Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
papagroom schreef:Vroeger.....heeeel lang geleden kwam papagroom ook welin dit etablisement,wat toen nog zaal Takens hete,,,,de Veronica drive in show stond daar toen bijna wekelijks.....jeugd sentiment.....maar als ik dit allemaal zo lees ,ben ik bang dat ik blij moet zijn dat mijn lieve dochter daar niet komt......
KLfan schreef:Nagini schreef:Haha dat ken ik wel hoor Vuurneon!
@KLfan, nouja ik ken de Teenage nietmaar ik vind tot 2 uur wel erg laat.
Vanaf welke leeftijd is dat dan? Ik mocht op m'n 15/16e net tot 1 uur/half 2 gaan stappen.![]()
Laat staan een tienerdisco tot 2 uur..
Maar ik denk dat de Teenage dan meer een uitzondering op de regel is.
vanaf 12 jaar tot volgensmij 18.
VD_NH schreef:ik geloof dat ik 1 van de enige uit me klas ben die nog maagd is.
VD_NH schreef:ik krijg zo echt een slechte naam op bokt
nee kijk ik heb het idee iedereen doet het dus het is nu zo geïnviltreerd dat het niet meer raar is.
ik vind het niet raar maar dat betekend niet dat ik me tong in elke jongen steek. Ik heb nog niett getongt. ja de rest wel. en ik wrd raar aangekeken van niet. ik geloof dat ik 1 van de enige uit me klas ben die nog maagd is.
Fiffill schreef:Wat jij als normaal ziet hoeft een ander niet normaal te vinden...
Ik heb niet veel jongens gehad (al helemaal niet wat seks betreft), al meer dan 2 jaar een relatie maar ik dacht op mijn 14e wél aan jongens, zoenen en ook aan seks (al was ik met dat laatste een jaar later)iedereen is anders, en ik was er gewoon al vroeg klaar voor. Dat kan toch gewoon, en wat is daar mis mee? Dat snap ik niet
prima als mensen op hun 19e ontmaagd worden, maar ga dan niet mensen die daar eerder mee zijn bestempelen als sletten oid
Echt, al dat 'ik vind dit normaal/ik zie dit als normaal' etc etc en veroordeel niet meteen zodra iets of iemand anders is dan jij. Er is meer in de wereld dan je eigen straatje
MandyR schreef:Ondanks dat het meerendeel (inclusief ikzelf) het niet eens is met de jeugd die dit schuren normaal vind, wil ik toch wel even zeggen dat ik de open en eerlijke reacties van KLfan en VD_NH enorm waardeer. Dit zijn vrijwel de enigste jongeren in dit topic die er duidelijk over willen praten op een vrij normale manier. En niet meteen het verwende tiener stemmetje opzetten en beweren dat zij alles beter weten en dat wij hoogbejaard zijn maar, op een nette manier een discussie kunnen voeren.
MandyR schreef:Ondanks dat het meerendeel (inclusief ikzelf) het niet eens is met de jeugd die dit schuren normaal vind, wil ik toch wel even zeggen dat ik de open en eerlijke reacties van KLfan en VD_NH enorm waardeer. Dit zijn vrijwel de enigste jongeren in dit topic die er duidelijk over willen praten op een vrij normale manier. En niet meteen het verwende tiener stemmetje opzetten en beweren dat zij alles beter weten en dat wij hoogbejaard zijn maar, op een nette manier een discussie kunnen voeren.
vuurneon schreef:Ik heb mijn eerste zoen ook niet verteld hoor, sommige dingen wil mams niet weten en heb ik ook niet de neiging om met moeders te bespreken. T is mijn moeder, niet mijn vriendin
joostvangestel schreef:Verder weet ik wel dat je stoere verhalen van medeklasgenoten niet allemaal moet geloven. Nu roept de gemiddelde tiener liever dat ze al "veel" ervaring hebben, maar een paar jaar later wordt dat allemaal even vrolijk weer ontkend.
Anthea schreef:Serieus? Wat wil je als 18 jarige bij 14 jarige kids..
petraaken schreef:Al blijf ik erbij dat ik ze mij niet als moeder zouden willen.
DaisNBenj schreef:Nou nou... Heb heel het topic doorgelezen.
Ik denk niet dat ik het op prijs zou stellen als ik mijn dochter dat zou zien doen.
In een compleet openbare plaats, voor de ogen van andere tientallen mensen/kinderen.
Waarbij een jongeman even tegen haar kont zou zitten aanrijden met zijn stijve piemel omdat
hij daar op kikt? Gatverdamme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!