Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Ik vind het om te kotsen dat mensen zich zelf dan nog serieus nemen om de mensen daar het geld niet te gunnen.
Loretta schreef:russel schreef:Ik vind het om te kotsen dat mensen zich zelf dan nog serieus nemen om de mensen daar het geld niet te gunnen.
Kots maar lekker verder dan.
Hiervan moet ik nou echt kotsen.
http://www.gemiddeld-inkomen.nl/salaris ... oededoelen
bigone schreef:Er wonen 98 miljoen mensen op de filipijnen waaronder zeer veel gegoede burgers. Als die mensen allemaal 10 cent geven dan heb je 9.8 miljoen. Denken jullie nu werkelijk dat ze da doen, nee dus. En een gedeelte van de mensen hebben niets meer maar het kromme aan de zaak is dat ze weer op dezelfde plek hun krakkemikkige huizen weer op gaan bouwen, tot de volgende storm. Vervangen wat ze echt kwijt zijn, familie, kun je niet met geld, helaas en voor de rest kan de regering daar prima zorgen. het is niet voor niets één van de meest opkomende economien ter wereld en geen derde wereld land zoals bvb Biafra.
russel schreef:Loretta, dat is de issue niet! Dat heeft niet met een natuurramp te maken waar kinderen ouderloos zijn geworden, mensen helemaal niets meer hebben en soms helemaal geen familie meer om hun te helpen...
bigone schreef:En een gedeelte van de mensen hebben niets meer maar het kromme aan de zaak is dat ze weer op dezelfde plek hun krakkemikkige huizen weer op gaan bouwen, tot de volgende storm.
Citaat:Alle cijfers komen rechtstreeks uit de jaarrekeningen van de verschillende stichtingen (het is namelijk verplicht om te vermelden). De salarissen zijn van 2011 en incl. vakantiegeld, sociale lasten, pensioenlasten en eventuele bonussen/vergoedingen (tenzij anders aangegeven). Dit betekent dus dat onderstaande bedragen de kosten zijn van het goede doel voor de directeur. Het uiteindelijke salaris ligt lager.
Vervolgens nogmaals herhaald:
Deze cijfers zijn verzameld en samengesteld door gemiddeld-inkomen.nl zelf, met behulp van de jaarverslagen van het desbetreffende goede doel. Aan deze cijfers kunnen geen rechten worden ontleend. Nogmaals, deze cijfers zijn incl. de sociale lasten, vergoedingen en alle andere kosten. Het cijfer zegt dus eigenlijk hoeveel het goede doel kwijt is aan de directie en niet hoeveel de desbetreffende directeur overhoudt.
fransje23 schreef:Als niet wilt dat er geld gaat naar een salaris van iemand zijn er ook heel veel kleine organisaties zowel in binnen- als buitenland, hoeft niet eens zo zeer naar de Fillipijnen. Dicht om de hoek is ook al genoeg te vinden.
Of nog beter draag zelf een steentje bij en ga vrijwilligerswerk doen bij een goed doel. Help bij de voedselbank, bezoek een eenzame bejaarde of kook eens lekker voor iemand met heel weinig geld.
Ik heb nog al eens het idee dat sommige mensen het vooral heerlijk vinden om te zeuren en klagen en veroordelen maar zelf nooit hun handen uit de mouwen steken.
Loretta schreef:2. Bankdirecteuren hebben de economische crisis veroorzaakt waardoor nu heel veel Nederlanders in de financiele problemen zitten.(en dan bedoel ik niet de lokale directeur van de dorpsbank maar de grote graaiers aan de top.)
Caelum schreef:NeverGiveUp schreef:Huh Caelum? Ze bedoelt júist dat het hier alleen maar even niet uit eten is, terwijl je daar een hongers dood sterft.. Of begreep je dat al..?
Ik zie het als, ik leef in armoede, voor mij is dat brood heel erg belangrijk en ik ben egoistisch
Urielle schreef:Caelum schreef:
Ik zie het als, ik leef in armoede, voor mij is dat brood heel erg belangrijk en ik ben egoistisch
Iemand op Bokt post hier dat ze een week nog geen brood kan eten (die dingen kosten hier bij de Aldi nog geen 70 cent...) en jij zit dat een beetje belachelijk te maken?!!!!!!![]()
![]()
Sammy_xxs schreef:Dus omdat dat erger is, mogen zij hier niet klagen?
xNiemand schreef:Urielle schreef:Iemand op Bokt post hier dat ze een week nog geen brood kan eten (die dingen kosten hier bij de Aldi nog geen 70 cent...) en jij zit dat een beetje belachelijk te maken?!!!!!!![]()
![]()
Ja, en iemand anders die zit nu zonder ouders/familie zonder water én eten.