Ojajoh schreef:toch zie ik een hoop mensen klagen die geen geld hebben, geen tijd hebben om dat geld te verdienen, maar wel een eigen paard hebben
klopt toch niet!!
Daar ben ik het wel mee eens ja, paard weg en je houd heel wat over...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
galley schreef:Ojajoh schreef:toch zie ik een hoop mensen klagen die geen geld hebben, geen tijd hebben om dat geld te verdienen, maar wel een eigen paard hebben
klopt toch niet!!
Daar ben ik het wel mee eens ja, paard weg en je houd heel wat over...
Ojajoh schreef:toch zie ik een hoop mensen klagen die geen geld hebben, geen tijd hebben om dat geld te verdienen, maar wel een eigen paard hebben
klopt toch niet!!
Mixje90 schreef:Sommige mensen werken meer dan normaal om hun paard dan te kunnen betalen. Wat is daar nou zo raar aan? Als een normale student 5uur in de week werkt en ik 20omdat ik mijn paard wil verzorgen is dat toch niet raar?
Je gaat toch niet iemand die 16uur op een dag werkt omdat hij een bepaald doel heeft vertellen dat hij niet moet zeuren en mensen die 8uur werken wel, want die hebben geen paard?
Juulxx schreef:Ojajoh schreef:en je hebt een paard....
Ja ik heb een paard ja! problemen mee??
weetje tot ik echt een hekel heb aan mensen die ongevoeloos zijn en iets niet begrijpen..
_Yasmine_ schreef:Omdat ik niet veel kan werken naast mijn studie![]()
Voor mij moet ik veel bijlenen. Dat komt ongeveer op 500 euro lening per maand uit x 10 maanden = 5000 per jaar x4 jaar = 20.000 euro. Vind het eigenlijk veel geld, ben ik de eerste tijd bezig met alleen studie terug betalen. En voor nu zou ik mijn sociale leven op offeren, ik zou dan dus een studie doen op MBO want dit is dichterbij en goedkoper.
Kwestie van prioriteiten stellen
_Yasmine_ schreef:Maar je kan ook leuke goedkope dingen doen, paarden zijn nu eenmaal een (dure) luxe en is in mijn ogen een van de dingen die je dan moet laten gaan
Toekomst gaat in mijn ogen dan wel voor
_Yasmine_ schreef:Maar je kan ook leuke goedkope dingen doen, paarden zijn nu eenmaal een (dure) luxe en is in mijn ogen een van de dingen die je dan moet laten gaan
Toekomst gaat in mijn ogen dan wel voor
klopt toch niet!!
M_D_H schreef:Ojajoh schreef:toch zie ik een hoop mensen klagen die geen geld hebben, geen tijd hebben om dat geld te verdienen, maar wel een eigen paard hebben
klopt toch niet!!
Niet?
Mijn ouders betalen mijn paard, daar doe ik niks voor, dus als ze die weg zouden doen schiet ik er nog niks mee op...
Bovendien doe ik een HBO gericht op de paardenhouderij, dus vind ik mijn paard ook nog eens voor een deel bij mijn studie hore
Daarnaast, ik ga nooit stappen, omdat ik meestal de andere concours ga.
Doordeweeks stap ik niet omdat ik school belangrijk vind en ik vind dat ik mijn opdrachten niet goed doe als ik noe ben... Mijn stufie gaat dus niet op aan stappen.
Ook gaat mijn stufie niet op aan andere zooi, zoals shoppen oid, omdat ik alles wat ik aan stufie gebruik nodig heb voor het betalen van mijn studie...
Als daar dan ook nog eens de ov bij komt weet ik niet hoe ik het moet redden.
Werken is geen optie, ik ga naar school tot 5 uur, voor ik thuis ben is het 8 uur...
Mijn paard doe ik op de school dagen 's morgens, maar ik moet wel om 7 uur in de bus zitten op weg naar school.
In het weekend werk ik op zaterdag voor mezelf (ik ben sportmasseur) en op zondag heb ik concours.
Ik weet niet wanneer ik zou moeten werken, maar ik kom nu al tijd te kort.
En zoals jullie lezen doe ik mijn paard op het moment dat de bedrijven gewoon nog dicht zijn.
Dus daar ligt het niet aan. Alleen mijn school en reistijd zitten een bijbaantje gewoon in de weg.
Dus nee, niet alles kun je afschuiven op het paard.
Maar vind het onwijs jammer dat ik mijn opleiding helemaal zelf betaal, wat nu zelfs nog lastig is, maar ik doe er wel alles aan, maar dat het feit dat ik een paard heb er voor zorgt dat ik niet mag klagen, want dan heb je schijnbaar geld zat ofzo?
Wij hebben het ook zwaar, dames die vinden dat we niet mogen klagen omdat we een paard hebben, wij hebben het ook niet makkelijk, mogen wij dan daar ook eens een keertje wat van zeggen?
M_D_H schreef:Niet?
Mijn ouders betalen mijn paard, daar doe ik niks voor, dus als ze die weg zouden doen schiet ik er nog niks mee op...
Bovendien doe ik een HBO gericht op de paardenhouderij, dus vind ik mijn paard ook nog eens voor een deel bij mijn studie hore
Daarnaast, ik ga nooit stappen, omdat ik meestal de andere concours ga.
Doordeweeks stap ik niet omdat ik school belangrijk vind en ik vind dat ik mijn opdrachten niet goed doe als ik noe ben... Mijn stufie gaat dus niet op aan stappen.
Ook gaat mijn stufie niet op aan andere zooi, zoals shoppen oid, omdat ik alles wat ik aan stufie gebruik nodig heb voor het betalen van mijn studie...
Als daar dan ook nog eens de ov bij komt weet ik niet hoe ik het moet redden.
Werken is geen optie, ik ga naar school tot 5 uur, voor ik thuis ben is het 8 uur...
Mijn paard doe ik op de school dagen 's morgens, maar ik moet wel om 7 uur in de bus zitten op weg naar school.
In het weekend werk ik op zaterdag voor mezelf (ik ben sportmasseur) en op zondag heb ik concours.
Ik weet niet wanneer ik zou moeten werken, maar ik kom nu al tijd te kort.
En zoals jullie lezen doe ik mijn paard op het moment dat de bedrijven gewoon nog dicht zijn.
Dus daar ligt het niet aan. Alleen mijn school en reistijd zitten een bijbaantje gewoon in de weg.
Dus nee, niet alles kun je afschuiven op het paard.
Maar vind het onwijs jammer dat ik mijn opleiding helemaal zelf betaal, wat nu zelfs nog lastig is, maar ik doe er wel alles aan, maar dat het feit dat ik een paard heb er voor zorgt dat ik niet mag klagen, want dan heb je schijnbaar geld zat ofzo?
Wij hebben het ook zwaar, dames die vinden dat we niet mogen klagen omdat we een paard hebben, wij hebben het ook niet makkelijk, mogen wij dan daar ook eens een keertje wat van zeggen?