Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:24

Niemand van de groningers/Harenaren heeft er belangstelling voor.

Kipzel

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:28

Dat is ook niet geheel waar, ken genoeg groningers die zeggen te gaan..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:31

Zie dat het woord hier is weggevallen. Onze groep en de groep naast ons op de uni in ieder geval niemand.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:32

Vond het erg komisch toen ik het hoorde. Maar nee, liever niet in m'n dorp haha :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:38

Ik ken veel mensen die gaan, maar ik zou het zelf niet opzoeken ik zoe het vanaaf wel op de late editie van hart van nederland.

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:45

Dubbelpost..
Laatst bijgewerkt door Marnixx op 21-09-12 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:46

Vind deze actie erg bijzonder!!
Kan mij er dan ook absoluut niet in vinden...
Ken zat mensen die aangeven te gaan alleen om de boel een beetje op te naaien, maar niet eens van plan waren te gaan..
Inmiddels is het wereldnieuws... Waar gaat dit nog over?

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:48

Bij zo'n verhaal als dit vraag ik me toch af wat voor een vrienden dit meisje heeft. 1 van haar vrienden moet toch die uitnodiging hebben doorgestuurt/mensen uitgenodigt voor het evenement? of zit ik nu helemaal fout?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:53

Dat hoeft niet ik heb ook weleens bij een openbaar feest gemeld dat ik kwam, en logde in voor mij ma om zelfde te doen. en toen zag ik al zonder het evenement te zoeken dat ik ging dus als vrienden aangeven dat ze gaan zien hun vrienden dat ook. Omdat jet openbaat was.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:54

Volgens mij waren het geen vrienden van haar. Ze wordt in ieder geval op Facebook compleet belachelijk gemaakt en dat valt in mijn ogen toch echt onder cyberpesten en zoals de mensen die haar huis opzoeken en er met een auto voor gaan staan, foto maken en op fb zetten dat het daar gaat gebeuren valt in mijn ogen onder stalken. Maar ja wie ben ik.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:55

Wauw doen zs dat serieus jezus wat een ellende dat valt inderdaad onder stalken.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:57

Jep en er zijn al t-shirts gemaakt met iets van ' Merthe Project X ' er op en die kun je vanavond daar ergens kopen. Er zijn maskers van haar gezicht gemaakt die mensen op doen etc.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:57

Dat bericht op de CNN-site is 'nep'. Geschreven door een Nederlander. ;)
@Sundral, ik zie dit niet als pesten hoor, ik zie maar weinig berichten op de pagina die slecht over haar praten. De meeste berichten gaan over hoe gastvrij ze Merthe wel niet eens vinden haha.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:00

lrtj_ schreef:
Dat hoeft niet ik heb ook weleens bij een openbaar feest gemeld dat ik kwam, en logde in voor mij ma om zelfde te doen. en toen zag ik al zonder het evenement te zoeken dat ik ging dus als vrienden aangeven dat ze gaan zien hun vrienden dat ook. Omdat jet openbaat was.

Ah oke, ik dacht al, lekkere vrienden :')

Lau

Sundral schreef:
Jep en er zijn al t-shirts gemaakt met iets van ' Merthe Project X ' er op en die kun je vanavond daar ergens kopen. Er zijn maskers van haar gezicht gemaakt die mensen op doen etc.

Nah lekker dan ik vind dat de politie die gasten wel eens mag aan pakken.

Mendel

Ik vind het echt hilarisch (maar dat is makkelijk gezegd, ik zit straks niet met het lawaai en en de overlast ). Zoiets is hier in Duitsland ook een keer gebeurd. Wat een chaos.
Ik ben echt ontzettend benieuwd naar het nieuws van vanavond/morgen :')

Het meisje heet dus Merthe? (Mooie naam, helemaal off topic). Arm kind. Die zal niet snel meer uitnodigingen vesturen via facebook :=

Ik vind dit niet pesten maar gebruik maken van de situatie (voor sommigen leuk, voor anderen heel vervelend). Ik vind dat het wel wat heeft..

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:03

topsylover schreef:
Dat bericht op de CNN-site is 'nep'. Geschreven door een Nederlander. ;)
@Sundral, ik zie dit niet als pesten hoor, ik zie maar weinig berichten op de pagina die slecht over haar praten. De meeste berichten gaan over hoe gastvrij ze Merthe wel niet eens vinden haha.

Kijk om dat bericht op CNN kon ik wel lachen: What do you think of this? Mensen die er op reageerden: I think you need to work on your English. Hahahaha

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:09

Sundral schreef:
Volgens mij waren het geen vrienden van haar. Ze wordt in ieder geval op Facebook compleet belachelijk gemaakt en dat valt in mijn ogen toch echt onder cyberpesten en zoals de mensen die haar huis opzoeken en er met een auto voor gaan staan, foto maken en op fb zetten dat het daar gaat gebeuren valt in mijn ogen onder stalken. Maar ja wie ben ik.

dit is volgens mij ook stalken :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:12

Volgens mij is het geen stalken maar wel ernstige inbreuk op iemands privacy. Het allernaarste is nog wel dat dit zonder media gewoon doodgebloed was en hoe meer drama mensen er van maken, hoe meer drama er komt.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:13

ben wel verbaasd over de mensen die zeggen : Ik vond dit wel leuk, tot het in de buurt van m'n paarden komt.
ofterwijl : Als de ellende bij een ander is vind je het prima, maar owee als het jullie kant op komt.

Hypocriet...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:14

Jolliegirl schreef:
ben wel verbaasd over de mensen die zeggen : Ik vond dit wel leuk, tot het in de buurt van m'n paarden komt.
ofterwijl : Als de ellende bij een ander is vind je het prima, maar owee als het jullie kant op komt.

Hypocriet...

Ik denk dat ieder mens hypocriet is, daar zou ik niet te hard over vallen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:17

Iedereen zal heus nieuwsgierig zijn en willen weten wat er op afkomt.
Gelukkig hebben sommige mensen voldoende empathie en verantwoordelijkheidsgevoel om dit niet in daden om te zetten.

Ik ben wel benieuwd of er veel mensen heen zullen gaan, om te zien wat mensen ergens toe beweegt, maar mijn empathische gevoelens hopen dat het rustig verloopt en ga er zelf niet heen.

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:21

Mensen mensen maak je niet zo druk, zoals iemand al zei Groningers zijn nuchter! Komt vast allemaal wel goed, misschien wordt het wel gewoon een mega knalfeestje :)
En nee dit komt niet van iemand die er ver vandaan woont! Woon half uurtje verderop.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:22

lieveli schreef:
Ik denk dat ieder mens hypocriet is, daar zou ik niet te hard over vallen.

Da's ook waar ja :P

maargoed, lachen om andermans problemen, maar zodra het in je eigen buurt komt alles op stelten zetten... nee sorry...

crazyy_caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:23