little_king schreef:Citaat:Little_king, in jouw woorden voel ik kracht, doorzettingsvermogen en ergens ook een diepe frustratie. Misschien wil je dit niet overbrengen maar het gebeurd wel. Focus je alleen op je kracht en doorzettingsvermogen. Kijk wat jij bereikt elke keer weer! Ik zal je graag mee willen geven dat jij een uniek en bijzonder mens bent! Jij probeert naar jouw kunnen, jij doet naar jouw kunnen en dat verdiend respect.
Iedereen is uniek en bijzonder.
En het enige wat ik doe is mijn persoonlijke ervaring delen, kan die van een ander niet delen namelijk
Maar als ik dingen kan kan een ander het ook. (ja dat komt vast weer verkeerd over)
Met knokken kan iedereen verder komen, de mensen in dit topic zeggen ook dat ze dat doen en door mijn ervaring te delen kan ik delen dat ik van zeer weinig doen weer dingen kan.
Dat dat hoop geeft voor andere die nog zo zitten als ik enkele jaren terug. Dat hun knokken niet voor niets is.
Maar ja zo willen ze dat niet zien, nee dan krijg je antwoorden als jij voelt je beter.... nee ik ben gelukkig ondertussen verder door juiste medicijnen en doctoren.
En ik ga nu slapen, dit heeft mij teveel energie gekost.
Hou jij je hoofd ff omhoog wil je? Kom op en laat je niet kennen! Iedereen kan iets, daar kan ik mij volledig in vinden! Ook kan ik mij vinden dat jij waarschijnlijk verder bent in jouw proces. Ik waardeer het dat jij je ervaring deelt. Onbewust doe jij wat met mij anders nam ik de energie niet op je te reageren.
Maar nu kruip je in je schulp en is het maar zo, had liever gelezen. Fijne avond nog ik ga slapen, dan houd je de eer aan jezelf.