Meisje(13) pleegt zelfmoord door bangalijst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:28

Dus jij hoopt dat we grapjes maken als jij een keer zelfmoord pleegt? Prima doen we. wat ontzettend respectloos zeg.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:31

Sanne25 schreef:
PrinceAmos schreef:
Maar waarom ze op de banga lijst is gekomen ? Omdat ze het er zelf wss naar gemaakt heeft ? Die lijsten komen niet zomaar aanvliegen hoor..

Wat een reactie zeg. :n Die lijsten komen dus wel zomaar aanvliegen. Het zijn vaak allemaal leugens. Stoer doen van jongens of jaloezie van andere meisjes.

O dus als meisjes jongens een flinke beurt geven voor €5,- of naakt foto's sturen via twitter. Is dat aan komen waaien ? Oke oke , ook weer wat geleerd dan ;s.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:35

PrinceAmos schreef:
O dus als meisjes jongens een flinke beurt geven voor €5,- of naakt foto's sturen via twitter. Is dat aan komen waaien ? Oke oke , ook weer wat geleerd dan ;s.

Al heeft ze haar hele klas gratis afgen**kt dan nog geeft dat geen enkel recht tot pesten! :x Gaan we de mensen die op hun 18de nog maagd zijn anders ook maar eens op een of andere belachelijke lijst als "de lelijke nonnen die niemand wil hebben"-club zetten?

Ik schrik echt van sommige reacties. Aan de andere kant, past het weer precies in het plaatje waar we over praten, van mensen die geen flauw benul hebben van wat internet kan aanrichten.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:37

Frozenstar schreef:
En wát geeft dan die jongen het recht, die die mensen niet eens kent om zulke respectloze opmerkingen te maken. En jij vergelijkt je dood met een zelfmoord van een 13 jarig meisje. Dat jij wil dat mensen om jouw dood nog een grapje kunnen maken, dikke prima. Maar NIET zulke opmerkingen maken over anderen die je niet kent in een compleet andere situatie dan waar jij het over hebt.

Ik zeg niet dat die gast zulk soort opmerkingen op twitter moet zetten, dat is gewoon niet slim en idd niet zo leuk voor de ouders en andere familieleden/kenissen van het meisje. Ik zei alleen dat ik sommige(!) opmerkingen wel gevat vind en er ook wel om kan lachen. Of nouja, lachen niet, maar ik zie er wel humor in. Opmerkingen van die gast op twitter over de zelfmoord zelf vielen bij mij ook niet zo in de smaak, maar dat waren er ook maar enkele. Vervolgens zei iemand dat je geen grapjes over de dood kunt maken, toen kwam ik met de opmerking over mijn dood.
_Nancy schreef:
Niemand kan grapjes verdragen over hun verloren dochter/zoon of ander familie lid..

Nou, ik dus wel :+ Misschien dat ik van Mars kom dan.

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:37

Het meisje leeft gewoon nog.
Ze heeft op der eigen twitter-account getwitterd dat ze niet snapt waarom iedereen denkt dat ze dood is?

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:40

Dat was een nepacount toch?

Gucci_

Een bangalijst gaat toch over zogenaamde meisjes die sletten zijn?, tenminste dat hoorde ik vorige week op tv en niet over meisjes die gepest worden. Misschien heeft ze het er dan toch zelf naar gemaakt. Ik weet niet wat die 13 jarige meisjes van tegenwoordig allemaal doen, maar ik weet wel dat veel zich volwassener voordoen dan ze zijn.
En als het inderdaad leugens zijn, is het wel verschrikkelijk wat er gebeurd is en moeten ze die makers van die lijsten meteen ophangen, weg ermee, die respectloze mensen.

lovefi

Ja dat is een nepaccount... er staan geen nieuwe tweets op haar eigen account

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:41

Hmm oke, heel vaag allemaal dan.

Wel jammer dat het deze kant opgaat met de wereld.. -O-
Laatst bijgewerkt door Lessie op 29-03-12 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:41

Meelezer hier en ik had het vanochtend ook op twitter gelezen onbegrijpenlijk !! Voor die mensen die zeggen : je maakt je zelf toch niet van kant door die lijst : ik snap dat meisje maar al te goed! woorden doen zooo veel meer pijn dan daade !!
@lessie: zie dat nergens staan hoor op d'r twitter?

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:42

Lessie: Er staan geen nieuwe tweets op haar account en er was een collega van haar vader in dit topic die het drama bevestigde.

Kwanyin

Nies_ schreef:
Niemand kan grapjes verdragen over hun verloren dochter/zoon of ander familie lid..

Nou, ik dus wel :+ Misschien dat ik van Mars kom dan.[/quote]
Dat is dan fijn voor jou, maar dat geeft jou alsnog het recht niet om andere mensen en nabestaanden te kwetsen met zulke respectloze "grapjes". Je gaat toch ook niet op de eerstvolgende begrafenis in je buurt binnenvallen en een stand-up act brengen omdat je vindt dat de nabestaanden wel mogen lachen om de dood van hun dierbare? Waarom is het dan wel geen probleem op internet?

lovefi

Ja dat is allemaal verzonnen, haar echte account staat als laatste haar afscheidstweet.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:43

Kan iemand mij een pb sturen met de link?

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:45

oh oke, aangezien op @liviatjeex tweets stonden dat het niet waar was. En dat zou zijzelf getweet hebben.
Maar het profiel bestaat al niet meer..

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:46

Gucci_ schreef:
Een bangalijst gaat toch over zogenaamde meisjes die sletten zijn?, tenminste dat hoorde ik vorige week op tv en niet over meisjes die gepest worden.

In mijn ogen is dat toch echt wel een zeer heftige vorm van pesten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:47

Gucci_ schreef:
Een bangalijst gaat toch over zogenaamde meisjes die sletten zijn?, tenminste dat hoorde ik vorige week op tv en niet over meisjes die gepest worden. Misschien heeft ze het er dan toch zelf naar gemaakt. Ik weet niet wat die 13 jarige meisjes van tegenwoordig allemaal doen, maar ik weet wel dat veel zich volwassener voordoen dan ze zijn.
En als het inderdaad leugens zijn, is het wel verschrikkelijk wat er gebeurd is en moeten ze die makers van die lijsten meteen ophangen, weg ermee, die respectloze mensen.

Dus als een 13-jarig meisje graag flirt of al eens wat gedaan heeft met een jongen geeft dat het volledige recht om haar als slet over heel het internet uit te maken en dat aan heel het land te laten zien :j . Die zijn van àlle tijden. Bij mij op school zaten er ook die toen ze 14 waren al met de helft van de klas in bed doken. Zijn nu-veelal :+ - nette volwassen mensen. Moesten zij ook maar voor eeuwig een etiket op het net krijgen?
Of zoals ik eerder zei, waarom gaan we dan ook niet een lijst maken van 18-jarige maagden, hebben ze ook naar gemaakt, dan moeten ze maar niet zo seuterig zijn!

Nies_

Kwanyin schreef:
Dat is dan fijn voor jou, maar dat geeft jou alsnog het recht niet om andere mensen en nabestaanden te kwetsen met zulke respectloze "grapjes". Je gaat toch ook niet op de eerstvolgende begrafenis in je buurt binnenvallen en een stand-up act brengen omdat je vindt dat de nabestaanden wel mogen lachen om de dood van hun dierbare? Waarom is het dan wel geen probleem op internet?

Oh god. Ik ga hier niet meer posten. Waar heb ik het over een stand-up act? :') Denk dat je fantasie op hol slaat en je leeswerk te kort schiet.

Prima als jullie een andere mening hebben dan ik en zulk soort verdriet anders verwerken, maar dan hoef je nog niet te doen alsof ik respectloos ben, wat een onzin. Er wordt hier stuk voor stuk met een filter gelezen en er worden voor het gemak maar wat aannamens gedaan en dingen bij verzonnen. Beetje jammer, want dit had een hele interessante discussie kunnen worden waar we allemaal van hadden kunnen leren.

Joosiien

Ik snap dus niet dat mensen het leuk/grappig/interessant vinden om een nep account te maken en voor haar gaan spelen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:48

Nies_ schreef:
Kwanyin schreef:

Oh god. Ik ga hier niet meer posten. Waar heb ik het over een stand-up act? :') Denk dat je fantasie op hol slaat en je leeswerk te kort schiet.

Prima als jullie een andere mening hebben dan ik en zulk soort verdriet anders verwerken, maar dan hoef je nog niet te doen alsof ik respectloos ben, wat een onzin. Er wordt hier stuk voor stuk met een filter gelezen en er worden voor het gemak maar wat aannamens gedaan en dingen bij verzonnen. Beetje jammer, want dit had een hele interessante discussie kunnen worden waar we allemaal van hadden kunnen leren.

Jij hebt het er toch over dat je het niet erg vind dat er grapjes gemaakt worden over haar dood?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:49

Lessie schreef:
oh oke, aangezien op @liviatjeex tweets stonden dat het niet waar was. En dat zou zijzelf getweet hebben.
Maar het profiel bestaat al niet meer..

echt erg dat ze zelfs na haar dood nog door blijven gaan

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:49

Joosiien schreef:
Ik snap dus niet dat mensen het leuk/grappig/interessant vinden om een nep account te maken en voor haar gaan spelen.

Nee, dat snap ik dus ook echt niet. :n

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:51

ziek ! als je bij @liviatjeex zoekt zie je staan dat mensen zeggen dat dat acount nep is ! het is al erg door wat er gebeurt is gaat een of andere !"#$%& mafkees een nep acount maken pf

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:53

Wat zijn sommige mensen ongelofelijk respectloos zeg! Bah!!!!!!!! :r :r :r

Kan me ook niet voorstellen dat sommige heel makkelijk zeggen dat ze het er zelf naar gemaakt heeft, iemand er wel eens over nagedacht waardoor je jezelf zo uit je tent zou kunnen laten lokken?
Waarom die jonge onzekere en zeer zeker kwetsbare meisjes ALLES doen om erbij te horen?????????
Juist ja, onzekerheid!

En als je dan ook nog even de moeite neemt om je in te leven wat je doet als je verschrikkelijk onzeker bent én er ook nog van dit soort onzinlijsten komen dan heeft de wereld om je heen je in een heel diep dal gestampt!

Sorry, kan me zo kwaad maken bij de gedachte dat mensen anderen zo kunnen vernederen.

Sterkte bij het verlies en de verwerking van dit jonge meisje.. Y;(

Berdien

Re: Meisje(13) pleegt zelfmoord door bangalijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:59

Ik snap werkelijk waar niet hoe mensen kunnen zeggen 'ja, dan zal ze het er wel naar gemaakt hebben'. Welke 13-jarige vraagt erom om publiekelijk door het slijk gehaald te worden? Ongeacht wat je doet, NIEMAND heeft het recht om dit te doen. En of dit nou de druppel was of niet, feit is wel dat die achterlijke lijst een (deel van de) aanleiding is geweest om zichzelf van het leven te beroven.

Dat mensen daar gevatte opmerkingen over moeten maken of grappig over moeten doen... Onbegrijpelijk. Ik vind er helemaal niets grappigs of gevats aan om een beetje interessant te moeten doen over de zelfmoord van een 13-jarig meisje. Absurd.