager (klein beetje ondergewicht) en als ik dan zo een foto's met uitspraken zie voorbij komen waar dan nog eens de nadruk ligt dan plankjes echt geen vrouwen zijn vind ik het eerder kwetsend.

Ik kan er niks aandoen ik let niet op gezond/ongezond ik kan gewoon niet veel eten.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:24

Niet het hele topic doorgelezen.

Ik vind dik niet mooi. Ik vind dik eerder lelijk dan mooi. Ik vind het niet mooi dat je de helft/een derde van je lengte de breedte is. Ik vind brede heupen niet mooi. Brede heupen en extreme backhandles vind ik verschrikkelijk lelijk. Het feit dat men vindt dat de echte Barbie moet afgeschaft moet worden omdat het niet voldoet aan de huidige normen stoot me tegen de borst. Dat er een ander soort paspop moet komen wat aansluit om de gemiddelde maatschappij komt er bij mij helemaal niet meer in. Dat de gemiddelde maat van de Nederlandse vrouw in 10 jaar is toegenomen vind ik helemaal schokkend.

Máár als jij jezelf kunt accepteren dan vind ik het prima. Dat vrouwen zich volvreten omdat ze het world record willen verbreken of om mannen te bevredeging. +:)+ Be my quest. Zolang jij tevreden bent met je lichaam, ongeacht of je 190 kilo weegt of 40. Ikzelf moet er niet aan denken om over de 80 kilo te gaan en daar zit ik bijna tegenaan. Ikzelf houd van botjes. Ik zou graag maatje 36 willen hebben (maar met mijn lengte á 1.85 lijkt me dat niet realistisch). Maar echte vrouwen hoeven geen rondingen te hebben....

Daantje_1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:25

Qimm schreef:
Daantje_1996 schreef:
Ik heb zelf soms een beetje het idee dat men overgewicht wil 'goedpraten', zodat ze zich zelf beter voelen over hun gewicht en er daarom dus niets aan hoeven te doen.

Last van?

Nee, absoluut niet, dit idee krijg ik soms alleen een beetje, ik zeg nergens dat ik hier een probleem mee heb, ik open mijn post zelfs met "Het belangrijkste is dat je jezelf prettig voelt in je eigen lichaam".

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:28

Brainless schreef:
@Nessah

Ook BMI zegt lang niet alles, mijn BMI is bijvoorbeeld te laag, toch is mijn vetpercentage normaal. Hier wordt wat meer bouw en spier ontwikkeling in meegenomen.[/quote]
Ik heb het ook over mijzelf.
Met mijn omvang (ribbenkast) en daarbij mijn cup kom ik wel op 42 uit.
Ik heb 70/75 C/D en daarmee pas ik (persoonlijk dus) niet in een maatje 38 laat staan in een 36.

Sorry, ik heb je bericht een beetje verkeerd opgevat. Ik las hem in de trant van met grotere cup heb je al snel 40/42 per definitie, dus voor iedereen.
Nu ik hem goed lees praatte je idd over jezelf, sorry !

Typisch ik draag 70D/E (al oogt het echt veel kleiner ) en heb voornamelijk 36 enkele x 38.

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:34

En zelfs al zou iemand dat goedpraten. Moeten ze dat nog zelf weten. Daar hoef je je niet mee bezig te houden. Ik begrijp serieus niet waar iedereen zich druk om maakt. Als iemand zich wil verdedigen laat hem dan. Als iemand zich beter voordoet dan jij laat hem dan zegr meer over hun dan over jou. Is makkelijk gezegd maar echt als iedereen gewoon eens ophoud met oordelen van iemand anders zijn uiterlijk. Tuurlihk kan je iets mooi of niet mooi vinden maar dat is dan wel jou observatie en geen feit voor iemand anders. Accepteer dat iedereen anders is en met andere dingen gelukkig is en probeer niemand te overtuigen van je eigen gelijk. Want in hun ogen heb je dat gewoon niet

annetjee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 18:41

Sja. Ik zie ook vaak mensen zulke plaatjes op bijv fb plaatsen. Blijkbaar toch een onzekerheid anders denk je er niet eens aan om zoiets te plaatsen lijkt mij. Ik ga toch ook niet een plaatje opzoeken met iets als: ik ben super trots dat ik alles kan eten en dun blijf. Neuh, vindt het wel prima zo, ik hoef niet zo nodig wat te plaatsen.

Al zou ik er bij mezelf nog wel een paar grammetjes vet bij willen maar dat gaat gewoon niet, en eet toch meer dan mijn vriend bv. Maarja boeien..

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 19:14

Maar hoe zit dat dan met echte mannen? Zijn er ook plus size mannen modellen? Ik zie alleen maar gespierde slanke mannen in reclames etc?

Voelen de mannen zich ook geroepen voor een "tegen beweging"?