Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pearlx schreef:Cassidy schreef:Vraag me af of giraffes een paspoort hebben en een chip? En of hij nooit medicijnen heeft gehad die niet voor menselijke consumptie geschikt waren? Want anders had dat namelijk helemaal niet gemogen
Het was een gezonde giraffe van iets meer dan 1,5 jaar oud. Ik denk het dus niet.
_Femkeeex schreef:Belachelijk... Waar gaat het heen met de wereld. Hier kan ik zo boos om worden en ook nog is ter plekke, met kleine kinderen er bijWat mij betreft mogen ze die mensen schieten. Ik hoop zo dat die arts een dikke boete + gevangenisstraf krijgt.
Cassidy schreef:En heb je mijn reactie gezien waarin ik aangeef dat je kinderen gerust met dit soort taferelen kunt confronteren, als er maar begeleiding bij is?
En ik zie weinig autopsie. Alleen het ontleden van het dier. De autopsie van een giraffe kun je zien in de reportage Inside Nature's Giants van National Geographic. Helaas is de aflevering van de giraffe niet compleet voor Nederland te zien.
_Femkeeex schreef:Kinderen van een jaar of 13/14, maar ik vind niet dat je kinderen van 7 hier al mee moet confronteren. Ik snap dat ze zich dood zijn geschrokken, dit is gewoon net iets te heftig voor een 7 jarige.
_Femkeeex schreef:Kinderen van een jaar of 13/14, maar ik vind niet dat je kinderen van 7 hier al mee moet confronteren. Ik snap dat ze zich dood zijn geschrokken, dit is gewoon net iets te heftig voor een 7 jarige.