Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zilfstar schreef:Sleeper: maar de omstandigheden zijn er wel naar dat het erg moeilijk wordt te geloven dat het kind nog in leven is, al hoop ik het wel. Maar als hij rondzwerft heeft hij sinds 16:00 uur gisteren niks van eten of drinken gehad (dat is dus ruim 24 uur nu), heeft hij een nacht moeten doorbrengen bij -11 daar ter plaatse... zonder dekens. Dus het is eigenlijk te hopen dat ie toch ergens binnen is of onderdak gevonden heeft. Of beschutting. Maar het beeld wordt wel steeds grimmiger. Daar is niks sensatie aan. Dat is logische gevolgtrekking. Deze barre omstandigheden zijn vrijwel niet te overleven voor een kind alleen...
Maar ik hou hier de kaars brandend en ik blijf bidden voor een goede afloop.
blensink schreef:Cayenne schreef:Ik hoorde op de radio dat ze echt ervan overtuigd zijn dat hij nog ergens in of rond het dorp moet zijn.
Pffff.
Dan zou hij imo gesignaliseerd moeten zijn, misschien daarom het intrekken van het Amber alert.
Ik hoop het zo, wat moeten zijn ouders onzeker zijn, de hoop blijft.
Bijna gaan we weer een nacht in blijf hopen op goed nieuws.
Sleeper schreef:Ja maar als ouder of familielid zijnde hou je hoop, want zonder hoop kan je niks. In ieder geval ik heb erg veel moeite met speculaties, laat staan als je direct betrokkende bent.
Cayenne schreef:Ik geloof dat ze hiermee bedoelden dat hij nooit buiten het dorp zou gaan, mocht hij weggelopen zijn.
Zelf ben ik er ook niet van overtuigd. Dan hadden ze hem toch wel gevonden onderhand?
Jacquelinee_ schreef:Miryamk schreef:De rust is weergekeerd maar nog geen Michael...Ben benieuw of ze vanavond nog verder gaan zoeken.
Ik las net op hart van nederland dat t zoeken gestaakt is, en dat ze morgen ochtend weer verder gaan.