Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 23:52

Vroeger.....heeeel lang geleden kwam papagroom ook welin dit etablisement,wat toen nog zaal Takens hete,,,,de Veronica drive in show stond daar toen bijna wekelijks.....jeugd sentiment.....maar als ik dit allemaal zo lees ,ben ik bang dat ik blij moet zijn dat mijn lieve dochter daar niet komt...... :Y)

Nagini

Re: Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:59

:')

Onze tienerdisco was van 12 tot 15..

Waarom ga je als 16+er nog na een tienerdisco? :')

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:00

papagroom schreef:
Vroeger.....heeeel lang geleden kwam papagroom ook welin dit etablisement,wat toen nog zaal Takens hete,,,,de Veronica drive in show stond daar toen bijna wekelijks.....jeugd sentiment.....maar als ik dit allemaal zo lees ,ben ik bang dat ik blij moet zijn dat mijn lieve dochter daar niet komt...... :Y)

Haha, vrijdag komt KEIZER!
http://www.takensbalkbrug.nl/concepts/teenage-party
COMING UP // VRI 25 November
VR. 25 NOV. TEENAGEPARTY - URBAN HEROES MET KEIZER links
Zaal 1 - Moulin Rouge
VANAF 19.30 Verwacht weer een explosief optreden en een Takens zonder dak... want die gaat er af met KEIZER!
Meer Info VR. 25 NOV. TEENAGEPARTY - URBAN HEROES MET KEIZER rechts
Zaal 2 - Club Wij
In ClubWIJ hoef je geen zware eentonige sound te verwachten, maar toegankelijke, sfeervolle, tempovolle muziek afgewisseld (hits, dance, urban) met de heetste house&eclectric.... ClubWIJ Het gevoel dat je samen wilt delen....
Meer Info
Zaal 3 - Scheepsbar

Zaal 4 - Holland House
Het gezelligste, foutste feestcafe van Nederland! Alles kan en alles mag! Ga lekker los op meezingers, rock, happy hardcore, 90's en veel meer lekkere muziek.

Zaal 5 - Tante Toos / Heineken Plein
Even lekker bijkomen bij Tante Toos aan de bar

Zaal 6 - De Ski Hut

#Nagini de meiden en vriendinnetjes met vriendjes en weer de meiden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:08

KLfan schreef:
Nagini schreef:
Haha dat ken ik wel hoor Vuurneon!

@KLfan, nouja ik ken de Teenage niet ;) maar ik vind tot 2 uur wel erg laat.
Vanaf welke leeftijd is dat dan? Ik mocht op m'n 15/16e net tot 1 uur/half 2 gaan stappen. :')
Laat staan een tienerdisco tot 2 uur..

Maar ik denk dat de Teenage dan meer een uitzondering op de regel is.

vanaf 12 jaar tot volgensmij 18.

Serieus? Wat wil je als 18 jarige bij 14 jarige kids..

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:26

VD_NH schreef:
ik geloof dat ik 1 van de enige uit me klas ben die nog maagd is.

Whaat.. Dat slaat helemaal nergens op.. , jeetje het moet niet gekker worden 8)7

Wat ik normaal vind is dat ik pas ontmaagd was op mijn 19de en ik nu ik 21 ben nog maar 1 bedpartner heb gehad..
Ik denk dat deze meisjes wel meerdere jongens in hun bed gehad hebben als ze mijn leeftijd hebben behaald en dan werd ik tussen 16 en 18 als slet gezien, omdat ik in een half jaar 4 jongens gezoend had (mijn ontgroening was op mijn 16de btw.. wat ik dus als normaal zie!) :x

En ik heb zeg maar alles tot nu toe altijd met mijn moeder besproken.. Kon altijd, omdat ik me behoorlijk gedroeg vergeleken met andere meisjes die op hun 14de al ontmaagd!! waren enz. Sorry maar op die leeftijd dacht ik er nog niet eens aan!

En ik mocht serieus tot mijn 18de niet later dan 4 uur uit en dan moest ik ook thuis zijn! en ik moest mij altijd melden.. Nu af en toe nog steeds en dan ben ik 21! :roll:

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:37

Wat jij als normaal ziet hoeft een ander niet normaal te vinden...

Ik heb niet veel jongens gehad (al helemaal niet wat seks betreft), al meer dan 2 jaar een relatie maar ik dacht op mijn 14e wél aan jongens, zoenen en ook aan seks (al was ik met dat laatste een jaar later) :) iedereen is anders, en ik was er gewoon al vroeg klaar voor. Dat kan toch gewoon, en wat is daar mis mee? Dat snap ik niet ;) prima als mensen op hun 19e ontmaagd worden, maar ga dan niet mensen die daar eerder mee zijn bestempelen als sletten oid :n

Echt, al dat 'ik vind dit normaal/ik zie dit als normaal' etc etc en veroordeel niet meteen zodra iets of iemand anders is dan jij. Er is meer in de wereld dan je eigen straatje :+

Ik ging uit vanaf mijn 15e, nu zat ik meer in de alternatieve scene dus het hele schuur/dansgebeuren heb ik vrijwel helemaal gemist, en het zoenen in een club met random mensen dus ook, al zie ik daar het probleem niet zo van in verder ;) ik ging vooral naar concerten of optredens van bandjes uit de buurt, en gezellig wat drinken met vrienden, of huisfeestjes :)
Snap niet dat mensen er een probleem van maken dat 14 jarige meisjes aan seks denken (alleen dénken, niet eens het doen! ;) ), de poppenleeftijd zijn de meesten dan gewoon echt voorbij hoor, niks raars aan :) en mensen die er later mee zijn, prima toch?
Zolang je niks tegen je zin doet of 't doet omdat iedereen het doet zie ik het punt niet. Peer pressure was mij altijd al vreemd, ik had er zelf gewoon interesse in, waarom zou je dat weg gaan stoppen alleen maar omdat anderen het 'niet normaal' vinden? :n

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:47

Straks krijgen we allemaal schuur feesten, met gratis schuren.......

Blijkt dat de schuur opnieuw geverfd zal moeten worden........ Sta je dan met je goeie gedrag........

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 00:59

gesponsord door black and decker...

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 03:35

Kom net terug vn mn werk, wat een verhalen zijn er hier bij gekomen zeg!
Ik voel me oud!!!! Bejaard ofzo! Met mn 18

Dan lees je schuren: omdat het lekker is? Is schuren dan ook lekker voor een meid? :+
Ik heb ook wel eens vroeger ergens op een schoolfeest geschuurd met een jongen, maar echt bijzonder> Nope haha.
En ontmaagden rond je 12/13? Sex is in mijn ogen toch een vorm van ook liefde, tuurlijk ook lust, maar bovenal liefde. En tja volgens mij is 10er liefde anders als volwassen liefde. En dan heb ik het niet over de 16 jarige maar over de 12-14 jarige
( ga zelf namelijk ook al 2 jaar samen met mn vriend)

En drinken is idd normaal. Stond in de telegraaf nog een 10 jarige met een alcohol vergiftiging! Ziek gewoon!
de link:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1098 ... buitenland

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 03:47

Hmm als 21 jarige die toch ook wel van het feesten is voel ik me ook echt oud.
Belachelijk vooral met zo'n condoom, koop lekker een playboy en botvier daar je lusten op :Y)

Iemand had het over Tango, maar heb je wel eens Zouk gedanst?

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 03:52

Hackie schreef:
Hmm als 21 jarige die toch ook wel van het feesten is voel ik me ook echt oud.
Belachelijk vooral met zo'n condoom, koop lekker een playboy en botvier daar je lusten op :Y)

Iemand had het over Tango, maar heb je wel eens Zouk gedanst?

Das nog veel erotischer idd!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 09:09

vuurneon schreef:
Ik voel mij steeds ouder worden geloof ik... :=

Ik voel mij als methusalem. :=

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 09:16

VD_NH schreef:
ik krijg zo echt een slechte naam op bokt :')

nee kijk ik heb het idee iedereen doet het dus het is nu zo geïnviltreerd dat het niet meer raar is.

ik vind het niet raar maar dat betekend niet dat ik me tong in elke jongen steek. Ik heb nog niett getongt. ja de rest wel. en ik wrd raar aangekeken van niet. ik geloof dat ik 1 van de enige uit me klas ben die nog maagd is.

*zoekt mond valt open smilie*. Meid je mag blij zijn dat jij mijn dochter niet bent. :n

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 09:20

Fiffill schreef:
Wat jij als normaal ziet hoeft een ander niet normaal te vinden...

Ik heb niet veel jongens gehad (al helemaal niet wat seks betreft), al meer dan 2 jaar een relatie maar ik dacht op mijn 14e wél aan jongens, zoenen en ook aan seks (al was ik met dat laatste een jaar later) :) iedereen is anders, en ik was er gewoon al vroeg klaar voor. Dat kan toch gewoon, en wat is daar mis mee? Dat snap ik niet ;) prima als mensen op hun 19e ontmaagd worden, maar ga dan niet mensen die daar eerder mee zijn bestempelen als sletten oid :n

Echt, al dat 'ik vind dit normaal/ik zie dit als normaal' etc etc en veroordeel niet meteen zodra iets of iemand anders is dan jij. Er is meer in de wereld dan je eigen straatje :+

Ik weet niet zeker of deze post voor mij bedoeld is, maar ik geloof van wel..

Waar lees jij in mijn post dat ik mensen die 14 zijn en ontmaagd zijn tot sletten bestempel? Ik zeg toch daadwerkelijk in mijn post dat ik zelf als slet bestempeld werd, omdat ik met 4 jongens in 6 maanden! gezoend had, en dan was het ook echt alleen zoenen..
Als je er klaar voor bent moet je het zeker doen.. Alleen een beetje jammer dat jongeren zich gewoon zo ontzettend goedkoop gedragen.. Ik deed vroeger het schuren echt niet om het lekker, maar juist om jongens een beetje te teasen en te plagen en toen was ik 16/17!
En ik zeg IK VIND! dat toch echt veeeeel te vroeg, en naar mijn mening zouden veel meer jongeren en moeders dat moeten vinden..
Laatst bijgewerkt door blowdiene op 24-11-11 09:41, in het totaal 3 keer bewerkt

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 09:24

MandyR schreef:
Ondanks dat het meerendeel (inclusief ikzelf) het niet eens is met de jeugd die dit schuren normaal vind, wil ik toch wel even zeggen dat ik de open en eerlijke reacties van KLfan en VD_NH enorm waardeer. Dit zijn vrijwel de enigste jongeren in dit topic die er duidelijk over willen praten op een vrij normale manier. En niet meteen het verwende tiener stemmetje opzetten en beweren dat zij alles beter weten en dat wij hoogbejaard zijn maar, op een nette manier een discussie kunnen voeren.
+:)+

Dat is wel waar. Dat vind ik ook erg goed van ze. Al blijf ik erbij dat ik ze mij niet als moeder zouden willen. :=

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 09:29

Ik vraag me echt af hoe ze ontdekt hebben dat de condooms voor dit doeleinde gebruikt zijn.
Van mij hoeft het niet afgeschaft te worden, ieder z'n eigen manier. Betekent niet dat ik het zelf zou doen. Als een meisje zich niet kan verweren dan zoek je toch gewoon beveiliging?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 09:34

Ongelovelijk dat je je als (jong) meisje je zo verlaagd. Waarom zou je een jongen tegen je op laat rijden?
Beetje zelf respect.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 09:53

MandyR schreef:
Ondanks dat het meerendeel (inclusief ikzelf) het niet eens is met de jeugd die dit schuren normaal vind, wil ik toch wel even zeggen dat ik de open en eerlijke reacties van KLfan en VD_NH enorm waardeer. Dit zijn vrijwel de enigste jongeren in dit topic die er duidelijk over willen praten op een vrij normale manier. En niet meteen het verwende tiener stemmetje opzetten en beweren dat zij alles beter weten en dat wij hoogbejaard zijn maar, op een nette manier een discussie kunnen voeren.
+:)+

Dankje :))

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe ze dat weten van die condooms. mensen verlaten de disco"jij zit er wel uit als een playboy, mag ik even in je broek kijken..."

Oh dat van die spelling, mijn laptop flipte hem :j
En mojito dan :')

Trouwens laatst was ik op een afterparty (na het gibo groep jumping concour) waar er dus oudere jongens waren maar ook pony ruiters. Mijn vriendin en ik waren gewoon lekker aan het dansen toen inneens een jongen (nou zeg maar man van 21) achter me kwam staan dansen ik keek wie het was en ik kende hem dus. Ik draaide me om en vroeg wat hij deed. Toen ging hij tegen me aan rijden en doen dus ik heb hem weggeduwt (ja daag hij is 7 jaar ouder) en dus de volgende dag meldde ik het hem en toen zei hij dat hij geshockt was dat ik zo gereageerd had want "dat had hij niet verwacht" dus ik vragen waarom niet. Was zijn antwoord omdat je al had gezoend met een "paar" jongens (was er maar 1 overigens) :') dus jah. Het kan ook anders

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 09:57

Tja, hier ook nog een bericht van iemand die de opa had kunnen zijn van de tieners (mits ik op mijn 15e al vader was geweest :D ).

ik weet nog steeds niet precies wat er met schuren wordt bedoeld. Ik weet wat ik 30 jaar geleden deed, oftewel langzaam tegen elkaar dansen waar het zeker niet onmogelijk was dat er iets gebeurde tussen mijn benen.

Het andere extreem is wat ik gezien heb in Kenia, waar in de disco sommige dames met hun kont tegen sommige heren op aan het rijden waren. Ik heb de indruk dat het schuren wat meer op de Keniaanse versie lijkt.

Overigens is het niet zo handig om mensen die inzicht geven in de belevingswereld van de tiener anno 2011 af te branden. Chapeau voor de reakties.

Hoe dan ook, het hele gevalletje voorbedachte rade met het jasje erom doen snap ik allemaal niet. Ik heb daarvoor de volgende theoriën:

1) Jongetjes willen voorkomen dat papa of mama iets vervelends ontdekt in de was (blèh). Hoewel iemand die de was doet van tieners wel vaker voor onaangename verrassingen staat denk ik zo.
2) Jongetjes zijn een beetje verkeerd voorgelicht omdat ze denken dat zoiets ziektes voorkomt (hoe?)
3) Jongetjes zijn bang dat ze betrapt worden door klasgenootjes dat ze iets in hun broek hebben gedaan

Ik weet het niet, ik denk eerder dat theorie 1 of 3 meer voor de hand liggen. In ieder geval kan het een en ander wel degelijk te maken hebben met een vrij bekende stoornis die nogal genant is, zeker voor een puber. Als een van de leiders van een groepje daarbij betrapt wordt, kan hij zich eruit praten door er een soort coole spin aan te geven, waardoor het een rage á la jojo wordt...

Verder weet ik wel dat je stoere verhalen van medeklasgenoten niet allemaal moet geloven. Nu roept de gemiddelde tiener liever dat ze al "veel" ervaring hebben, maar een paar jaar later wordt dat allemaal even vrolijk weer ontkend.

Wat drank betreft weten we al langer dat drank meer kapot maakt dan je lief is. De "volwassenen" die kinderen alcohol aanbieden mogen wat mij betreft best harder aangepakt worden.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 10:01

Oh en mijn ouders schonken de alcohol niet hoor. Ze waren niet thuis, we hebben er zelf voor gezorgt en zelf 2 of 3 glazen gedronken

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 10:48

vuurneon schreef:
Ik heb mijn eerste zoen ook niet verteld hoor, sommige dingen wil mams niet weten en heb ik ook niet de neiging om met moeders te bespreken. T is mijn moeder, niet mijn vriendin :)

Precies. Dat soort dingen heb ik ook nooit met mijn moeder besproken. :n Ik denk wel dat ze inmiddels een vermoeden heeft dat ik geen maagd meer ben (ben 31 en woon al een aantal jaar samen met mijn huidige vriend) maar, ik heb het haar nooit letterlijk verteld. :n
Hetzelfde met drank. Vraag het mijn ouders en zij zullen je vertellen dat ik nog nooit gedronken heb. :')

En de mensen die hier roepen dat deze meiden blij mogen zijn dat ze niet hun dochter zijn. Ik denk dat deze meiden echt niet zo uitgebreid hadden zitten schrijven als moeders ook op bokt zit. Iedere ouder droomt erover dat zijn/haar zoon/dochter alles verteld maar, ik denk dat de realiteit heel anders is. Natuurlijk zullen er ook wel tieners zijn die wél alles bespreken maar de meeste doen het niet.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:06

Als ik weet dat mijn ouders bokt hebben (en ik weet dat dat niet zo is) dan had ik hier heus mijn mond wel over gehouden idd. Ik kan prima met mijn moeder opschieten maar vertel de echt niet alles hoor. En ik ken ook mensen die dat wel doen maar of die zo normaal zijn :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:49

joostvangestel schreef:
Verder weet ik wel dat je stoere verhalen van medeklasgenoten niet allemaal moet geloven. Nu roept de gemiddelde tiener liever dat ze al "veel" ervaring hebben, maar een paar jaar later wordt dat allemaal even vrolijk weer ontkend.

:j
Kijk daar altijd mee uit. Dat een hele klas zegt ontmaagd te zijn, wil niet zeggen dat het effectief ook is. Eerder een "ik zal maar zeggen ik ook, want de rest is het toch ook en anders hoor ik er niet bij" . Ik heb hetzelfde meegemaakt op die leeftijd, en ja zelfs zelf gedaan, mijn 'ervaringen' enorm aangedikt. Eens je een paar jaar verder bent lijkt het plots toch allemaal niet zo spectaculair te zijn.

Ik vind het trouwens wel mooi uitbeelden hoe volwassener tieners zich tegenwoordig voelen, maar hoe ze integendeel tot ze zelf misschien denken juist veel onvolwassener zijn. Zo liggen schuren lijkt me typisch iets voor een kind dat zijn grenzen wil uitdagen en verlengen, een mentaal volgroeide volwassene zal zich normaal gezien niet zo gedragen.

Anthea schreef:
Serieus? Wat wil je als 18 jarige bij 14 jarige kids..

Ik heb een hoop 18-jarige jongens mijn leven gezien die zich helemaal niet storen aan de leeftijd als ze zich willen 'vermaken'...
petraaken schreef:
Al blijf ik erbij dat ik ze mij niet als moeder zouden willen. :=

:j :D
Ik weet al waar mijn kinderen later nièt naar toe gaan :') .

Anderzijds denk je dan ook, stel dat we de discussie decennia geleden hadden gevoerd: dan waren de ouderen misnoegd over dat men uberhaupt zou durven seks te hebben voor het huwelijk bv, terwijl jongeren het heel normaal vinden. Wat het nu ook effectief is. En kijken we over 20 jaar terug naar fuiven waar er gewoon speciale plekjes worden gebouwd voor tieners van 12 om even te kunnen seksen. Waarop de tieners van nu vol afschuw roepen "jee ik voel me oud, in onze tijd bleef het tenminste nog bij onschuldig schuren!" <:)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 13:03

DaisNBenj schreef:
Nou nou... Heb heel het topic doorgelezen.

Ik denk niet dat ik het op prijs zou stellen als ik mijn dochter dat zou zien doen.
In een compleet openbare plaats, voor de ogen van andere tientallen mensen/kinderen.
Waarbij een jongeman even tegen haar kont zou zitten aanrijden met zijn stijve piemel omdat
hij daar op kikt? Gatverdamme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Neee Dais....je ziet het verkeerd hoor, dit is niet opgeilen, dit is dansen _O- _O- _O- _O-
Pfff...ik voel me ook oud als ik dit allemaal lees :+

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 13:08

Nou ik vind het toch maar behoorlijk bah.
Kun je je voorstellen dat een jongen in de disco waar iedereen bij staat zo hard
tegen je staat aan te schuren dat hij compleet klaarkomt in zijn broek.
Bah. Dat moet toch aan zijn gezicht af te lezen zijn. Staan mensen allemaal te staren...
Vind het echt vies.

Prima dat je even tegen iemand aanschuurt, om het spannend te maken. Maar ik vrees dat
mijn beeld anders is over dit verhaaltje.