Amaris schreef:Poiuytrewq schreef:All Cops Are Beautifull![]()
niet!hahaha!
wat een raar iets!
Zo jou kun je ook alles wijsmaken he mhihih

All cops are basterds, betekend het.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ojajoh schreef:suikermeisje schreef:Bij sommige mensen ziet het er nogal dom uit, kennis van mij heeft een garnaal (of ander zee-beest) + haar geboortedatum op haar pols gezet... 'Waarom' vraag ik me dan af..
Ik vind het dom dat je het niet gewoon vraagt dan..... en daarbij, haar keuze, haar smaak, haar reden toch?
zie niet in wat er dom aan is
ik vind een disney figuur ook helemaal niks, gewoonweg niet mijn smaak. Maar dat hoeft toch niet meteen dom walgelijk of iets anders negatief te zijn
alleen puur, niet mijn smaak en that's it! respecteer mensen toch eens zoals je zelf gerespecteerd wil worden
Woogy schreef:In de openingpost werd er duidelijk gevraagd naar meningen, die mogen we geven, daar mag je vragen bij stellen maar waarom het zo fel moet?
Huertecilla schreef:Woogy schreef:In de openingpost werd er duidelijk gevraagd naar meningen, die mogen we geven, daar mag je vragen bij stellen maar waarom het zo fel moet?
Meningen die het beperken van vrijheid van anderen betreffen moeten te vuur en te zwaard bestreden worden.
Die laten gaan maakt dat ze normaal worden dat ze norm worden en voor je het weet verplicht. Dát is de koppeling naar de bedekte schouders bij Endurance naar de burka.
Democratie leidt makkelijk tot dictatuur van de meerderheid. Een meerderheid die per definitie niet het meest verlichte noch meest intelligente deel van de bevolking is waardoor defacto demagogie regeert.
Opmerkingen over moeten bedekken van tattoos in welk verband ook zijn stap één naar de burka.
Jouw opmerking over ´representatief´ is subjectief en vanuit een vermeend hogere moraal; je meet je het recht aan die eerste stap te maken door op te merken dat voor een representatief voorkomen de tattoo bedekt moet worden.
Dit kan niet fel genoeg bestreden worden en verdient een dikke FOEI!
suikermeisje schreef:Gezien de niet al te hoge intelligentie van haar en niet zo'n hele goede relatie vraag ik het dus maar niet. Ik vraag het aan mensen die een tattoo hebben en me wel interesseren
edit: Gezin waar ze uit komt is ook vrij asociaal, buurt waar ze woont is een aso buurt, dus nee, beetje klaar met dat figuur.
chevax schreef:Huertecilla, dit topic is bedoeld voor mensen om van gedachten te wisselen over tattoo's. In dit topic hoeft helemaal niets "te vuur en te zwaard" worden bestreden. De democratie is niet in het gedrang, er is vooralsnog geen reden om bang te zijn voor een dictatuur doordat mensen hier van gedachten wisselen en er zijn op Bokt ook nog geen burka's gesignaleerd nav dit topic.
Fijn dat je maatschappelijk betrokken bent, ik denk alleen dat dit niet het geschikte topic is om je angst voor burka's etc. te ventileren.
Zullen we gewoon in dit topic blijven post over waarvoor het bedoeld is?
Huertecilla schreef:chevax schreef:Huertecilla, dit topic is bedoeld voor mensen om van gedachten te wisselen over tattoo's. In dit topic hoeft helemaal niets "te vuur en te zwaard" worden bestreden. De democratie is niet in het gedrang, er is vooralsnog geen reden om bang te zijn voor een dictatuur doordat mensen hier van gedachten wisselen en er zijn op Bokt ook nog geen burka's gesignaleerd nav dit topic.
Fijn dat je maatschappelijk betrokken bent, ik denk alleen dat dit niet het geschikte topic is om je angst voor burka's etc. te ventileren.
Zullen we gewoon in dit topic blijven post over waarvoor het bedoeld is?
Het verkondigen van meningen over het moeten bedekken zijn wel degelijk de eerste stap naar de burka.
Het is géén recht dergelijke meningen te verkondigen omdat het de rechten van anderen treedt.
Het is verder over de grens om waardeoordelen als asociaal te gebruiken omdat dit beledigend is.
Het is verder niet passend voor een moderator om die laatste opmerking te plaatsen.
chevax schreef:Jawel hoor, Huertecilla, ik mag als moderator ook mijn mening hebben en zeggen, het zou toch tegen jouw posts indruisen als ik dat niet mocht doen. Ik val niemand aan, probeer te zorgen dat het topic niet verzand in een maatschappelijke discussie wat helemaal niet de opzet van het topic is. Maar nogmaals, dit is een discussie die hier helemaal niet gevoerd hoeft te worden. Laten we ontopic blijven en in dit topic de meningen over tattoo's blijven zeggen op een manier die zorgt dat het topic voor iedereen toegankelijk en prettig blijft.
geerke schreef:maar een tattoo bekken heeft toch geen zin?Daar heb je hem toch niet voor laten zetten?
Of begrijp ik nu iets niet?
geerke schreef:maar een tattoo bekken heeft toch geen zin?Daar heb je hem toch niet voor laten zetten?
Of begrijp ik nu iets niet?