Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blauw00gje schreef:Ik hoorde het bericht op radio 538. Het kwam er met horten en stoten uit..
Had inderdaad ook het idee dat hij naar huis is gekomen om te sterven.
Sterkte voor de nabestaanden
chevax schreef:Of wij nu vermoedens hadden of niet, dat doet er toch niet toe? Ik vind het heel sneu. Op zo'n moment is Beatrix toch ook gewoon een vrouw die haar kind verliest en natuurlijk ook de andere familieleden/zijn eigen gezin die verder moeten.
dipstaartje schreef:blauw00gje schreef:Ik hoorde het bericht op radio 538. Het kwam er met horten en stoten uit..
Had inderdaad ook het idee dat hij naar huis is gekomen om te sterven.
Sterkte voor de nabestaanden
voor de familie is het onverwachts geweest anders was alexander wel in de buurt geweest en niet op vakantie.
xnaomivdh schreef:Hij is geheel onverwachts overleden aangezien Willem-Alexander, Maxima en Rutte op vakantie zijn.
Winged schreef:xnaomivdh schreef:Hij is geheel onverwachts overleden aangezien Willem-Alexander, Maxima en Rutte op vakantie zijn.
Denk ergens dat het ook wel 'fijn' is dat het onverwachts is. Anders krijg je al snel het gespeculeer dat de familie zelf de boel eruit heeft getrokken (wat niet kan, Friso ademde zelf). Ook een beetje met het idee 'naar huis gekomen en te sterven en nu 'zelf' gekozen. En toch ook ergens mooi dat hij Mabels verjaardag nog heeft 'mee kunnen maken'. Beetje alsof het zo moet zijn.
LadyMadonna schreef:Toch wordt hij mogelijk wel bijgezet in delft.
Iets wat ik niet snap: hij heeft afstand gedaan van de troon, maar blijft prins en lid van de koninklijke familie, maar niet van het koningshuis
Hoe zit dit nu ook al weer?
Iets wat ik niet snap: hij heeft afstand gedaan van de troon, maar blijft prins en lid van de koninklijke familie, maar niet van het koningshuis
LadyMadonna schreef:En het koningshuis is dan de lijn van opvolging zeg maar? (Niet geheel belangrijk hoor, maar ik ben het even kwijt.)
Lees net trouwens dat een koninklijke begrafenis sowieso geen staats begrafenis is