Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Als de Oost Europeanen moeten gaan verdienen wat normaal is in Nederland en er komen stelselmatige controles op illegalen, lonen, etc, woonomstandigheden....dan is het voor veel telers over met deze goedkope arbeidskracht..dan zijn het weer de huisvrouwen, de scholieren, zoals het altijd al was...
mylittlejoy schreef:Even om de discussie een leuke wending te geven:
http://www.hpdetijd.nl/2012-02-14/emile ... -een-polen
sarabande schreef:Wilders heeft tot op heden niet de grootste partij en tot zijn verbazing lijkt dat ook niet te gaan lukken. Ook is hij ooit begonnen met expansie naar het buitenland om daar zijn gedachtengoed even op de kaart te zetten tot in Amerika aan toe.
Maar ook dat bleek een zuchtje in de wind
Als je de dingen die hij wil goed beschouwd, wegzetten van bevolkingsgroepen, willen uitzetten van mensen, kan je je voorstellen wat hij zou doen als hij de macht kreeg.
Hopelijk hebben we geleerd van de geschiedenis
geerke schreef:sarabande schreef:Wilders heeft tot op heden niet de grootste partij en tot zijn verbazing lijkt dat ook niet te gaan lukken. Ook is hij ooit begonnen met expansie naar het buitenland om daar zijn gedachtengoed even op de kaart te zetten tot in Amerika aan toe.
Als je de dingen die hij wil goed beschouwd, wegzetten van bevolkingsgroepen, willen uitzetten van mensen, kan je je voorstellen wat hij zou doen als hij de macht kreeg.
als Wilders ooit 76 zetels zou hebben....wat mij onwaarschijnlijk lijkt maar goed....dan zou hij het inderdaad alleen voor het zeggen krijgen
Dat heet democratie...dat is dus wat grootste deel van het het volk wil.
Dan wil het merendeel inderdaad van de paar profiterende buitenlanders af,de nieuwelingen die zich tegen homo's verzetten en degene die het niet nodig vinden dat vrouwen zich ook kunnen ontwikkelen.
Gelukzoekers etc.
En natuurlijk kun je nu gaan roepen dat Wildersstemmers onderontwikkelt zijn en geen opleiding hebben gehad....helemaal prima...dat heet stigmatiseren,iets waar je Wilders van betigt,doe je nu zelf ook.
Verdiep je overigens eens in het bewindt van Stalin....hoezo democratie.
En Stalin heeft meer doden op zijn geweten dan Hitler.
Omdat Hitler hier steeds wordt genoemd....er waren nog meer van dat soort misbaksels wil ik alleen maar aangeven.
Vergelijk Wilders er niet steeds mee.
stef schreef:Sopressekyra, kan jij mij uitleggen waar het de schuld van mensen uit het oostblok is dat werkgevers hun aannemen ipv Nederlanders?
SorpresaKyra schreef:Waar staat dat ik die de schuld geef...er staat dat ik ze helemaal gelijk geef om hier te komen werken..als wij ergens meer kunnen verdienen gingen wij ook..Nee nee dat heb ik niet gezegd..De werkgevers die zijn met elkaar fout bezig geweest om te denken er meer aan over te houden wat ik ze ook niet kwalijk kan nemen maar dit is nu zo uit de hand gelopen om het zomaar te zeggen dat weinig bedrijven nu nog hun hoofd boven water kunnen houden als ze alleen met Nederlands personeel werken.
@ Tiffany dat ben ik helemaal met je eens omdat wij Nederlanders zo vriendelijk zijn..maar in deze wereld red je het niet meer alleen met vriendelijkheid. Als NL in de problemen gaat komen wie komt dan om ons kleine landje te helpen..zal niet veel zijn want geen enkel land heeft de mogelijkheid of interesse om dat kleine kikkerlandje te steunen..en dus ben ik van mening eerst je eigen volk op de rail houden en dan is er plaats voor anderen op de arbeidsmarkt. Dit heeft nogmaals niks te maken of ik een hekel heb aan die mensen of niet..Ik zie het gewoon somber in en diegene die nu het hardst roepen zo aardig dat ze zijn en lief..als je ermee te maken krijgt dan zie je het wel even anders.
oomens schreef:russel schreef:Als de Oost Europeanen moeten gaan verdienen wat normaal is in Nederland en er komen stelselmatige controles op illegalen, lonen, etc, woonomstandigheden....dan is het voor veel telers over met deze goedkope arbeidskracht..dan zijn het weer de huisvrouwen, de scholieren, zoals het altijd al was...
Denk jij dat de huisvrouwen en de scholieren dat dan weer gaan doen? Ik denk dat als het over is met deze goedkope arbeidskracht, dat het dan voor veel telers over is.
sarabande schreef:Wilders heeft tot op heden niet de grootste partij en tot zijn verbazing lijkt dat ook niet te gaan lukken. Ook is hij ooit begonnen met expansie naar het buitenland om daar zijn gedachtengoed even op de kaart te zetten tot in Amerika aan toe.
Tiffany schreef:stef schreef:Sopressekyra, kan jij mij uitleggen waar het de schuld van mensen uit het oostblok is dat werkgevers hun aannemen ipv Nederlanders?
Het draait allemaal om geld. Maar wij Nederlanders pikken het dat mensen hier een half jaar komen "profiteren" en dan weer ophoepelen. Waardoor er dus wel mensen van ons eigen volk op de bank zitten.
ceasario schreef:De Geest is uit de fles..![]()
http://www.depers.nl/binnenland/631005/ ... reken.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B6rg_Haider