Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spekkiejnfu schreef:Boe-hoe. Met alle respect hoor, maar dit is gewoon ontzettend STOM van hem. Daarbij komt dat dat wel vaker gebeurt met iemand, maar daar hoor je niks over. Dus nee, jullie mogen me harteloos vinden, maar meer medelijden dan met menig ander heb ik niet met hem. Ik wens de familie wel heel veel sterkte!
Winged schreef:RVD gaf aan dat ze pas over een paar dagen kunnen zeggen hoe en wat. Gezien dat op het moment de meest betrouwbare bron is ga ik daar vanuit.
Schrik trouwens wel van alle <15jarigen op twitter die niet weten wie Friso is. Je krijgt toch ook wel een beetje algemene kennis op de basisschool en eerste paar jaar van de middelbare?
enniee schreef:Winged schreef:RVD gaf aan dat ze pas over een paar dagen kunnen zeggen hoe en wat. Gezien dat op het moment de meest betrouwbare bron is ga ik daar vanuit.
Schrik trouwens wel van alle <15jarigen op twitter die niet weten wie Friso is. Je krijgt toch ook wel een beetje algemene kennis op de basisschool en eerste paar jaar van de middelbare?
Mijn vader zei dat prins Friso in levensgevaar was, dus ik vroeg of het Willem Alexander wasDat leer ik niet op de middelbare hoor, laat staan op de basisschool.
Blue_Eyes schreef:Wat maakt het uit of het stom is? Zoals gezegd: die man heeft een vrouw en twee kleine kinderen. Je gunt het niemand, niemand! dat hun partner, vader, broer, zoon, etc zo om het leven komt.
_San87_ schreef:Nou, het Parool is lekker bezig... Friso zou hersendood zijn.
http://www.parool.nl/parool/nl/225/BUIT ... dood.dhtml
Uppojono schreef:Erg, maar net zo erg als voor elk iemand anders. Hoe is het met zijn vriend eigenlijk, waarmee hij an het skiën was? Daar hoor ik niks over..
Thirty schreef:enniee schreef:[Winged zei:
RVD gaf aan dat ze pas over een paar dagen kunnen zeggen hoe en wat. Gezien dat op het moment de meest betrouwbare bron is ga ik daar vanuit.
Schrik trouwens wel van alle <15jarigen op twitter die niet weten wie Friso is. Je krijgt toch ook wel een beetje algemene kennis op de basisschool en eerste paar jaar van de middelbare?]
Mijn vader zei dat prins Friso in levensgevaar was, dus ik vroeg of het Willem Alexander wasDat leer ik niet op de middelbare hoor, laat staan op de basisschool.
Nou, een beetje algemene ontwikkeling is kennelijk ver gezocht
EvaC schreef:_San87_ schreef:Nou, het Parool is lekker bezig... Friso zou hersendood zijn.
http://www.parool.nl/parool/nl/225/BUIT ... dood.dhtml
Waar dan? Ik zie het niet staan.