Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Ik vraag me een beetje af: de dames hier die het zo verafschuwen, hebben die al kinderenen zo ja, kregen die borstvoeding?
Furrow schreef:Ik ken er niks van, maar als je borstvoeding geeft heb je toch een bh aan met een flapje?
Hoe krijg je hem er anders uit?
Dan lijkt het me zo vreemd om je borst op tafel te gooien?
Ik ben ook kinder/biologische klik vrij, dus ben echt een leek?
Iris82 schreef:Chubby schreef:Ik vraag me een beetje af: de dames hier die het zo verafschuwen, hebben die al kinderenen zo ja, kregen die borstvoeding?
Ik denk dat we de discussie beter bij het onderwerp kunnen houden omdat je anders weer in een eeuwige borstvoeding versus flesvoeding terecht komt en daar wordt de sfeer over het algemeen niet beter op.
Chubby schreef:Ik vraag me een beetje af: de dames hier die het zo verafschuwen, hebben die al kinderenen zo ja, kregen die borstvoeding?
LadyMadonna schreef:Chubby: mee genieten van een baby? Nee sorry, echt niet....
Kom maar terug als ze een jaar of twee zijn
Benangekiek: net wat ik in het begin van het topic zei: geen idee waarom ik het vies vind, maar ik weet ook niet waarom ik bang ben van spinnen, en dat ben ik ook
oomens schreef:Chubby schreef:Ik vraag me een beetje af: de dames hier die het zo verafschuwen, hebben die al kinderenen zo ja, kregen die borstvoeding?
Vanwaar die 'al'? Er zijn genoeg vrouwen die niet 'nog' geen kinderen hebben, maar gewoon geen kinderen. Die hebben ook een mening en die is net zoveel waard als die van andere vrouwen (en mannen!). Het wel of niet hebben van kinderen doet daar niets aan af.
Prima als mensen borstvoeding willen geven, maar dat hoeft echt niet altijd in het openbaar te gebeuren.
oomens schreef:Chubby schreef:Ik vraag me een beetje af: de dames hier die het zo verafschuwen, hebben die al kinderenen zo ja, kregen die borstvoeding?
Vanwaar die 'al'? Er zijn genoeg vrouwen die niet 'nog' geen kinderen hebben, maar gewoon geen kinderen. Die hebben ook een mening en die is net zoveel waard als die van andere vrouwen (en mannen!). Het wel of niet hebben van kinderen doet daar niets aan af.
Prima als mensen borstvoeding willen geven, maar dat hoeft echt niet altijd in het openbaar te gebeuren.
oomens schreef:Prima als mensen borstvoeding willen geven, maar dat hoeft echt niet altijd in het openbaar te gebeuren.
Chubby schreef:Oei. Zo had ik de "al" niet eens bedoeld.
Als ik mijzelf en mijn baby wil opsluiten, dan hoef ik niet in het openbaar te voeden nee. Maar ik vind het juist belangrijk dat borstvoeding wat normaler wordt in het straatbeeld - mede omdat ik denk en hoop dat daardoor meer aanstaande moeders het een logisch vervolg vinden op hun zwangerschap. Ik ben een moderne vrouw en begeef mij graag onder de mensen en in het sociale leven.
Voor mij is "openbaar" overigens ook bijv de speeltuin waar de oudste fijn speelt. Niet perse een restaurant of bar.