Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lrtj_ schreef:Dat hoeft niet ik heb ook weleens bij een openbaar feest gemeld dat ik kwam, en logde in voor mij ma om zelfde te doen. en toen zag ik al zonder het evenement te zoeken dat ik ging dus als vrienden aangeven dat ze gaan zien hun vrienden dat ook. Omdat jet openbaat was.
topsylover schreef:Dat bericht op de CNN-site is 'nep'. Geschreven door een Nederlander.![]()
@Sundral, ik zie dit niet als pesten hoor, ik zie maar weinig berichten op de pagina die slecht over haar praten. De meeste berichten gaan over hoe gastvrij ze Merthe wel niet eens vinden haha.
Sundral schreef:Volgens mij waren het geen vrienden van haar. Ze wordt in ieder geval op Facebook compleet belachelijk gemaakt en dat valt in mijn ogen toch echt onder cyberpesten en zoals de mensen die haar huis opzoeken en er met een auto voor gaan staan, foto maken en op fb zetten dat het daar gaat gebeuren valt in mijn ogen onder stalken. Maar ja wie ben ik.
Jolliegirl schreef:ben wel verbaasd over de mensen die zeggen : Ik vond dit wel leuk, tot het in de buurt van m'n paarden komt.
ofterwijl : Als de ellende bij een ander is vind je het prima, maar owee als het jullie kant op komt.
Hypocriet...