Of iemand heeft dat natuurlijk allemaal keurig geënsceneerd, dat kan je ook geloven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mowgli7 schreef:Ja maar wat ik me af vraag, je komt niet mega makkelijk een boom in lijkt me?
en hebben ze dan niet aan die tak gekeken of daar sporen of deeltje van die sjaal aan zaten.
En dat het verhaal dat hij met een man dat bos in ging vind ik dan ook een apart verhaal?
(lijkt me niet dat hij hem heeft geholpen die boom in te komen)
mowgli7 schreef:En dat het verhaal dat hij met een man dat bos in ging vind ik dan ook een apart verhaal?
(lijkt me niet dat hij hem heeft geholpen die boom in te komen)
Michelleex schreef:Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden, maar wat martin vrijland allemaal typt vind ik wel erg interessant.
panny schreef:Michelleex schreef:Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden, maar wat martin vrijland allemaal typt vind ik wel erg interessant.
Hahahaha ik heb zijn site bekeken. Hij beweert ook dat de overheden expres homoseksualiteit stimuleren om zo de wereldbevolking te verkleinen. En volgens hem wordt het DNA van kindjes die via IVF geboren worden van te voren aangepast zodat ze vroeger seksueel rijp zijn, met als doel pedofilie als maatschappelijk aanvaard te gaan zien. De elite rooft zelfs overal kinderen weg volgens hem en zet mensen als Robert M. op strategische plekken om de energie van kinderen te stelen én om pedofilie steeds meer te gaan zien als acceptabel.
Die vent is gek!
Bandaloe schreef:Dat artikel wat hierboven genoemd is ook niet alles.. Zijn allemaal geen harde feiten die daarin genoemd worden. Wat heeft het er nu mee te maken dat hij net een nieuwe diesel jas heeft gekregen en dat hij daar zo blij mee zou zijn? Lijkt mij dat de familie gewoon niet wil accepteren dat hij zelfmoord heeft gepleegd.