Amandavd schreef:
Tussen dit groepje zit vast ook dader 3 en dader 4 etc etc
Die ene die zijn gezicht bedekt misschien? Of had die t koud

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceriadwen schreef:Op het moment dat je kinderen geen nee kunnen zeggen tegen een dergelijk plan, heb je als ouder zijnde behoorlijk gefaald.
Adriana schreef:Op het moment dat er mensen in de winkel zijn zoals bij een supermarkt, tankstation, juwelier dan heeft in mijn ogen niks meer te maken met materiële zaken maar het bewust beschadigen van het geestelijke en lichamelijke welzijn van de mensen die op dat moment in de zaak aanwezig zijn.
Als mijn broer(tje) op opsporing verzocht tevoorschijn komt wordt ie persoonlijk naar de politie gebracht en weet ik niet of hij wel weer welkom is.
En een beetje provoceren??? Sorry maar je kunt toch de bedoeling van die overvallers niet goedpraten??
Appelmoes_11 schreef:Ik ben toch wel flink geschrokken van de reacties hier. Of die vrouw al dan niet terecht heeft geschoten, daar kan ik niet over oordelen. Maar opmerkingen zoals 'ze moet een lintje krijgen', 'opgeruimd staat netjes', 'dat zou bij iedere crimineel moeten gebeuren' en om het af te maken nog een flinke dosis racisme... schamen jullie je niet een beetje?
Laptopmuis schreef:Gisterenavond nog op het nieuws gehoord dat de vrouw thuis was en ze op de bewakingscamera's heeft gezien dat haar man dus onder schot werd gehouden en dat hij ook neergeschoten was. Ze toen haar wapen gepakt thuis en is naar de winkel gegaan en heeft ze toen ze binnenkwam neergeschoten toen ze op haar begonnen te schieten. Daarna is de vrouw weer in paniek weggegaan en is ze haar dochter nog gaan zoeken (of die thuis was ofzoiets).
Daarna is ze teruggegaan naar de winkel om te kijken hoe het met haar man was maar ze mocht niet binnen, ze is toen aan de zijkant gaan staan helemaal alleen totdat iemand haar ging halen en haar bij een café naar binnen haalde (waarschijnlijk iemand van de politie). Daar is ze in elkaar gezakt, was helemaal in shock blijkt.
Denk dat die vrouw geen idee heeft wat ze precies gedaan heeft, maar naar instinct heeft gehandeld. Daarna is ze in shock geraakt.