Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gekvanfleur schreef:Geryon schreef:Ik vind het nogal apart dat er mensen zijn die voor een ander vertellen dat het enkel stoere praat is of ontwetendheidEn dat een extra zakcentje grootspraak is.
dat weet ik wel zeker..ht is of dat of je weet meer van dat wereldje en die zijn niet zo stom om dat op internet te posten. Tenzijn je natuurlijk problemen zoekt he.
chevax schreef:Geryon schreef:Ik vind het nogal apart dat er mensen zijn die voor een ander vertellen dat het enkel stoere praat is of ontwetendheidEn dat een extra zakcentje grootspraak is.
Tuurlijk. We hebben hier op Bokt een flink aantal dames die actief zijn in internationale drugshandel en hun hand niet omdraaien voor een partij van bijna een miljoen. Inderdaad, ik moet eens wat minder wantrouwend zijn, je hebt gelijk!
LisaLuna schreef:lieveli schreef:Als ik heel eerlijk ben... Ik zou het in 1 keer doorverkopen denk ik. In ieder geval een deel. Ik vind het rotspul, daar niet van. Maar ik zou er wel iemand blij mee kunnen maken. Niet politiek correct, sorry.
Ik denk ik ook hoor. 900.000 is niet niks.
chevax schreef:LisaLuna schreef:
Maar hoe? Hoe zou je dat nu doen? Voor zo'n bedrag moet je echt niet bij de dealer die op de hoek van het schoolplein rondhangt aan komen of bij de jongens die bij het winkelcentrum iets verkopen. Ik ben echt oprecht benieuwd hoe je dit dan zou aanpakken.
LisaLuna schreef:Maar hoe? Hoe zou je dat nu doen? Voor zo'n bedrag moet je echt niet bij de dealer die op de hoek van het schoolplein rondhangt aan komen of bij de jongens die bij het winkelcentrum iets verkopen. Ik ben echt oprecht benieuwd hoe je dit dan zou aanpakken.
chevax schreef:Maar verkijk je je dan niet op de hoeveelheid? Beetje drugs verkopen kan ik me wel voorstellen, maar zo'n partij?
Amaris schreef:Citaat:Maar hoe? Hoe zou je dat nu doen? Voor zo'n bedrag moet je echt niet bij de dealer die op de hoek van het schoolplein rondhangt aan komen of bij de jongens die bij het winkelcentrum iets verkopen. Ik ben echt oprecht benieuwd hoe je dit dan zou aanpakken.
Ik zou het in theorie kwijt kunnen, via bekenden van Vriendje. Kan ik hier makkelijk zeggen want niemand weet wie Vriendje is. Maar ik denk dat Vriendje in de praktijk gram voor gram zelf door de wc gaat staan spoelen. Die is namelijk ontzéttend anti-drugs en zou NOOIT toestaan dat ik daar mee aan de slag zou gaan/in verzeilt zou raken juist omdat hij weet hoe het er in die wereld aan toe gaat en hoe verschrikkelijk de gevolgen kunnen zijn.
gekvanfleur schreef:Geryon schreef:Ik vind het nogal apart dat er mensen zijn die voor een ander vertellen dat het enkel stoere praat is of ontwetendheidEn dat een extra zakcentje grootspraak is.
dat weet ik wel zeker..ht is of dat of je weet meer van dat wereldje en die zijn niet zo stom om dat op internet te posten. Tenzijn je natuurlijk problemen zoekt he.
chevax schreef:Maar hoe? Hoe zou je dat nu doen? Voor zo'n bedrag moet je echt niet bij de dealer die op de hoek van het schoolplein rondhangt aan komen of bij de jongens die bij het winkelcentrum iets verkopen. Ik ben echt oprecht benieuwd hoe je dit dan zou aanpakken.
lifaya schreef:_San87_ schreef:Ik vind het vooral verbazingwekkend hoeveel mensen denken dat het moeilijk is om drugs te verkopen.
raar heal moet ik zeggen dat 25 kilo wel veel is voor 1 deal, maar geloof me, kwijt raak je het wel!
chevax schreef:LovingTweety: maar is het Columbiaans of van die nep-troep? Want dan vind ik het niet vreemd dat het niet lukt. Tsssss, je moet eens wat zorgvuldiger zijn met wat je in de keuken gebruikt. Zeker weer van de eerste de beste gekocht die er vanaf moest?