Bezittingen vermiste Kris en Lisanne in Panama gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:22

Zertab schreef:
Ik denk nog steeds dat ze of opgegeten zijn door wilde dieren, of omgekomen door honger en dorst.

Omkomen door honger en dorst duurt ongeveer 2 weken.
Ik zou dan eerder dat ze verdwaald zijn geraakt, honger kregen, iets giftigs hebben gegeten en de natuur de rest heeft gedaan ...

Maar desalniettemin hoop ik toch dat we Kris nog levend vinden :=

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:24

xEmily schreef:
Zertab schreef:
Ik denk nog steeds dat ze of opgegeten zijn door wilde dieren, of omgekomen door honger en dorst. Alleen de jungle ingaan is niet het slimste wat ze konden doen...

Ik zou dan eerder dat ze verdwaald zijn geraakt, honger kregen, iets giftigs hebben gegeten en de natuur de rest heeft gedaan ...

Ja zoiets. Ik denk niet dat het een misdrijf was...
Ik hoop het ook, maar de kans is klein...

Zo erg voor de familie dit. :(:)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:31

xEmily schreef:

Niet in die hitte en omstandigheden. Maar laten we gewoon even afwachten wat er uit de persconferentie komt.

Alja

Re: Bezittingen vermiste Kris en Lisanne in Panama gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:34

wanneer is de persconferentie dan?
dacht namelijk vandaag om 17 uur??

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:36

dacht ik ook.. misschien in de rust van het voetbal?

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:37

Op Nederland 2 misschien? NOS journaal iig wel.

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:44

Dat het zo snel kan gaan zeg, wist ik niet.

Hopelijk komt het wel goed met de ander!

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 17:58

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 20:16

xEmily schreef:
Zertab schreef:
Ik denk nog steeds dat ze of opgegeten zijn door wilde dieren, of omgekomen door honger en dorst.

Zeker niet. Een mens kan 3 weken zonder eten en slechts 3 dagen zonder drinken, maar dan ben je er niet al te best aan toe.
In die omstandigheden en hitte denk ik nog wel minder.

Sterkte gewenst aan de nabestaanden en hopelijk blijft alles nu zoveel mogelijk uit de media.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:29

ZeSteigert schreef:
xEmily schreef:

Zeker niet. Een mens kan 3 weken zonder eten en slechts 3 dagen zonder drinken, maar dan ben je er niet al te best aan toe.
In die omstandigheden en hitte denk ik nog wel minder.

Sterkte gewenst aan de nabestaanden en hopelijk blijft alles nu zoveel mogelijk uit de media.

Ik heb me onlangs nog verdiept in versterven en de meeste 'gezonde' patiënten doen daar ongeveer 2 weken over. Als het eerder is, is het versterven vaak versnelt door ziekte.
En hongersdood was ongeveer 80 dagen dacht ik, maar daar moet ik mijn boeken eventjes voor checken om het met zekerheid te zeggen.

Dat versterven; in Nederland weliswaar. Had eventjes geen rekening gehouden met het klimaat daar in Panama :o

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:56

Ze hebben blijkbaar ook dingen uit de camera kunnen halen. Hopelijk heeft de familie daar nog iets aan.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:49

@ZeSteigert dat 3 weken zonder eten klopt niet dat kan n mens echt wel langer drinken/vocht is idd max 2/3 dagen dat klopt

ik vindt de hele zaak maar n luchtje hebben, nadat nlse politie meer inspraak wilde woordt plots de tas gevonden , dag later ook bot en schoenen (waarvan er 1 die van kris erg "schoon"is) er werd rijst verbouwd? huh in jungle huh? oke kan maar dan had eerder iets gezien moeten zijn

en niet vergeten er is daar ZEKER de eerste week wel gezocht met helis etc dus/?

ik vind de zaak triest heel triest en de hoop die kris dr familie nog heeft zal slopend zijn

ik vind het maar een lastige maar ook vreemde zaak als ik eerlijk ben

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 06:39

Crypto schreef:
@ZeSteigert dat 3 weken zonder eten klopt niet dat kan n mens echt wel langer drinken/vocht is idd max 2/3 dagen dat klopt

Waar halen jullie vandaan dat dood gaan door honger en dorst (versterven dus) 2/3 dagen duurt?
Zowel in mijn boeken als op wikipedia staat vermeld dat het twee weken duurt, dus ik vroeg me af welke bronnen jullie hebben ??

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 09:42

xEmily Vind je het echt nodig om die discussie hier te gaan voeren? Dat kun je overal lezen, op Discovery zien, etc.

Het staat zelfs gewoon op de site van het voedingscentrum: "Zonder vocht kan een mens maar een paar dagen overleven en pasgeboren baby’s nog korter."

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:46

xEmily schreef:
Crypto schreef:

Waar halen jullie vandaan dat dood gaan door honger en dorst (versterven dus) 2/3 dagen duurt?
Zowel in mijn boeken als op wikipedia staat vermeld dat het twee weken duurt, dus ik vroeg me af welke bronnen jullie hebben ??

ik snap ook niet waar die onzin vandaan komt....ik heb verschillende zieke mensen meegemaakt die zonder vocht nog gewoon drie weken er over deden om te sterven.En die waren niet 20 jaar en in blakende gezondheid.

Er was toch een rivier in de buurt?

Ik heb het erg met de ouders te doen,het zal je maar gebeuren...je dochter gaat met vriendin op vakantie en komt gewoon nooit meer terug.Geen afscheid,alleen maar vragen.Vreselijk. |(

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:53

geerke schreef:
ik snap ook niet waar die onzin vandaan komt....ik heb verschillende zieke mensen meegemaakt die zonder vocht nog gewoon drie weken er over deden om te sterven.En die waren niet 20 jaar en in blakende gezondheid.

Er was toch een rivier in de buurt?

Zieke mensen zijn over het algemeen niet lichamelijk in beweging in een warm klimaat. Het is echt geen onzin, maar ik ga me hier ontstippen. Dit topic gaat allang niet meer over Kris en Lisanne, maar over het wel of niet gelijk hebben in deze.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:33

Ik ga me niet verder mengen in deze discussie. Ik weet hoe het zit en als anderen daar anders over willen denken vind ik dat prima. Maar zoals Anoeska27 zegt daar is dit topic niet voor bedoeld.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:41

Er scheen daar genoeg fruit in de bomen en struiken te hangen en je kan uit de rivier drinken.
Ik zelf het idee ze misschien zijn aangevallen en opgegeten door katachtigen o.id die daar in grote getalen leven. Helemaal omdat hun mobiele telefoons en geld enz in de rugzak gevonden was. Iets wat vaak eerder mee genomen zou worden bij een misdrijf en helemaal in een arm land!

Echter hoe ze zijn gestorven zal een raadsel blijven en wat wij er van denken doet er niet toe. Het is erg triest.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:59

Kwam een stukje tegen (weet helaas niet meer waar) dat er daar ook een 47 jarige Amerikaanse vermist werd..

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:00

ThreeFingers schreef:
Kwam een stukje tegen (weet helaas niet meer waar) dat er daar ook een 47 jarige Amerikaanse vermist werd..

Haar huurauto hadden ze volgens mij al terug gevonden, verder geen spoor van...

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:00

En een Engelse jongen, 5 jaar terug daar verdwenen, zijn vader was een tijdje geleden op tv:
http://www.eenvandaag.nl/buitenland/506 ... _in_panama
"Vijf jaar geleden verdween een Engelsman op precies dezelfde plek in Panama en op soorgelijke wijze als de twee vermiste Nederlandse vrouwen Lisanne en Kris. Vader Denver Humphrey zag zijn zoon Alex nooit meer terug. "

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:23

Is de uitslag van het DNA onderzoek op het bot dat ze gevonden hebben al bekend?

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:39

onpaard schreef:
Is de uitslag van het DNA onderzoek op het bot dat ze gevonden hebben al bekend?
Ja, is niet van Kris...

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:44

Vraag me sowieso af hoeveel vermissingen gezond en wel thuis komen. En daarmee bedoel ik niet mensen die waarschijnlijk terug zijn naar hun geboorte land enz.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:46

DezeNaam schreef:
onpaard schreef:
Ja, is niet van Kris...

Dus ze hebben geen resten van kris gevonden?
Maar van een ander mens?