Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanso schreef:ik snap eigenlijk niet hoe iemand met 1 schroevendraaier vermoord kan worden?
Fiffill schreef:sanso schreef:ik snap eigenlijk niet hoe iemand met 1 schroevendraaier vermoord kan worden?
Was voornamelijk met een hamer. Hier staat alles beschreven mocht je het wel willen lezen maar het filmpje niet willen zienhttp://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_Maniacs
sanso schreef:iew. heb het vertaald en echt smerig, vooral dat stukje van; ze vonden het gek dat het slachtoffer nog ademde terwijl ze een schroevendraaier hadden ondergedompeld in zijn blootliggende hersenen.
bah bah bah, wil dit filmpje noooooit zien!
Tiffany schreef:Oh laatst ook zo'n grapjas!
Een filmpje dat je eerst iemand ziet duiken van een brug, die ging goed, tot de tweede persoon dook. Die kwam dus met zijn hoofd op de rotsen terecht, je zag alleen een grote bloedvlek in het water en je hoorde wat mensen gillen.
Dat viel op zich mee... todat het stukje kwam dat ze even hadden gefilmt hoe de man erna er uitzag (harstikke dood natuurlijk) zijn gezicht was in tween gespleten en het hoofd had geen inhoud meer.. bluh.
Ik kan er niet meer tegen, en daarna nog meer filmpjes laten zien en je bijna dwingen om te kijken anders ben je kinderachtig.. nee bedankt.
Dreamy schreef:Tiffany schreef:Oh laatst ook zo'n grapjas!
Een filmpje dat je eerst iemand ziet duiken van een brug, die ging goed, tot de tweede persoon dook. Die kwam dus met zijn hoofd op de rotsen terecht, je zag alleen een grote bloedvlek in het water en je hoorde wat mensen gillen.
Dat viel op zich mee... todat het stukje kwam dat ze even hadden gefilmt hoe de man erna er uitzag (harstikke dood natuurlijk) zijn gezicht was in tween gespleten en het hoofd had geen inhoud meer.. bluh.
Ik kan er niet meer tegen, en daarna nog meer filmpjes laten zien en je bijna dwingen om te kijken anders ben je kinderachtig.. nee bedankt.
Volgensmij leefde die jongen nog hoorAl vraag ik me af hoe ze dat dan ooit nog gemaakt kunnen hebben
Ik ben ook wel iemand die dat soort filmpjes kijkt trouwens, omdat ik het fascinerend vind.
Maar denk dat als het voor mijn neus gebeurd ik toch wel heel anders piep, ik denk dat ik het makkelijk kan kijken omdat het zo ver weg lijkt..
Jolliegirl schreef:Menen jullie het nou dat jullie zulke filmpjes opzoeken en gaan bekijken?