Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Als er een kleuter voor je staat en de hele tijd ik wil die,ik,wil die,ik wil die,ik wil die.Dan jengeltoon,ik wiiiiiil dieeeeeee,ikkkkk willllll dieeeee.En dan bijna driftbui huilen,ik wwwwwil diiiiiieee enz enz ,Wordt het kind na gezegt te hebben ophouden en mama wil ook een lief kindje,maar dat heeft mama ook niet gekregen.Dan doe ik ook net alsof het kind er niet is hoor.Als iemand de kinderbescherming wil bellen mag dat.
Britta31 schreef:Als er een kleuter voor je staat en de hele tijd ik wil die,ik,wil die,ik wil die,ik wil die.Dan jengeltoon,ik wiiiiiil dieeeeeee,ikkkkk willllll dieeeee.En dan bijna driftbui huilen,ik wwwwwil diiiiiieee enz enz ,Wordt het kind na gezegt te hebben ophouden en mama wil ook een lief kindje,maar dat heeft mama ook niet gekregen.Dan doe ik ook net alsof het kind er niet is hoor.Als iemand de kinderbescherming wil bellen mag dat.
Britta31 schreef:Ze spaart ook wel.Ze krijgt zak geld,ze wordt ook begeleid daarin.Ze heeft een gat in haar hand waar anders haar spaargeld door verdwijnt.Het probleem is dat ze ook een zus van 13 heeft en haar zus krijgt wel eens iets extra.Ze snapt niet,na 10 keer uitleggen dat ze voor €23 per week op het paard zit.Manege en er komt iemand thuis.En haar zus voor €50 per jaar bij de marjoretten.Ik wil mijn dochters allebei het zelfde geven.Heeft iemand hier tips voor.
Ojajoh schreef:Sok schreef:Ik ben ook wel eens per ongeluk buiten gesloten, heb toen ruim een half uur staan krijsen
En toen was je peuter????
Want sorry, dat klinkt misschien bot,maar moeders die hun peuters vergeten of buiten sluiten en vergeten, dat vind ik getuige van laksheid naar je kind toe
Ik verlies mijn kind nooit zo lang uit het oog, zeker niet als peuter!
Als ik d'r niet zie, dan wil ik haar kunnen horen….
Het is maar een klein wezentje die nog veel te veel van het leven moet leren en van alles uit probeert en totaal nog geen gevaar ziet of zelf kan bedenken dat iets gevaarlijk kan zijn.