Boink wil ongevaccineerde kinderen weren van KDV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:33

Huertecilla schreef:
chanicha schreef:
Terecht! Ik vind dat iedere ouder die kiest om zijn kind niet in te enten ook de verantwoordelijkheid moet nemen daarvoor, dus niet naar een kdv brengen en andere kinderen ziek maken.

Euh, enten beschermt kinderen niet?
Zijn de gevaccineerde kindjes nu meer of minder beschermd/kasplantjes.

Het is dezelfde drogredenering als op wedstrijden met paarden.

De dictatuiur van de, domme, massa slaat weer toe.

De pharma vaart er wel bij. Verder niemand.

Jouw opmerking typeert echt de zgn. domme massa van mensen die geloven dat de zgn. gezonde kinderziektes de wereld uit zijn, want dat zijn de namelijk niet. Door kinderen te vaccineren voorkom je ook niet dat ze ziek worden, je voorkomt ermee dat ALS ze ziek worden ze niet zo ernstig ziek worden dat ze eraan kunnen overlijden of er iets aan over houden waar ze de rest van hun leven last van hebben.
Je mag best kritisch kijken naar het prikken, maar -en ik heb dit al eerder gezegd- noem mij de naam van één iemand die tegen vaccineren is én iemand verloren heeft door die zgn., gezonde kinderziektes. Die zijn er namelijk niet.

Ik hoop nooit dat jouw kinderen iets krijgen door die zgn. gezonde kinderziektes, maar als dat wel gebeurt hoop ik dat je ze oprecht in de ogen kunt kijken en zeggen, ik had evengoed het beste met je voor.

Die anti-vaccinatie sites zijn gebaseerd om gedachten en eigen denkbeelden, en er staan zoveel complete leugens in, echt heel erg. En nog steeds schermen ze met bv. dr. Wakefield. Maar enig simpel wetenschappelijk bewijs heeft niet één site.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:38

Oh, Wakefield! Leuke man ja :j

Afbeelding

Citaat:
Every time I post about vaccines, I receive hundreds of comments and emails accusing me of being paid by pharmaceutical companies. I find this ironic, considering the background of the anti-vaxxer movement.

Andrew Wakefield also patented a single vaccine that would only stand a change of success if confidence in the MMR faltered, and he performed highly unethical, unnecessary and painful tests on children. All of this is a matter of public record.

This great webcomic goes over the whole sordid story: http://bit.ly/1k7Ks5V

Klik vooral op het linkje als je tegen vaccins bent. ;)
Laatst bijgewerkt door Magrathea op 02-04-14 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:41

Ik ben ook tegen enten, er zit zoveel troep in dat het meer schade aanricht dan goed doet.
iedereen is vrij in zijn/haar keuze en ik vindt dat een KDV niet zomaar iemand zou kunnen weigeren, immers iedereen heeft toch gelijke rechten!?

Laat de keuze bij de ouders en niet bij bedrijven, overheid of wie dan ook.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:50

Ja, leuke man is het inderdaad. Uit het ambt gezet omdat hij willens en wetens foutieve rapporten creëerde, in opdracht van letselschadeadvocaten.

Ik zal echt niet ontkennen dat er soms kinderen sterven na vaccinaties, die cijfers zijn bekend. Maar van de kinderen waarop autopsie is verricht bleek er altijd een onderliggende oorzaak te zijn.
En hoe hard en verschrikkelijk het ook klinkt, dat enkele kind dat sterft weegt niet op tegen al die kinderen die nu niet meer sterven of verlamd raken of noem maar op.

En juist wat ik hier nu weer boven lees, dat er zoveel troep inzit..... welke troep dan en wat richt dat voor schade aan. Roept u maar, kom maar op met de rapporten.
Ik ben het met je eens dat vaccineren de keuze van ouders moet zijn, maar als jij je kind niet vaccineert dan moet je daar ook de consequenties van nemen.
Dan moeten er KDV etc. komen voor niet-gevaccineerde kinderen.

Ik dacht inmiddels dat er de laatste jaren voldoende bewezen was dat in gebieden waar niet gevaccineerd wordt de ziektes allemaal weer de kop opsteken. Met alle gevolgen van hersenvliesontsteking, hersenverlamming, etc. en de dood zelfs.
Maar goed, als jij het voor jezelf kunt verantwoorden prima toch? Ik zou het erg onprettig vinden als mijn kleinkinderen die te jong zijn om bv. met MBR gevaccineerd worden daar ernstig ziek van zouden worden.

Maar dat is dus het verschil tussen wellus en nietus. Met 1 verschil dat de nietus mensen nooit geconfronteerd zijn met de zgn. gezonde kinderziektes, totdat ze er wel mee geconfronteerd worden, en dan mag de rest van de gemeenschap ervoor opdraaien.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:53

xxStitchxx schreef:
Ik ben ook tegen enten, er zit zoveel troep in dat het meer schade aanricht dan goed doet.
iedereen is vrij in zijn/haar keuze en ik vindt dat een KDV niet zomaar iemand zou kunnen weigeren, immers iedereen heeft toch gelijke rechten!?

Laat de keuze bij de ouders en niet bij bedrijven, overheid of wie dan ook.

Meer schade dan goed? Mag ik even lachen, hoeveel kinderen zijn er verlamd geraakt nadat ze gevaccineerd zijn tegen polio dan? :')

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 14:08

MargreetW schreef:
Ja, leuke man is het inderdaad. Uit het ambt gezet omdat hij willens en wetens foutieve rapporten creëerde, in opdracht van letselschadeadvocaten.

Ik zal echt niet ontkennen dat er soms kinderen sterven na vaccinaties, die cijfers zijn bekend. Maar van de kinderen waarop autopsie is verricht bleek er altijd een onderliggende oorzaak te zijn.
En hoe hard en verschrikkelijk het ook klinkt, dat enkele kind dat sterft weegt niet op tegen al die kinderen die nu niet meer sterven of verlamd raken of noem maar op.

En juist wat ik hier nu weer boven lees, dat er zoveel troep inzit..... welke troep dan en wat richt dat voor schade aan. Roept u maar, kom maar op met de rapporten.
Ik ben het met je eens dat vaccineren de keuze van ouders moet zijn, maar als jij je kind niet vaccineert dan moet je daar ook de consequenties van nemen.
Dan moeten er KDV etc. komen voor niet-gevaccineerde kinderen.

Ik dacht inmiddels dat er de laatste jaren voldoende bewezen was dat in gebieden waar niet gevaccineerd wordt de ziektes allemaal weer de kop opsteken. Met alle gevolgen van hersenvliesontsteking, hersenverlamming, etc. en de dood zelfs.
Maar goed, als jij het voor jezelf kunt verantwoorden prima toch? Ik zou het erg onprettig vinden als mijn kleinkinderen die te jong zijn om bv. met MBR gevaccineerd worden daar ernstig ziek van zouden worden.

Maar dat is dus het verschil tussen wellus en nietus. Met 1 verschil dat de nietus mensen nooit geconfronteerd zijn met de zgn. gezonde kinderziektes, totdat ze er wel mee geconfronteerd worden, en dan mag de rest van de gemeenschap ervoor opdraaien.

Tja dat er altijd? Onderliggende oorzaken waren bij de kindjes die gestorven zijn na vaccinaties. Is bekend . Is wel zo dat de vaccinatie toch geleid heeft tot de dood.

Aan de andere kant. Als er kinderen overlijden aan bijv. Mazelen ligt dat ook meestal aan onderliggende factoren.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 14:14

wendyenbram schreef:
Tja dat er altijd? Onderliggende oorzaken waren bij de kindjes die gestorven zijn na vaccinaties. Is bekend . Is wel zo dat de vaccinatie toch geleid heeft tot de dood.

Aan de andere kant. Als er kinderen overlijden aan bijv. Mazelen ligt dat ook meestal aan onderliggende factoren.

Een gezond kind gaat niet dood aan een vaccinatie. Dus ja, als je kind niet gezond is is het misschien beter om ze niet te gaan halen :7

xxStitchxx

Re: Boink wil ongevaccineerde kinderen weren van KDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 14:36

Magrathea, je mag best lachen hoor, maar iets chemisch in laten spuiten zonder te weten wat de gevolgen op lange termijn zijn is net als Russisch roulette spelen in mijn ogen.

Vraag maar eens op het consultatiebureau of ze weten wat erin zit, niemand die het weet namelijk.
Krijg je ook een lijstje mee met wat er in zit? nee... beetje vreemd niet?
eigenlijk kunnen ze doen wat ze willen en iedereen zal als makke schapen zich laten inenten alleen omdat de overheid zegt dat het goed is, en dat vindt ik erg naïef.

Ik zeg niet dat alles per definitie slecht is maar ik geloof zeker niet alles wat ze roepen.
Zolang ik niet eker weet dat het veilig is laat ik mij of mijn kinderen niet inenten.

Kinderen deze tijd krijgen een hoop chemische troep te verwerken, snoep, E nummer, GMO eten, te veel vetten, enz.
dit helpt het natuurlijke afweer systeem naar de knoppen. Op lange termijn is het lichaam zo uitgeput van het vechten tegen deze stoffen dat kanker, onvruchtbaarheid en andere ziekte de overhand nemen.
En als dit generaties doorgaat dan helpen we ons zelf met het uitroeien van de mens.

Ik probeer zo natuurlijk mogelijk te eten en alle troep buiten de deur te houden, ik voel me een stuk beter en ik merk dat ik mij steeds beter ga voelen.

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 14:37

Tja dat is jouw mening, niet die van mij.
Mijn mening is dat de KINDER ziektes veel te veel uitvergroot worden (kijk alleen maar naar deze discussie over waterpokken) Naar mijn mening is het beter om een kinderziekte op kinderleeftijd te krijgen, i.p.v zo maar te vaccineren. en dan kun je op latere leeftijd alsnog vaccineren indien nodig.

Want waarom is het nodig dat meisje gevaccineerd worden tegen de bof? en jongens tegen rode hond?
Nee in mijn ogen is het beter, om op latere leeftijd te kijken of een jongen of meisje een ziekte gehad heeft zo niet? dan enten als je wilt.

In de kinderboeken van 20 -30 jaar geleden staat over bof en mazelen, gewoon dat ze de ziekte kregen, uitziekten thuis op de bank. net zoals NU heel gewoon is bij waterpokken. ik denk dat als deze massa hysterie van bijvoorbeeld waterpokken zo door gaat, dat we over 20-30 jaar alleen nog over waterpokken lezen in de jip en jannekes van deze tijd. en dat daar ook voor gevaccineerd wordt net als nu voor de rest.

En waarom willen ze nu ook het HPV vaccin aanbieden aan veel jongere meisjes, en daarbij het op willen gaan nemen in het programma zodat ELK kind de enting krijgt? (en niet alleen de meisjes?) net zoals dat Bof en Rode hond in principe alleen bedoeld was voor het geslacht waarbij het verdere gevolgen kon hebben op latere leeftijd later ook bij ieder kind er in gepompt word.

Tja IK ben niet tegen vaccineren, ben er ook niet voor. tenminste niet zoals het nu gebeurd!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 14:40

xxStitchxx schreef:
Magrathea, je mag best lachen hoor, maar iets chemisch in laten spuiten zonder te weten wat de gevolgen op lange termijn zijn is net als Russisch roulette spelen in mijn ogen.

Vraag maar eens op het consultatiebureau of ze weten wat erin zit, niemand die het weet namelijk.
eigenlijk kunnen ze doen wat ze willen en iedereen zal als makke schapen zich laten inenten alleen omdat de overheid zegt dat het goed is, en dat vindt ik erg naïef.

Ik zeg niet dat alles per definitie slecht is maar ik geloof zeker niet alles wat ze roepen.
Zolang ik niet eker weet dat het veilig is laat ik mij of mijn kinderen niet inenten.

Kinderen deze tijd krijgen een hoop chemische troep te verwerken, snoep, E nummer, GMO eten, te veel vetten, enz.
dit helpt het natuurlijke afweer systeem naar de knoppen. Op lange termijn is het lichaam zo uitgeput van het vechten tegen deze stoffen dat kanker, onvruchtbaarheid en andere ziekte de overhand nemen.
En als dit generaties doorgaat dan helpen we ons zelf met het uitroeien van de mens.

Ik probeer zo natuurlijk mogelijk te eten en alle troep buiten de deur te houden, ik voel me een stuk beter en ik merk dat ik mij steeds beter ga voelen.

Voor jouw gemak zal ik nog een keer een plaatje quoten wat ik al eerder heb geplaatst :)

Magrathea schreef:
[...]

[ Afbeelding ]

Hieraan wil ik toevoegen dat ik sterk betwijfel dat alle anti-vaccin-ers al het eten dat hun kinderen eten tot op het ingrediënt nauwkeurig uitpluizen, voor ze het hun kind voorzetten. Kwik? Ik mag hopen dat je dan ook geen vis eet :n Jammer joh.

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 14:53

ja wij zoeken zeker uit wat er in ons eten zit.
Gelukkig is mijn vriend kok geweest en wordt hier vers en biologisch gegeten.
Je schrikt je rot als je erachter komt hoeveel (zware) troep er in het eten zit.

Ik bescherm mijn kinderen liever hier zoveel mogelijk tegen als mogelijk.
Helaas is het bijna onmogelijk om gezond te eten want het meeste dat verkocht wordt is GMO, of er zitten chemische toevoegingen in en kinderen willen ook bij vriendjes een snoepjes en dat kan je helaas niet tegen gaan.
En juist daarom zorgen wij ervoor dat ze thuis gezond eten.

Wij hebben 4 kinderen en allemaal gezond, zelden ziek, netjes slank en op gewicht, spelen veel buiten en ze zijn zeer actief.

Hoe minder onnatuurlijke troep je naar binnen werkt ( op wat voor manier dan ook) hoe beter.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 15:06

wendyenbram schreef:
Tja dat is jouw mening, niet die van mij.
Mijn mening is dat de KINDER ziektes veel te veel uitvergroot worden (kijk alleen maar naar deze discussie over waterpokken) Naar mijn mening is het beter om een kinderziekte op kinderleeftijd te krijgen, i.p.v zo maar te vaccineren. en dan kun je op latere leeftijd alsnog vaccineren indien nodig.

Want waarom is het nodig dat meisje gevaccineerd worden tegen de bof? en jongens tegen rode hond?
Nee in mijn ogen is het beter, om op latere leeftijd te kijken of een jongen of meisje een ziekte gehad heeft zo niet? dan enten als je wilt.

In de kinderboeken van 20 -30 jaar geleden staat over bof en mazelen, gewoon dat ze de ziekte kregen, uitziekten thuis op de bank. net zoals NU heel gewoon is bij waterpokken. ik denk dat als deze massa hysterie van bijvoorbeeld waterpokken zo door gaat, dat we over 20-30 jaar alleen nog over waterpokken lezen in de jip en jannekes van deze tijd. en dat daar ook voor gevaccineerd wordt net als nu voor de rest.

En waarom willen ze nu ook het HPV vaccin aanbieden aan veel jongere meisjes, en daarbij het op willen gaan nemen in het programma zodat ELK kind de enting krijgt? (en niet alleen de meisjes?) net zoals dat Bof en Rode hond in principe alleen bedoeld was voor het geslacht waarbij het verdere gevolgen kon hebben op latere leeftijd later ook bij ieder kind er in gepompt word.

Tja IK ben niet tegen vaccineren, ben er ook niet voor. tenminste niet zoals het nu gebeurd!

Ik geef je gelijk als je het over het HPV virus hebt, en over de rode hond en de Bof. Maar dat bedoel ik dus als ik zeg dat je best kritisch mag kijken naar wat je laat vaccineren.

Maar men is pas vanaf 1987 begonnen met vaccineren tegen o.a. mazelen. Waarom? Omdat er teveel kinderen ernstige hersenbeschadigingen kregen, en verder doofheid, hersenverlammingen etc. Daarom zijn ze begonnen, niet om de farmaceutische industrie te spekken.
Polio wordt vanaf 1957 gevaccineerd, met een dood vaccin. Bij de laatste epidemie van polio raakten bijna 2000 mensen verlamd. Grote delen van de wereld zijn praktisch poliovrij, alleen gaan nu steeds meer mensen niet meer tegen polio vaccineren en steekt het Poliomyelitis virus toch weer de kop op. Dus m.a.w. polio is bijna uit de wereld dankzij de vaccinaties en niet vanwege de vaccinaties.

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 15:08

Urielle schreef:
Vjestagirl schreef:
Omdat mensen nog altijd recht van vrije keuze hebben. Je noemt mensen die abortus plegen ook geen baby moordenaars. Mensen mogen doen met hun leven wat ze willen. Je gaat toch ook niet ieder tafeltje op een terras langs of mensen hun sigaret uit willen maken omdat jouw kind daar ook zit?

Idd, met HUN leven. Maar niet met het leven van mijn kinderen ;)
Op het terras ga ik idd niet bij rokers in de buurt zitten en zal ik zo mogelijk zelf verkassen en anders vraag ik ze gerust om even ergens anders te gaan staan als de rook recht naar ons komt. Heb er zelf ook behoorlijk last van (astma). Maar dat is nog veel minder directe schade dan die entingen. Polio is hier gelukkig verplicht als inenting, ik tel mijn zegeningen! Mijn schoonmoeder kwam met mijn zoontje van de week iemand tegen in de supermarkt, dat kind compleet onder de uitslag van de waterpokken. Die had veel geluk dat ik er niet bij was, dat ze even opzout met haar besmettelijk jong! Dat je per ongeluk iemand besmet is een ding, maar opzettelijk, dan zit je bij mij toch hartstikke verkeerd.

Je weet dat astma erfelijk is en de kans dat jou kinderen astma krijgen groot is, en dat er jaarlijks nog steeds een grote groep mensen overlijden aan de gevolgen van astma.
Toch vreemd dat je wel het risico hebt genomen met astma.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 15:25

xxStitchxx schreef:

.

Dat een verpleegkundige die werkt op een CB niet uit haar hoofd weet wat erin zit snap ik best. Die heeft namelijk geen medicijnen gestudeerd. Verder is het gewoon opvraagbaar. Vraag bij het CB het stickertje op het vaccin (lijkt op het stickertje wat ook in je paardenpaspoort geplakt krijgt) en tik de naam en het nummer in op internet...
In de verpakking zit vaak ook gewoon de bijsluiter,...kan je ook om vragen.

Maar nog even in de herhaling...

In Nederlandse kindervaccins zit geen kwik. Heeft er ook nooit in gezeten.

En alsjeblieft mensen die wel inenten niet naïef noemen. Ik ent zeer bewust en vertrouw nooit zomaar iets. Waarom zouden mensen die wel enten zomaar ergens achteraan lopen. Hele vreemde aanname.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 15:30

Dat soort onzin dingen worden op sites tegen vacvineren verteld. Laatst stond er zelfs op dat men niet moest laten vaccineren tegen cholera omdat er varkensbloed in zat en dat je kind daar erg ziek van kan worden. Dan zakt je broek toch tot je enkels af. En maar blijven volhouden dat het waar is.

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 15:33

Ik vindt het erg naïef als mensen er blindelings vanuit gaan dat alles maar veilig is.
Mensen zijn nou eenmaal kuddedieren en volgen snel een ander en dat vindt ik ook erg naïef.

Iedereen mag zelf weten hoe hij of zij wil leven, en dat respecteer ik ook, maar ik laat mij zeker niet leiden door de grote massa.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 15:38

Wat een aanname zeg, hoe kom je erbij. Over indoctrinatie gesproken.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 15:42

xxStitchxx schreef:
Ik vindt het erg naïef als mensen er blindelings vanuit gaan dat alles maar veilig is.
Mensen zijn nou eenmaal kuddedieren en volgen snel een ander en dat vindt ik ook erg naïef.

Iedereen mag zelf weten hoe hij of zij wil leven, en dat respecteer ik ook, maar ik laat mij zeker niet leiden door de grote massa.

Nu doe je het weer.

Je gaat ervan uit dat die grote massa nooit iets leest, nooit op internet kijkt, zich niet informeert en zich gewillig naar de slachtbank laat voeren.

En tuurlijk zijn er mensen die niet nadenken.

Maar de pro-enters zijn heus niet allemaal ongeïnformeerde kudde dieren.

Ik niet in ieder geval.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 16:02

xxStitchxx schreef:

Het is inderdaad heel raar dat de massa doet wat goed is :')
Je zegt toch ook niet dat het eten van groente en fruit vast niet écht gezond is, dat die twee stuks fruit per dag (wat inmiddels is bijgesteld naar 300 gram zag ik vandaag :) ) alleen maar is zodat de fruitteelt lekker veel geld kan verdienen?

Verder moet ik je teleurstellen: GMO groenten is niks mis mee, zorgt er vooral voor dat de gewassen gezonder zijn, groter worden en dus meer mensen te eten kunnen geven. GMO "eten" bestaat niet, nog nooit een plantje gezien waar Haribo perzikjes uit komen (nom! dat zou wat zijn :D )

Ik ben ook gezond, zelden ziek, okee: niet zo goed op gewicht maar dat is mijn eigen schuld :). Buiten spelen doe ik ook :D en ik ben zeer actief, sport vijf keer per week als het even kan.
En ik ben gevaccineerd, haal intussen al vier jaar de griepprik omdat griep echt naar is met mijn astma (dan krijg ik er wél last van), heb alles gehad. En ik eet ook gezond.
Dus misschien komt het wel gewoon dat je kinderen gezond eten dat ze gezond zijn :)* en heeft dat niets te maken met dat ze gelukkig die vervelende enge chemische vaccins niet hebben gehad.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 17:27

NatasjavE schreef:

En alsjeblieft mensen die wel inenten niet naïef noemen. Ik ent zeer bewust en vertrouw nooit zomaar iets. Waarom zouden mensen die wel enten zomaar ergens achteraan lopen. Hele vreemde aanname.

Het is wel heel erg dom om dat te zeggen/denken, als dat zo zou zijn, dan is er toch geen mens meer die zijn kinderen nog laat inenten?

Ik heb ook zeer bewust gekozen voor wel laten inenten, heb zelfs een tijdje op het punt gestaan het niet te laten doen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 17:31

anneliesdj schreef:
NatasjavE schreef:

Het is wel heel erg dom om dat te zeggen/denken, als dat zo zou zijn, dan is er toch geen mens meer die zijn kinderen nog laat inenten?

Ik heb ook zeer bewust gekozen voor wel laten inenten, heb zelfs een tijdje op het punt gestaan het niet te laten doen.

In de VS werden wel vaccins gebruikt met een kwikverbinding als conserveringsmiddel erin.
Dat geeft overigens geen problemen(om te beginnen een ander soort kwik verbinding in een zeer lage dosis)

Maar veel Nederlandse anti-vaccinsites hebben het klakkeloos overgenomen.

Beetje jammer.

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 17:54

Goh waarom krijg ik het idee dat sommige mensen zich aangesproken voelen?
Het is algemeen bekend dat mensen kudde dieren zijn.
Ja meeste mensen volgen naar wat de meerderheid doet, ik heb nooit gezegd dat iedereen dat doet alleen dat ik niet de massa volg.

GMO is voedsel waarmee gerommeld is en in mijn ogen is dat onnodig en weten we niet eens wat de gevolgen zijn op lange termijn, dit geld ook voor E-nummer en andere (onnodige) toevoegingen.

Niemand kan mij wijs maken dat al die chemische troep in eten, medicijnen en inentingen zitten goed voor een mens is.

Ieder zijn eigen ding maar geef mij maar puur natuur :Y)

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 18:03

Magrathea schreef:
Goed filmpje. Om het helemaal correct te maken zou hij alleen wel af en toe een bal over het scherm heen mogen gooien want heel soms word je dus toch ziek, ondanks dat je gevaccineerd bent.

Weet je zeker dat het polio was? Ik meende dat polio überhaupt niet meer voorkwam in Nederland... Mazelen nog wel. Ik baal echt dat ik die Quest niet meer heb met dat artikel. Werd het hele verhaal onwijs goed onderbouwd.

Als iedereen vaccineert, vallen er geen ballen meer over het schermpje te gooien. Vaccinatie beschermd inderdaad niet voor 100%, maar de enige reden dat er nog kans is op infectie, is dat niet iedereen vaccineert. Als iedereen zou vaccineren, is de groep die wel besmet kan worden zo klein dat een uitbraak vrijwel is uitgesloten.

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 18:04

Urielle schreef:
Vjestagirl schreef:
Omdat mensen nog altijd recht van vrije keuze hebben. Je noemt mensen die abortus plegen ook geen baby moordenaars. Mensen mogen doen met hun leven wat ze willen. Je gaat toch ook niet ieder tafeltje op een terras langs of mensen hun sigaret uit willen maken omdat jouw kind daar ook zit?

Idd, met HUN leven. Maar niet met het leven van mijn kinderen ;)
Op het terras ga ik idd niet bij rokers in de buurt zitten en zal ik zo mogelijk zelf verkassen en anders vraag ik ze gerust om even ergens anders te gaan staan als de rook recht naar ons komt. Heb er zelf ook behoorlijk last van (astma). Maar dat is nog veel minder directe schade dan die entingen. Polio is hier gelukkig verplicht als inenting, ik tel mijn zegeningen! Mijn schoonmoeder kwam met mijn zoontje van de week iemand tegen in de supermarkt, dat kind compleet onder de uitslag van de waterpokken. Die had veel geluk dat ik er niet bij was, dat ze even opzout met haar besmettelijk jong! Dat je per ongeluk iemand besmet is een ding, maar opzettelijk, dan zit je bij mij toch hartstikke verkeerd.

Polio wordt standaard aangeboden, maar kan geweigerd worden. Vandaar de massale uitbrak in Staphorst in de jaren '50.

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 18:08

Nadir schreef:
Ik wil me eigenlijk niet meer mengen in dit topic, maar jullie hebben het nu over waterpokken he... Wisten jullie dat het vaccin daarvoor bijna klaar is? Over een poosje is het dus 'doodnormaal' om je kind daar tegen te vaccineren. Nu roepen jullie allemaal nog dat het zo'n onschuldige ziekte is en dat je er niets van krijgt behalve jeuk. Straks krijg je hele andere verhalen in de wereld (rara waar vandaan) en zijn mensen 'blij' met het vaccin. Zo is het ook met de mazelen, bof en rode hond gegaan...

Ja want polio is net zo leuk als waterpokken. Lachen joh, dooie kinderen *\o/*