Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Stef, ik sta daar ook nog steeds heel vreemd tegenaan te kijken. Ik had natuurlijk verkeerde informatie kunnen krijgen, maar Dressage_ bevestigde het en zij staat daar dichter bij dan ik.
Wat nog wel zou kunnen, in 1 van de eerste berichten hoorde ik ook dat er kinderen hersendood waren. Het zou kunnen dat zij dat ook was, en dat ze daarom al meegeteld was bij de overledenen. Een goede vriend heeft jaren geleden een ski-ongeluk gehad en was ook hersendood. Daar was het ook een kwestie van de stekker eruit trekken, en daar is mee gewacht tot de ouders er waren en er duidelijkheid was over eventueel donorschap.
Nu is dit wel gruwelijk speculeren, maar dit is het enige scenario wat ik me kan bedenken.
Wartertje schreef:Ik lees net dit: http://www.hbvl.be/nieuws/buitenland/ai ... waakt.aspx
Nu snap ik er helemaal niets meer van. Hoop dat de andere 2 ook ontwaken en dat ze stoppen met allerlei verkeerde informatie de wereld in te sturen.
Maartje__ schreef:stef schreef:Ik kan er nog steeds niet over uit hoe die bus eruit zag. Maar hij zal ook gedeeltelijk open geknipt zijn?
Ik denk het wel ja.
Wat ik niet snap, die stoelen? Horen die los te komen en naar voren te knallen? Dat kan toch ook niet veilig zijn? Ik snap best dat de klap enorm is geweest maar dat moet toch niet zomaar kunnen?
Wartertje schreef:Ik lees net dit: http://www.hbvl.be/nieuws/buitenland/ai ... waakt.aspx
Nu snap ik er helemaal niets meer van. Hoop dat de andere 2 ook ontwaken en dat ze stoppen met allerlei verkeerde informatie de wereld in te sturen.
PhiaBink schreef:Ik ben Nederlandse en woon sinds 5 1/2 jaar in Belgie. Wat ik deze dagen mee heb gemaakt heb ik in Nederland nog nooit meegemaakt. Heel Belgie is in rouw. Om 11 uur was het echt dood en dood stil. Je hoorde helemaal niks. Alleen de vogels hoorde je fluiten. Heel indrukwekkend! Iedereen leeft mee met de nabestaande en de slachtoffers. Iedereen laat zn emoties zien en dat voor een Belg! Dat wil echt wat zeggen hoe het hier leeft.