Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:53

Jennyj01 schreef:
Omdat dit hun land is.

Als jij een dubbele nationaliteit hebt, en je ervoor kiest om je als tuig gedragen in het land waar je nu woont, mag je van mij een ticketje terug hebben naar het andere land waar je de nationaliteit hebt. Ga daar lekker de boel verzieken.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:54

Amandavd schreef:
Jij snapt het duidelijk niet Femke. Waarom zou iemand hier voor tuig mogen spelen niet terug geknikkerd mogen worden naar land van herkomst?

Vaak is het natuurlijk niet echt het land van herkomst maar het land van herkomst van ouders of grootouders. Ik zie niet in waarom zo'n land dan verplicht zou zijn om ons puin te ruimen, wij willen "onze" criminelen toch ook niet terug? Denk je echt dat landen als marokko en turkijen het gewoon pikken als we ze gaan gebruiken als veredelde gevangenis kolonie :?
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 27-03-14 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:54

_Femkeeex schreef:
Amandavd schreef:

Hoeveel ze op elkaar lijken? Heb jij je oogkleppen nog op ofzo? Dat noemen ze nou photoshop. En de vergelijking met Hitler maken plaatst mensen voor mij in de categorie STUPID. Want dan heb je blijkbaar niet geleerd bij geschiedenis wat die man gedaan heeft en hoe hij te werk is gegaan.

En bedankt! :D Ik heb op een vriendelijke manier gevraagd mijn leeftijd er niet bij te halen, nu doe je het toch plus maak je mij en de mensen die het met me eens zijn (laatste zin) uit voor stom en dom...

Maar Wilders moet vooral zo lekker doorgaan, dan krijgt minder aanhangers en wordt hij de tweede kamer uit geschopt *\o/*

Lezen is ook een vak. Heb het nergens over je leeftijd gehad.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:55

Als je vrijwillig kiest is het nog een andere discussie (alhoewel ik dat ook absurt vind) maar je kan nou eenmaal niet kiezen voor een nationaliteit.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:58

Amandavd schreef:
Jennyj01 schreef:
Omdat dit hun land is.

Als jij een dubbele nationaliteit hebt, en je ervoor kiest om je als tuig gedragen in het land waar je nu woont, mag je van mij een ticketje terug hebben naar het andere land waar je de nationaliteit hebt. Ga daar lekker de boel verzieken.

Maar als jij een parkeerbon hebt in Amsterdam zeggen wij toch ook niet: jij mag niet meer hier komen. Jij blijft in Limburg. Zulke mensen willen wij niet in onze stad. Want een parkeerbon is ook een misdrijf. Die wordt wel gelijk geschikt met een geld boete maar je bent dan toch een beetje crimineel.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:01

Amandavd schreef:
Jij snapt het duidelijk niet Femke. Waarom zou iemand hier voor tuig mogen spelen niet terug geknikkerd mogen worden naar land van herkomst?

Jij snapt blijkbaar ook niet wat ik probeer duidelijk te maken. Ik heb er duidelijk bijgezet, landen waar oorlog is, iemand die hier naartoe is gevlucht omdat het in zijn land niet veilig is, dan vindt ik het harteloos als die gene wordt terug gestuurd. Jij hebt het nu volgens mijn over 'buitenlanders' die hier geboren en getogen zijn. Waarom die niet terug zou mogen worden geschopt? Wat bedoel je eigenlijk met 'terug worden geschopt', hoezo terug, Nederland is zijn/haar land. Jij bent hier geboren en opgegroeid toch? Wat nou als jij in een totaal onbekend land wordt gezet, je kent de taal niet, hebt er niemand, hoe zou jij het vinden? Dat verlang je toch ook weer naar Nederland. Ik ben trouwens ook een buitenlander die geboren is in Nederland, ben weliswaar geen Marokkaan maar wel een Moslim, dus ik moet ook het land worden uitgezet volgens jou ;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:04

_Femkeeex schreef:
Amandavd schreef:

Jij snapt blijkbaar ook niet wat ik probeer duidelijk te maken. Ik heb er duidelijk bijgezet, landen waar oorlog is, iemand die hier naartoe is gevlucht omdat het in zijn land niet veilig is, dan vindt ik het harteloos als die gene wordt terug gestuurd. Jij hebt het nu volgens mijn over 'buitenlanders' die hier geboren en getogen zijn. Waarom die niet terug zou mogen worden geschopt? Wat bedoel je eigenlijk met 'terug worden geschopt', hoezo terug, Nederland is zijn/haar land. Jij bent hier geboren en opgegroeid toch? Wat nou als jij in een totaal onbekend land wordt gezet, je kent de taal niet, hebt er niemand, hoe zou jij het vinden? Dat verlang je toch ook weer naar Nederland. Ik ben trouwens ook een buitenlander die geboren is in Nederland, ben weliswaar geen Marokkaan maar wel een Moslim, dus ik moet ook het land worden uitgezet volgens jou ;)

Ben jij tuig? Doe alsjeblieft eens goed lezen voor je ergens op reageert. En het zal mij geen bal schelen of het daar oorlog is ja of nee, als jij hier de boel komt verzieken dan zal het mij een reet roesten of jij in oorlog terecht kom als je er uit gezet wordt. Dat had je je dan van te voren moet bedenken.

_Femkeeex

Re: Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:07

Tuig ? :o

Jij hebt het nu over criminele Marokkanen, die daadwerkelijk iets ernstigs hebben gedaan. Daar mag wat mij part een kogel door het hoofd. Ik heb het over normale mensen, net zoals wij, eerlijke mensen die hard werken en alleen maar een onderkomen zoeken, omdat ze gevlucht zijn.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:09

Amandavd ik denk niet dat jij beseft in welke weelde en vrijheid jij bent opgegroeid. En ben blij voor je dat je blijkbaar nog nooit met serieuze tegenslag in je leven te maken hebt gehad. Dat je nog nooit op je woorden hebt hoeven letten. Dat je nog nooit zomaar bent opgepakt en vals beschuldigd bent van dingen enkel en alleen omdat je daar liep. Dat nog nooit iemand tegen jou heeft gezegd: jij niet want jij hebt de verkeerde kop en het verkeerde paspoort.
Laatst bijgewerkt door Jennyj01 op 27-03-14 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:10

_Femkeeex schreef:
Tuig ? :o

Jij hebt het nu over criminele Marokkanen, die daadwerkelijk iets ernstigs hebben gedaan. Daar mag wat mij part een kogel door het hoofd. Ik heb het over normale mensen, net zoals wij, eerlijke mensen die hard werken en alleen maar een onderkomen zoeken, omdat ze gevlucht zijn.

En met die mensen heb ik helemaal geen moeite. Als jij hierheen komt, om een leven op te bouwen, door middel van hard werken, je aan te passen naar je nieuw land door de taal te leren, beetje begrijpen wat onze tradities, normen en waarden zijn, dan ben je i.m.o. hartstikke welkom.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:10

Ik ben van mening dat iedereen ivm oorlog hier welkom is. Iedereen heeft recht op vrijheid en een kans om wat op te bouwen maar als deze mensen hierheen komen en vervolgens de crimineel uit gaan hangen... eerste vliegtuig terug.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:11

Jennyj01 schreef:
Amandavd ik denk niet dat jij beseft in welke weelde en vrijheid jij bent opgegroeid. En ben blij voor je dat je blijkbaar nog nooit met serieuze tegenslag in je leven te maken hebt gehad. Dat je nog nooit op je woorden hebt hoeven letten. Dat je nog nooit zomaar bent opgepakt en vals beschuldigd bent van dingen enkel en alleen omdat je daar liep. Dat nog nooit iemand tegen jou heeft gezegd: jij niet want jij hebt de verkeerde kop en het verkeerde paspoort.

Fijn dat jij weet hoe mijn leven er uitziet. Ik ben weliswaar geen buitenlander, maar dat betekent niet dat jij kan beoordelen hoe mijn leven er uit ziet. Dus hou die vooroordelen lekker voor je.

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:14

De buitenlanders die thuis lekker bank hangen en van een uitkering leven, die zich niet kunnen aanpassen, kunnen beter terug en daar bank hangen en hun tradities voortzetten.
Maar ik vind de Nederlanders die bank hangen en lekker van een uitkering leven ook hard aangepakt moeten worden, precies hetzelfde.. En hier mag wel eens aan wat gedaan worden. Denk dat de meeste *goede* burgers er zo over denken, of ze nou Nederlands of Marokkaans zijn is geen verschil.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:16

Amandavd schreef:
Jennyj01 schreef:

Fijn dat jij weet hoe mijn leven er uitziet. Ik ben weliswaar geen buitenlander, maar dat betekent niet dat jij kan beoordelen hoe mijn leven er uit ziet. Dus hou die vooroordelen lekker voor je.

Ik heb ook niet gezegd dat ik weet hoe jou leven eruit ziet. Ik heb gezegd hoe ik denk dat jou leven eruit ziet. En dat is geen vooroordeel.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:17

MelisWess schreef:
De buitenlanders die thuis lekker bank hangen en van een uitkering leven, die zich niet kunnen aanpassen, kunnen beter terug en daar bank hangen en hun tradities voortzetten.
Maar ik vind de Nederlanders die bank hangen en lekker van een uitkering leven ook hard aangepakt moeten worden, precies hetzelfde.. En hier mag wel eens aan wat gedaan worden. Denk dat de meeste *goede* burgers er zo over denken, of ze nou Nederlands of Marokkaans zijn is geen verschil.

Inderdaad, die Nederlanders die op hun reet zitten moesten ze ook schoppen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:17

Jennyj01 schreef:
Amandavd schreef:

Ik heb ook niet gezegd dat ik weet hoe jou leven eruit ziet. Ik heb gezegd hoe ik denk dat jou leven eruit ziet. En dat is geen vooroordeel.

Een aanname dan. Hou die dan lekker voor je.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:18

MelisWess schreef:

Ik ben het zo eens met jou.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:18

Amandavd schreef:
Ben jij tuig? Doe alsjeblieft eens goed lezen voor je ergens op reageert. En het zal mij geen bal schelen of het daar oorlog is ja of nee, als jij hier de boel komt verzieken dan zal het mij een reet roesten of jij in oorlog terecht kom als je er uit gezet wordt. Dat had je je dan van te voren moet bedenken.

Doe ff normaal Amanda, kind is 13/14 jaar.

De groep die hier voor overlast zorgt, komt niet uit een oorlogssituatie en is hier geboren, die kan je helemaal niet uitzetten.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:20

Jennyj01 schreef:
Amandavd schreef:

Een aanname dan. Hou die dan lekker voor je.[/quote]

Het mooie van dit land is dat je vrije meningsuiting mag hebben. Dus ga mij niet vertellen wat ik wel en niet mag zeggen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:20

Electra63 schreef:
Amandavd schreef:

Doe ff normaal Amanda, kind is 13/14 jaar.

De groep die hier voor overlast zorgt, komt niet uit een oorlogssituatie en is hier geboren, die kan je helemaal niet uitzetten.

Sorry maar mag je tegenwoordig al niet meer vragen of mensen goed lezen? Moet ik dan maar ff normaal doen? Denk aan je bloeddruk joh.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:21

Jennyj01 schreef:
Jennyj01 schreef:

Een aanname dan. Hou die dan lekker voor je.

Het mooie van dit land is dat je vrije meningsuiting mag hebben. Dus ga mij niet vertellen wat ik wel en niet mag zeggen.[/quote]

Dus jij mag zeggen wat je wilt, maar Geert mag dat niet? Hmmm.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:21

Amandavd schreef:
MelisWess schreef:

Heb je dat van jezelf ? In Nederland doen we al heeeeel lang niet meer aan lijfstraffen. ;)

Er is een economische crisis, mensen raken buiten hun schuld om, werkeloos. Niet alle mensen met een uitkering zijn lui of zitten op de bank.
Je bent precies nu als Geert, je gooit alles op één hoop.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:23

Amandavd schreef:
MelisWess schreef:

Zullen we die luie en criminele Nederlanders dan allemaal naar jouw woonplaats schoppen? Er zit vast wel ergens een verre voorouder voor die ooit in jouw woonplaats heeft gewoond en dat is schijnbaar reden genoeg om de ander met je rotzooi op te schepen :j :roll: .

Anoniem

Ja, moeten dan de buitenlanders aangepakt worden? volgensmij helemaal niet! de regels moeten gewoon zó gemaakt worden dat het heel moeilijk word om uitkeringstrekker te worden en niks anders te doen dan bankhangen. Dan veranderd dat beeld van ''in nederland word je slapend rijk'' en komen er ook geen mensen meer om díe reden naar nederland :)

Amandavd

Electra63 schreef:
Amandavd schreef:

Heb je dat van jezelf ? In Nederland doen we al heeeeel lang niet meer aan lijfstraffen. ;)

Er is een economische crisis, mensen raken buiten hun schuld om, werkeloos. Niet alle mensen met een uitkering zijn lui of zitten op de bank.
Je bent precies nu als Geert, je gooit alles op één hoop.

Jij doet aannames die nergens op slaan. Ik zit ook werkloos thuis. Dus ik weet heel goed hoe die situatie kan zijn. En als je de moeite had gedaan mijn eerdere posts te lezen had je de moeite van deze post kunnen besparen.