Ik ga me er verder in verdiepen, aan de stemwijzers heb ik helaas niet zoveel gezien bij de 1 PVV bovenaan staat en D66 onderaan en bij de ander D66 bovenaan en PVV onderaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
panny schreef:Wow SP wil 65% belasting voor inkomens vanaf 150 000 euro per jaar. Ben benieuwd hoeveel 'grootverdieners' in NL blijven werken voor 35%
panny schreef:Maar het heeft wel invloed op de motivatie denk ik. Ik zou geen 80uur per week werken voor 35%
SplashIsLief schreef:panny schreef:Wow SP wil 65% belasting voor inkomens vanaf 150 000 euro per jaar. Ben benieuwd hoeveel 'grootverdieners' in NL blijven werken voor 35%
In mijn ogen gaan dat soort mensen inderdaad steeds meer afhaken en misschien zelfs uitwijken naar het buitenland. Ik denk dat dat echt dramatisch is voor onze economie
Rinske schreef:Uh, volgens mij hebben we altijd nog met balastingschijven te maken, dus 65% is dan niet over het hele inkomen hè?
En ook de SP zal consessies moeten doen, dus de kans is sowieso niet zo groot dat dit erdoor komt.
Dat alle toppers allemaal naar het buitenland gaan is ook weer angst zaaien. Mensen hebben wel wat meer met NL dan alleen hun salaris. Als dat niet zo is, dan kan ik ze missen als kiespijn.