Voor 900.000 euro aan coke gevonden op strand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat doe jij?

Aangeven natuurlijk.
141 (33%)
Hoppa cashen.....
69 (16%)
Ik zou in tweestrijd staan,maar niet weten hoe,en waar ik t zou kunnen verkopen.
93 (22%)
Ik zou t spul niet eens herkennen,en in de afvalbak gooien.
65 (15%)
Anders.
10 (2%)
Das mooi,kan ik voorlopig even vooruit.
38 (9%)

Totaal aantal stemmen: 416

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:52

Sta ik net in de winkel, werkt mijn credit card niet meer... Zat allemaal wit poeder op.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:53

gekvanfleur schreef:
Geryon schreef:
Ik vind het nogal apart dat er mensen zijn die voor een ander vertellen dat het enkel stoere praat is of ontwetendheid := En dat een extra zakcentje grootspraak is.

dat weet ik wel zeker..ht is of dat of je weet meer van dat wereldje en die zijn niet zo stom om dat op internet te posten. Tenzijn je natuurlijk problemen zoekt he.

Je hoeft niet zelf helemaal in het wereldje te zitten. Je kan er ook 'naast' zitten en niet zo intelligent zijn om het mondje dicht te houden. :D

_Tara_

TammyVN schreef:
chevax schreef:
Ik ben vast niet de enige die het een bizarre maatschappij vind als er op een paardenforum schijnbaar zoveel mensen zitten die precies weten wat ze met grote hoeveelheden hard drugs moeten doen?

Nee hoor ik zat het gister ook nogal verbaasd te lezen.. :=

Hier nog 1.

Sunnda

chevax schreef:
Geryon schreef:
Ik vind het nogal apart dat er mensen zijn die voor een ander vertellen dat het enkel stoere praat is of ontwetendheid := En dat een extra zakcentje grootspraak is.

Tuurlijk. We hebben hier op Bokt een flink aantal dames die actief zijn in internationale drugshandel en hun hand niet omdraaien voor een partij van bijna een miljoen. Inderdaad, ik moet eens wat minder wantrouwend zijn, je hebt gelijk! ;)

Maar wie zegt hier dat die dames op bokt niet toevallig iemand kennen die iemand kent die iemand kent die wél weet hoe je dat kwijt kan raken? :+[/quote]
dieiemand weet dat je daar je vingers niet aam moet branden. Het is van een andere eigenar namelijk.

chevax

LisaLuna schreef:
lieveli schreef:
Als ik heel eerlijk ben... Ik zou het in 1 keer doorverkopen denk ik. In ieder geval een deel. Ik vind het rotspul, daar niet van. Maar ik zou er wel iemand blij mee kunnen maken. Niet politiek correct, sorry.

Ik denk ik ook hoor. 900.000 is niet niks := .

Maar hoe? Hoe zou je dat nu doen? Voor zo'n bedrag moet je echt niet bij de dealer die op de hoek van het schoolplein rondhangt aan komen of bij de jongens die bij het winkelcentrum iets verkopen. Ik ben echt oprecht benieuwd hoe je dit dan zou aanpakken.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:54

chevax schreef:
Sta ik net in de winkel, werkt mijn credit card niet meer... Zat allemaal wit poeder op.

Wat gek?!

Hier stond ik vanochtend lekker mijn brood te bakken, maar het rijst niet en heeft een hele vreemde smaak. Snap er niets van ;)

chevax

Re: Voor 900.000 euro aan coke gevonden op strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:55

LovingTweety: maar is het Columbiaans of van die nep-troep? Want dan vind ik het niet vreemd dat het niet lukt. Tsssss, je moet eens wat zorgvuldiger zijn met wat je in de keuken gebruikt. Zeker weer van de eerste de beste gekocht die er vanaf moest?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:56

chevax schreef:

Je moet je bord ook leegsnuiven! Niet alleen ermee spelen :Y)

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:56

Oké, er wordt hier op kantoor gevraagd waarom ik moet lachen. "Niks hoor, ben beetje aan het lezen over internationale drugshandel" ;-)

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:57

Amaris schreef:
chevax schreef:

Je moet je bord ook leegsnuiven! Niet alleen ermee spelen :Y)

Maar mijn neus zat al helemaal vol, kon écht niks meer bij... |(

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:57

chevax schreef:
LisaLuna schreef:

Maar hoe? Hoe zou je dat nu doen? Voor zo'n bedrag moet je echt niet bij de dealer die op de hoek van het schoolplein rondhangt aan komen of bij de jongens die bij het winkelcentrum iets verkopen. Ik ben echt oprecht benieuwd hoe je dit dan zou aanpakken.

Er bestaat ook nog de internationale drugshandel. Waar er partijen rondgaan die veel waard zijn dan een miljoen. Kijk maar eens op tv bij criminelen gezocht. Die zullen niet andermans spul verkopen, maar oke :=

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:58

Geryon, dan bel je de tv producent of je adres en telefoonnummer mag? Serieus, hóé zou je dit nu aanpakken?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:00

chevax schreef:
Geryon, dan bel je de tv producent of je adres en telefoonnummer mag? Serieus, hóé zou je dit nu aanpakken?

Ik zou helemaal niks aanpakken _O- Vies spul :r

Zoals ik al zei dat verkopen ze niet lijkt mij, maar ik had het erover als je ze kent ofzo.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:00

LisaLuna schreef:

Ik zou het in theorie kwijt kunnen, via bekenden van Vriendje. Kan ik hier makkelijk zeggen want niemand weet wie Vriendje is. Maar ik denk dat Vriendje in de praktijk gram voor gram zelf door de wc gaat staan spoelen. Die is namelijk ontzéttend anti-drugs en zou NOOIT toestaan dat ik daar mee aan de slag zou gaan/in verzeilt zou raken juist omdat hij weet hoe het er in die wereld aan toe gaat en hoe verschrikkelijk de gevolgen kunnen zijn.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:01

Maar verkijk je je dan niet op de hoeveelheid? Beetje drugs verkopen kan ik me wel voorstellen, maar zo'n partij?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:02

chevax schreef:
Maar verkijk je je dan niet op de hoeveelheid? Beetje drugs verkopen kan ik me wel voorstellen, maar zo'n partij?

Misschien niet in 1x maar uiteindelijk denk ik eigenlijk van wel. Maar dat is alleen theorie hoor. In de praktijk zou het dus door linea-recta de wc gaan als ik ermee thuis zou komen.
Laatst bijgewerkt door Amaris op 11-06-13 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:03

Amaris schreef:
Citaat:

Ik zou het in theorie kwijt kunnen, via bekenden van Vriendje. Kan ik hier makkelijk zeggen want niemand weet wie Vriendje is. Maar ik denk dat Vriendje in de praktijk gram voor gram zelf door de wc gaat staan spoelen. Die is namelijk ontzéttend anti-drugs en zou NOOIT toestaan dat ik daar mee aan de slag zou gaan/in verzeilt zou raken juist omdat hij weet hoe het er in die wereld aan toe gaat en hoe verschrikkelijk de gevolgen kunnen zijn.

Zelfde hier. Het is ontzettend erg hoor begrijp me niet verkeerd. Maar zo'n zakcentje zou ik best willen al verkoop ik het met ''verlies''.
Ben zelf nog nooit met drugs in aanraking gekomen en wil het liever niet maar als ik zoveel geld zou kunnen krijgen blijf ik een gierige hollander :)) .

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:04

chevax schreef:

Joh, waar heb jij jecreditcard voor nodig?
Je pakt toch gewoon wat van je zwarte geld, moet je hem wel ff uitrollen en de poeder er af kloppen..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:07

gekvanfleur schreef:
Geryon schreef:

dat weet ik wel zeker..ht is of dat of je weet meer van dat wereldje en die zijn niet zo stom om dat op internet te posten. Tenzijn je natuurlijk problemen zoekt he.

:') dus omdat je via via mensen kent in het drugs wereldje die die troep ook gebruik zoek je meteen problemen en is t stoere praat en ontwetendheid.... _O- tuurlijk joh..
alsof t zo moeilijk is om drugs op straat te verkopen loop maar eens gewoon goed met je ogen open b.v in amsterdam of rotterdam savonds over straat dan zie je genoeg dealers en al gebeurt t niet op straat gebeurt t in huizen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:10

Ik vind het vooral verbazingwekkend hoeveel mensen denken dat het moeilijk is om drugs te verkopen :P.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:12

chevax schreef:

Ik ken geen dealers die bij de schoolpleinen of winkelcentrum hangen. :=

Maar ik kan een kilo of 2 wel kwijt. Maar ik vraag me af wanneer je 'in het wereldje' zit. Als je drugs gebruikt? Als je mensen kent?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:13

_San87_ schreef:
Ik vind het vooral verbazingwekkend hoeveel mensen denken dat het moeilijk is om drugs te verkopen :P.

raar he :') al moet ik zeggen dat 25 kilo wel veel is voor 1 deal, maar geloof me, kwijt raak je het wel!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:15

lifaya schreef:
_San87_ schreef:

raar he :') al moet ik zeggen dat 25 kilo wel veel is voor 1 deal, maar geloof me, kwijt raak je het wel!

Ja, daarom. Al zou ik mijn vingers er niet aan branden. Mijn leven is me meer waard dan 900.000 euro. Ik zou het pakket dan ook mooi laten liggen of zo. Laat een ander het maar oplossen, haha.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:15

chevax schreef:
LovingTweety: maar is het Columbiaans of van die nep-troep? Want dan vind ik het niet vreemd dat het niet lukt. Tsssss, je moet eens wat zorgvuldiger zijn met wat je in de keuken gebruikt. Zeker weer van de eerste de beste gekocht die er vanaf moest?

Uhmmmm, dat spul, wat die bakker op het strand had achter gelaten. Ik dacht dat het dan wel goed spul was, want het kwam met 25 kilo in 1 keer en dat heeft een particulier niet, de Albert Heijn in ieder geval niet dacht ik.

Hoe zie ik verschil?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:16

je proeft vooral het verschil :+

(sprak zij heel stoer :') Ik heb eens ooit 18 jaar geleden een heel fout vriendje gehad en daar lag wat op de salontafel en nouja... nieuwsgierig he... en ik dacht 'laat ik eens net doen als in de film' GOOR! :r )