Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pluisje88 schreef:Annemiek80 schreef:Daarnaast heeft iedereen tegenwoordig een mobiele telefoon (alle mensen die de financiele middelen hebben om te vliegen iig wel), tijdens een kaping was er dan echt wel minimaal 1 persoon geweest die het risico genomen had een noodsignaal uit te zenden.
Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten waar bereik was met een moblieltje...
pluisje88 schreef:Annemiek80 schreef:Daarnaast heeft iedereen tegenwoordig een mobiele telefoon (alle mensen die de financiele middelen hebben om te vliegen iig wel), tijdens een kaping was er dan echt wel minimaal 1 persoon geweest die het risico genomen had een noodsignaal uit te zenden.
Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten waar bereik was met een moblieltje...
Anthea schreef:Die Italiaan kijkt wel heel erg blij..
xSwanHeart schreef:Jeetje, nog steeds niks. Had gehoop dat er intussen iets bekend zou zijn.
Vond persoonlijk dit artikel van NRC wel interessant, en vooral heftig om te lezen: NRC
Nickyyyy schreef:Zo'n verhaal maakt het gelijk een stuk persoonlijker. Mensen zijn nu in de ban van een vliegtuig die weg is, dit soort berichten benadrukken nog even extra dat het om mensen gaat. Mensen die zijn verdwenen waarvan veel familieleden, kennissen en vrienden nu in onzekerheid zijn wat er is gebeurd.
Iris82 schreef:Stel dat er spontaan motorfalen is en dat ding gaat opeens met een noodvaart naar beneden, dan heb je denk ik geen tijd meer om je mobieltje van de vliegtuigstand te halen.
Als er een kaping is dan vliegt het toestel nog gewoon rond natuurlijk.