Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_GTI schreef:Een goed punt van Wilders mag dan ook wel genoemd worden voor het een Wildersafzeiktopic gaat worden:
Hij heeft de politiek weer onder de aandacht gekregen van Henk & Annie en hun duidelijk gemaakt dat de beslissingen in Den Haag geen ver van mijn bed show zijn maar beslissingen die de gewone burgers raken
Anne_GTI schreef:Een goed punt van Wilders mag dan ook wel genoemd worden voor het een Wildersafzeiktopic gaat worden:
Hij heeft de politiek weer onder de aandacht gekregen van Henk & Annie en hun duidelijk gemaakt dat de beslissingen in Den Haag geen ver van mijn bed show zijn maar beslissingen die de gewone burgers raken
Lovely schreef:Maar Anne, er is toch nooit enige belemmering geweest voor Henk en Annie om met verstand hun stem uit te brengen en interesse te hebben in de politiek. Henk en Annie zijn zelf ingedut omdat ze ervoor kozen zich erbuiten te houden. Wat ik erger vind is dat men sinds Fortuin en ook nu tijdens het fenomeen Wilders zijn/haar stem gebruikt als protest middel. Zo werkt de democratie niet, maar voor democratie hoef je bij Wilders dan ook niet aan te kloppen.
Holypope, Louis bracht het leuker.
Gummie, iedereen gaat er in koopkracht op achteruit het komende jaar. De prijs aan het eind van dat traject is een groeiende economie in 2014/2015.
Lovely schreef:Maar Anne, er is toch nooit enige belemmering geweest voor Henk en Annie om met verstand hun stem uit te brengen en interesse te hebben in de politiek. Henk en Annie zijn zelf ingedut omdat ze ervoor kozen zich erbuiten te houden. Wat ik erger vind is dat men sinds Fortuin en ook nu tijdens het fenomeen Wilders zijn/haar stem gebruikt als protest middel. Zo werkt de democratie niet, maar voor democratie hoef je bij Wilders dan ook niet aan te kloppen.
Gummie, iedereen gaat er in koopkracht op achteruit het komende jaar. De prijs aan het eind van dat traject is een groeiende economie in 2014/2015.
Lovely schreef:sarabande schreef:Inmiddels is Nederland de triple A status verloren, moet Nederland duurder lenen en is opeens van een land bovenaan de ladder veranderd in een land dat in een adem met Spanje genoemd wordt.
Dit is trouwens niet waar, NL is de AAA status niet kwijt geraakt.
geerke schreef:democratie?....een democratie is een referendum houden of we de gulden terug willen,of Griekenland geld moet krijgen ....wordt niet gedaan.Wij leven in een schijndemocratie.
geerke schreef:Lovely schreef:Maar Anne, er is toch nooit enige belemmering geweest voor Henk en Annie om met verstand hun stem uit te brengen en interesse te hebben in de politiek. Henk en Annie zijn zelf ingedut omdat ze ervoor kozen zich erbuiten te houden. Wat ik erger vind is dat men sinds Fortuin en ook nu tijdens het fenomeen Wilders zijn/haar stem gebruikt als protest middel. Zo werkt de democratie niet, maar voor democratie hoef je bij Wilders dan ook niet aan te kloppen.
democratie?....een democratie is een referendum houden of we de gulden terug willen,of Griekenland geld moet krijgen ....wordt niet gedaan.Wij leven in een schijndemocratie.
sarabande schreef:Anne_GTI schreef:Een goed punt van Wilders mag dan ook wel genoemd worden voor het een Wildersafzeiktopic gaat worden:
De andere kant is dat hij Nederland op alle mogelijke manieren onderuit haalt in het buitenland hetgeen tot gevolg heeft dat Nederland als een minder betrouwbare handelspartner gezien wordt, dus minder export, minder productie, minder werk voor Henk en Ingrid.
In plaats van voortdurend op Europa te fulmineren zou hij zijn kiezers ook duidelijk moeten maken wat hun keuze voor hem tot gevolg heeft en als ze dan nog voor hem kiezen krijg je gelijk van mij.
Ik vond de wijze waarop Gul op zijn denigrerende twiets reageerde van grote klasse, maar helaas zijn niet alle regeringsleiders zo wijs.
geerke schreef:Lovely schreef:Maar Anne, er is toch nooit enige belemmering geweest voor Henk en Annie om met verstand hun stem uit te brengen en interesse te hebben in de politiek. Henk en Annie zijn zelf ingedut omdat ze ervoor kozen zich erbuiten te houden. Wat ik erger vind is dat men sinds Fortuin en ook nu tijdens het fenomeen Wilders zijn/haar stem gebruikt als protest middel. Zo werkt de democratie niet, maar voor democratie hoef je bij Wilders dan ook niet aan te kloppen.
democratie?....een democratie is een referendum houden of we de gulden terug willen,of Griekenland geld moet krijgen ....wordt niet gedaan.Wij leven in een schijndemocratie.
gummie schreef:En ook het minderheidskabinet had eigenlijk door iedereen die zo vol is van democratie omarmd moeten worden, aangezien een minderheidskabinet een werkelijke democratie bevordert, alleen al omdat men meer moet onderhandelen om bepaalde beslissingen erdoor te krijgen omdat de meerderheid vooraf ontbreekt. de rol van de Tweede Kamer is dan groter dan bij een meerderheidskabinet.
gohya schreef:Waarom zou Nederland wél de gulden terug kunnen krijgen en de Grieken niet hun Dragme?
Er worden miljoenen in Griekenland gepompt om ze in de Euro te houden,en dan zou Nederland wel uit de Euro kunnen stappen?