Tatoeages asociaal en lelijk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:07

Amaris schreef:
Poiuytrewq schreef:
All Cops Are Beautifull :P :P

niet! :wow: hahaha!

wat een raar iets!

Zo jou kun je ook alles wijsmaken he mhihih :P
All cops are basterds, betekend het.

Amaris

Re: Tatoeages asociaal en lelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:09

nou ik zal je nog beter vertellen.... ik zat niet op te letten en had 'wietPLANT' nog in mn hoofd dus ik las

'All CRops are Beautiful'

_O- _O- _O-

nogniethelemaalwakkerzegmaar :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:11

Whahahahahaha goedemorgen :')

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:12

@ amaris, hij was niet perse op jou bedoeld hoor, maar meer als voorbeeld :)
Maar wat ik probeer te zeggen, is dat mensen met tattoo's in nek / hoofd,
Niet perse een rare achtergrond hebben of crimineel zijn :)
Misschien komt het bij mij doordat ik het "gewend" ben, dat ik hier niet van opkijk of schrik.
Maar ik heb geleerd, dat juist die mensen onder de tattoo's, de leukste en liefste mensen zijn :)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:35

Wat een grappig topic,naar mijn mening zeggen tattoo's niks over het karakter van mensen.
Er zijn dingen die ik zelf mooi of minder mooi vind,maarja,meningen verschillen toch.

Ik heb zelf een grote op mn bovenarm en er kom er een bij op mijn kuit.

En tattoo's aso vinden.............ach zegt alleen over je eigen vooroordelen toch? Je kan ze natuurlijk niet mooi vinden,dat is weer een ander verhaal

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:36

Ik vind tattoo's prachtig. Zelf heb ik er 3, 1 op mijn pols, 1 op mijn heup, en 1 op mijn enkel. Vriendlief heeft er ook 3, wel een paar maatjes groter dan dat ik heb wel. Ze hebben bij mij allemaal een betekenis. De ene groter dan de andere, en op elke ben ik even trots.

Zelf heb ik een goede kantoorbaan, en wanneer het nodig is zijn ze allemaal prima te verbergen onder kleding/schoenen en sieraden. Gelukkig doet niemand er hier moeilijk over. Collega heeft een flinke op haar bovenarm staan en ook zij krijgt alleen maar positieve reacties.

Iedereen zijn eigen versiering. De een geeft zijn geld uit aan kleding, de andere aan tattoo's. Smaken zullen altijd blijven verschillen. Big deal, leven en laten leven.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:01

Ojajoh schreef:
suikermeisje schreef:
Bij sommige mensen ziet het er nogal dom uit, kennis van mij heeft een garnaal (of ander zee-beest) + haar geboortedatum op haar pols gezet... 'Waarom' vraag ik me dan af..

Ik vind het dom dat je het niet gewoon vraagt dan..... en daarbij, haar keuze, haar smaak, haar reden toch?
zie niet in wat er dom aan is

ik vind een disney figuur ook helemaal niks, gewoonweg niet mijn smaak. Maar dat hoeft toch niet meteen dom walgelijk of iets anders negatief te zijn
alleen puur, niet mijn smaak en that's it! respecteer mensen toch eens zoals je zelf gerespecteerd wil worden

Gezien de niet al te hoge intelligentie van haar en niet zo'n hele goede relatie vraag ik het dus maar niet. Ik vraag het aan mensen die een tattoo hebben en me wel interesseren :)

edit: Gezin waar ze uit komt is ook vrij asociaal, buurt waar ze woont is een aso buurt, dus nee, beetje klaar met dat figuur.
Laatst bijgewerkt door suikermeisje op 30-07-13 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:02

Poiuytrewq schreef:

Ohh een kennis van mij heeft een Leeuw icm zijn geboortedatum, en hij is bijna jarig. Wat raaarr!?? :roll:[/quote]

Bang dat hij zijn eigen geboortedatum vergeet :)?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:08

Woogy schreef:
In de openingpost werd er duidelijk gevraagd naar meningen, die mogen we geven, daar mag je vragen bij stellen maar waarom het zo fel moet?

Meningen die het beperken van vrijheid van anderen betreffen moeten te vuur en te zwaard bestreden worden.
Die laten gaan maakt dat ze normaal worden dat ze norm worden en voor je het weet verplicht. Dát is de koppeling naar de verplicht bedekte schouders bij Endurance, het hellend vlak naar de burka.

Democratie leidt makkelijk tot dictatuur van de meerderheid. Een meerderheid die per definitie niet het meest verlichte noch meest intelligente deel van de bevolking is waardoor defacto demagogie regeert.

Opmerkingen over moeten bedekken van tattoos in welk verband ook zijn stap één naar de burka.
Jouw opmerking over ´representatief´ is subjectief en vanuit een vermeend hogere moraal; je meet je het recht aan die eerste stap te maken door op te merken dat voor een representatief voorkomen de tattoo bedekt moet worden.
Dit kan niet fel genoeg bestreden worden en verdient een dikke FOEI!

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:16

Huertecilla schreef:
Woogy schreef:
In de openingpost werd er duidelijk gevraagd naar meningen, die mogen we geven, daar mag je vragen bij stellen maar waarom het zo fel moet?

Meningen die het beperken van vrijheid van anderen betreffen moeten te vuur en te zwaard bestreden worden.
Die laten gaan maakt dat ze normaal worden dat ze norm worden en voor je het weet verplicht. Dát is de koppeling naar de bedekte schouders bij Endurance naar de burka.

Democratie leidt makkelijk tot dictatuur van de meerderheid. Een meerderheid die per definitie niet het meest verlichte noch meest intelligente deel van de bevolking is waardoor defacto demagogie regeert.

Opmerkingen over moeten bedekken van tattoos in welk verband ook zijn stap één naar de burka.
Jouw opmerking over ´representatief´ is subjectief en vanuit een vermeend hogere moraal; je meet je het recht aan die eerste stap te maken door op te merken dat voor een representatief voorkomen de tattoo bedekt moet worden.
Dit kan niet fel genoeg bestreden worden en verdient een dikke FOEI!

Huertecilla, dit topic is bedoeld om van gedachten te wisselen over tattoo's. In dit topic hoeft helemaal niets "te vuur en te zwaard" worden bestreden. De democratie is niet in het gedrang, er is vooralsnog geen reden om bang te zijn voor een dictatuur doordat mensen hier van gedachten wisselen en er zijn op Bokt ook nog geen burka's gesignaleerd nav dit topic.
Fijn dat je maatschappelijk betrokken bent, ik denk alleen dat dit niet het geschikte topic is om je angst voor burka's etc. te ventileren.

Zullen we gewoon in dit topic blijven post over waarvoor het bedoeld is?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:20

suikermeisje schreef:
Gezien de niet al te hoge intelligentie van haar en niet zo'n hele goede relatie vraag ik het dus maar niet. Ik vraag het aan mensen die een tattoo hebben en me wel interesseren :)

edit: Gezin waar ze uit komt is ook vrij asociaal, buurt waar ze woont is een aso buurt, dus nee, beetje klaar met dat figuur.

lekker veroordelend iig. Dan ban je zo een persoon uit je leven en vraag je je ook niet af waarom.....
snap dus ook niet waarom je het dan hier aanhaalt. Lijkt wel of er meer dwars zit :=

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:23

chevax schreef:
Huertecilla, dit topic is bedoeld voor mensen om van gedachten te wisselen over tattoo's. In dit topic hoeft helemaal niets "te vuur en te zwaard" worden bestreden. De democratie is niet in het gedrang, er is vooralsnog geen reden om bang te zijn voor een dictatuur doordat mensen hier van gedachten wisselen en er zijn op Bokt ook nog geen burka's gesignaleerd nav dit topic.
Fijn dat je maatschappelijk betrokken bent, ik denk alleen dat dit niet het geschikte topic is om je angst voor burka's etc. te ventileren.

Het verkondigen van meningen over het moeten bedekken zijn wel degelijk de eerste stap naar de burka.
Het is géén recht dergelijke meningen te verkondigen omdat het de rechten van anderen treedt.
Het is verder over de grens om waardeoordelen als asociaal te gebruiken omdat dit beledigend is.

Het is verder niet passend voor een moderator om die opmerking over burka angst te plaatsen.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:25

Ik ben trouwens wel heel benieuwd, wáárom een tattooage als asociaal word gezien? :)

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:26

Huertecilla schreef:
chevax schreef:
Huertecilla, dit topic is bedoeld voor mensen om van gedachten te wisselen over tattoo's. In dit topic hoeft helemaal niets "te vuur en te zwaard" worden bestreden. De democratie is niet in het gedrang, er is vooralsnog geen reden om bang te zijn voor een dictatuur doordat mensen hier van gedachten wisselen en er zijn op Bokt ook nog geen burka's gesignaleerd nav dit topic.

Het verkondigen van meningen over het moeten bedekken zijn wel degelijk de eerste stap naar de burka.
Het is géén recht dergelijke meningen te verkondigen omdat het de rechten van anderen treedt.
Het is verder over de grens om waardeoordelen als asociaal te gebruiken omdat dit beledigend is.

Het is verder niet passend voor een moderator om die laatste opmerking te plaatsen.

Jawel hoor, Huertecilla, ik mag als moderator ook mijn mening hebben en zeggen, het zou toch tegen jouw posts indruisen als ik dat niet mocht doen. Ik val niemand aan, probeer te zorgen dat het topic niet verzand in een maatschappelijke discussie wat helemaal niet de opzet van het topic is. Maar nogmaals, dit is een discussie die hier helemaal niet gevoerd hoeft te worden. Laten we ontopic blijven en in dit topic de meningen over tattoo's blijven zeggen op een manier die zorgt dat het topic voor iedereen toegankelijk en prettig blijft.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:30

chevax schreef:
Jawel hoor, Huertecilla, ik mag als moderator ook mijn mening hebben en zeggen, het zou toch tegen jouw posts indruisen als ik dat niet mocht doen. Ik val niemand aan, probeer te zorgen dat het topic niet verzand in een maatschappelijke discussie wat helemaal niet de opzet van het topic is. Maar nogmaals, dit is een discussie die hier helemaal niet gevoerd hoeft te worden. Laten we ontopic blijven en in dit topic de meningen over tattoo's blijven zeggen op een manier die zorgt dat het topic voor iedereen toegankelijk en prettig blijft.

Jij verzint dat ik een angst voor de burka hebt en ventileert dat. Heel gezellig.

Het opleggen van het bedekken van tattoos is helemaal geen discussie die gevoerd moet worden. Dat moet gewoon van tafel geveegd worden.
Of is dat inmiddels een bij de Nederlandse samenleving passende ontwikkeling?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:33

nu vind ik het topic niet meer zo leuk :(

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:33

Amaris schreef:

Dat vind ik meestal op het moment dat HC doordraait.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:34

LovingTweety schreef:
Amaris schreef:

Dat vind ik meestal op het moment dat HC doordraait.

Ik ook maar als ik dat zeg krijg ik een modjesprivébericht -O-

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:34

Je mag zeggen dat je iets vindt. Dat is een mening en mag. Je mag niet zeggen dat iemand vervelend is. Haha.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:35

maar een tattoo bekken heeft toch geen zin?Daar heb je hem toch niet voor laten zetten?
Of begrijp ik nu iets niet?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:35

LovingTweety schreef:
Je mag zeggen dat je iets vindt. Dat is een mening en mag. Je mag niet zeggen dat iemand vervelend is. Haha.

:)*

*gaat in het onthoud-vakje van hoofd*

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:36

Laten we dan gewoon terug ontopic gaan en er wel een leuk topic van maken.

Ik blijf in ieder geval bij mijn stelling dat ik tattoo's niet mooi vind :D

Amaris

geerke schreef:
maar een tattoo bekken heeft toch geen zin?Daar heb je hem toch niet voor laten zetten?

Soms kan dat wel handiger zijn Geerke.

Hier op mijn werk bijvoorbeeld. En ik vind dat ook geen enkel probleem, dat weet je als je het laat zetten, dat in sommige gevallen bedekken handiger is.

liempje

Ik vindt tatoeages helemaal niets. Bij sollicitatiegesprekken komt dit ook niet goed over. Je wordt ook snel in een hokje geplaatst en ik merk dat ik dat zelf ook doe als ik iemand niet ken. Je loopt er ook mee rond als je een jaar of 50 a 60 bent en dan heb je een verlepte tattoo :-)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:37

geerke schreef:

Ik laat ze inderdaad niet zetten om te bedekken, maar hou er wel rekening van dat het op mijn werk niet altijd gewaardeerd zal worden.

In mijn eigen tijd zijn ze (tenzij het vriest) prima zichtbaar en ben ik er trots op ook.