Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanne25 schreef:PrinceAmos schreef:Maar waarom ze op de banga lijst is gekomen ? Omdat ze het er zelf wss naar gemaakt heeft ? Die lijsten komen niet zomaar aanvliegen hoor..
Wat een reactie zeg.Die lijsten komen dus wel zomaar aanvliegen. Het zijn vaak allemaal leugens. Stoer doen van jongens of jaloezie van andere meisjes.
PrinceAmos schreef:O dus als meisjes jongens een flinke beurt geven voor €5,- of naakt foto's sturen via twitter. Is dat aan komen waaien ? Oke oke , ook weer wat geleerd dan ;s.
Frozenstar schreef:En wát geeft dan die jongen het recht, die die mensen niet eens kent om zulke respectloze opmerkingen te maken. En jij vergelijkt je dood met een zelfmoord van een 13 jarig meisje. Dat jij wil dat mensen om jouw dood nog een grapje kunnen maken, dikke prima. Maar NIET zulke opmerkingen maken over anderen die je niet kent in een compleet andere situatie dan waar jij het over hebt.
_Nancy schreef:Niemand kan grapjes verdragen over hun verloren dochter/zoon of ander familie lid..
Nies_ schreef:Niemand kan grapjes verdragen over hun verloren dochter/zoon of ander familie lid..
Gucci_ schreef:Een bangalijst gaat toch over zogenaamde meisjes die sletten zijn?, tenminste dat hoorde ik vorige week op tv en niet over meisjes die gepest worden. Misschien heeft ze het er dan toch zelf naar gemaakt. Ik weet niet wat die 13 jarige meisjes van tegenwoordig allemaal doen, maar ik weet wel dat veel zich volwassener voordoen dan ze zijn.
En als het inderdaad leugens zijn, is het wel verschrikkelijk wat er gebeurd is en moeten ze die makers van die lijsten meteen ophangen, weg ermee, die respectloze mensen.
Kwanyin schreef:Dat is dan fijn voor jou, maar dat geeft jou alsnog het recht niet om andere mensen en nabestaanden te kwetsen met zulke respectloze "grapjes". Je gaat toch ook niet op de eerstvolgende begrafenis in je buurt binnenvallen en een stand-up act brengen omdat je vindt dat de nabestaanden wel mogen lachen om de dood van hun dierbare? Waarom is het dan wel geen probleem op internet?
Nies_ schreef:Kwanyin schreef:Dat is dan fijn voor jou, maar dat geeft jou alsnog het recht niet om andere mensen en nabestaanden te kwetsen met zulke respectloze "grapjes". Je gaat toch ook niet op de eerstvolgende begrafenis in je buurt binnenvallen en een stand-up act brengen omdat je vindt dat de nabestaanden wel mogen lachen om de dood van hun dierbare? Waarom is het dan wel geen probleem op internet?
Oh god. Ik ga hier niet meer posten. Waar heb ik het over een stand-up act?Denk dat je fantasie op hol slaat en je leeswerk te kort schiet.
Prima als jullie een andere mening hebben dan ik en zulk soort verdriet anders verwerken, maar dan hoef je nog niet te doen alsof ik respectloos ben, wat een onzin. Er wordt hier stuk voor stuk met een filter gelezen en er worden voor het gemak maar wat aannamens gedaan en dingen bij verzonnen. Beetje jammer, want dit had een hele interessante discussie kunnen worden waar we allemaal van hadden kunnen leren.