Maar ik heb ook rekening te houden met anderen

We zien wel wat de toekomst brengt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Als ik alleen was geweest dan had ik het zonder twijfel gedaan. Niet zo zeer naar China, maar wel weg hier![]()
Maar 'helaas' heb ik rekening te houden met anderen
We zien wel wat de toekomst brengt.
Abiola schreef:Wat ik bedoel te zeggen, is dat het een loze kreet is. En al helemaal op het moment dat je toch niet van plan bent om ook daadwerkelijk te gaan.
russel schreef:Ik vraag mij af of mensen reeel gestemd hebben,die denken aan hun eigen centen en denken dus dat ze vvd moeten stemmen omdat ze denken dat ze anders tot de groep gaan behoren die moeten inleveren...
Lovely schreef:russel schreef:Ik vraag mij af of mensen reeel gestemd hebben,die denken aan hun eigen centen en denken dus dat ze vvd moeten stemmen omdat ze denken dat ze anders tot de groep gaan behoren die moeten inleveren...
Zoveel wordt er niet nagedacht hoor, was het maar waar.
russel schreef:Met hard werken wordt je niet rijk hoor.....als dat zo was, was de meerderheid vsn de werkende mens schatrijk....
denice schreef:Gelukkig is dat anders gebleken
Ik maak mij wel degelijk zorgen. In mijn eentje zou ik niet normaal rond kunnen komen, met een hbo baan en mijn huur die laag is. Alle vaste lasten zijn zo hoog en worden alleen maar hoger, maar mijn salaris gaat echt niet mee hoor! (of ligt dat aan de sector...onderwijs) Laten we hopen dat mijn vriend nog niet uitgekeken is op mij
Mijn vader is ruim een jaar geleden na 30 jaar werken werkloos geworden en solliciteert zich suf, maar nog geen geschikte baan. Ook mijn oom, al een hele tijd zonder baan. Allen zijn goed opgeleide mensen zonder rare bijzonderheden.
Zo ken ik er nog wel een paar. Vaste banen zijn moeilijk, mensen zitten met schulden van hun huizen die onverkoopbaar blijken. Het is lastig om een normaal huurhuis te krijgen, voor alles moet je vaste contracten hebben en die krijg je echt niet meer zomaar. Bij mijn vorige baan zijn er het afgelopen jaar 12!! vaste contracten uitgegaan, daar werken ruim 600 personen! Nog nooit kon het bedrijf zo weinig mensen zekerheid bieden.
En dan te bedenken dat je tot je 67e moet werken, als 30 jarige kom je al haast nergens aan de bak omdat elk bedrijf aan het bezuinigen is.....hoe krom wil je het hebben.
Ik ben veel bewuster gaan leven, spaar waar ik kan en erger me kapot aan het duurder worden van benzine bijvoorbeeld. Ik ben heel benieuwd naar wat de toekomst gaat brengen, maar ja ik maak me zeker wel zorgen, voor mijzelf maar vooral voor de mensen om mij heen!