Huertecilla schreef:chanicha schreef:Terecht! Ik vind dat iedere ouder die kiest om zijn kind niet in te enten ook de verantwoordelijkheid moet nemen daarvoor, dus niet naar een kdv brengen en andere kinderen ziek maken.
Euh, enten beschermt kinderen niet?
Zijn de gevaccineerde kindjes nu meer of minder beschermd/kasplantjes.
Het is dezelfde drogredenering als op wedstrijden met paarden.
De dictatuiur van de, domme, massa slaat weer toe.
De pharma vaart er wel bij. Verder niemand.
Jouw opmerking typeert echt de zgn. domme massa van mensen die geloven dat de zgn. gezonde kinderziektes de wereld uit zijn, want dat zijn de namelijk niet. Door kinderen te vaccineren voorkom je ook niet dat ze ziek worden, je voorkomt ermee dat ALS ze ziek worden ze niet zo ernstig ziek worden dat ze eraan kunnen overlijden of er iets aan over houden waar ze de rest van hun leven last van hebben.
Je mag best kritisch kijken naar het prikken, maar -en ik heb dit al eerder gezegd- noem mij de naam van één iemand die tegen vaccineren is én iemand verloren heeft door die zgn., gezonde kinderziektes. Die zijn er namelijk niet.
Ik hoop nooit dat jouw kinderen iets krijgen door die zgn. gezonde kinderziektes, maar als dat wel gebeurt hoop ik dat je ze oprecht in de ogen kunt kijken en zeggen, ik had evengoed het beste met je voor.
Die anti-vaccinatie sites zijn gebaseerd om gedachten en eigen denkbeelden, en er staan zoveel complete leugens in, echt heel erg. En nog steeds schermen ze met bv. dr. Wakefield. Maar enig simpel wetenschappelijk bewijs heeft niet één site.