Met z'n tienen én zwanger in caravan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

Re: Met z'n tienen én zwanger in caravan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 12:53

Triest is het zeker.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 09:49

En wij werken wel weer een extra uurtje. Echt ongelofelijk, snap niet dat de overheid dit soort dingen nog oplost. JA voor de kinderen ja, maar voor die ouders heb ik echt geen goed woord over.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:10

Tja helaas, niet iedereen is gezegend met gezond verstand en een fatsoenlijk stel hersens.
Dit soort mensen zouden tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden en onder curatele gesteld moeten worden. Ja, ook dat kost geld maar voorkomen is in dit geval beter dan genezen!
Echter, de regering wilt het liefst dat iedereen zo lang mogelijk zelfstandig blijft (lees: blijft aanmodderen en een boel ellende aanrichten) voordat er daadwerkelijk ingegrepen wordt. En meestal is het dan al lang er breed te laat...

ikwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:20

Hmmmm: de vader heeft verschoven en kapotte rugwervels ("Er gaat geen dag voorbij zonder pijn")
en dan moet de arme man met die zere rug nog elke keer een kunstje flikken ook :D , pijn dan spontaan over zeker?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:28

Lang leven de verzorgingsstaat waar altijd wel lapmiddelen gevonden worden om dit soort mensen uit hun zelf gecreëerde sh*t te krijgen zodat ze vervolgens weer lekker op hun luie gat kunnen gaan zitten proviteren. Begrijp me niet verkeerd, ik snap heel goed dat deze mensen een serieus probleem hebben waar ze waarschijnlijk vrij weinig aan kunnen doen, maar dit is niet de oplossing....

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 00:16

ikwa schreef:
Hmmmm: de vader heeft verschoven en kapotte rugwervels ("Er gaat geen dag voorbij zonder pijn")
en dan moet de arme man met die zere rug nog elke keer een kunstje flikken ook :D , pijn dan spontaan over zeker?

Ik heb het al eens eerder gezegd, ook mijn rug is compleet kapot, maar mijn man hoeft echt niet sexloos door het leven hoor.. en ja wij hebben 4 kinderen en hopen er nog meer te krijgen.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 13:23

mwah, denk niet dat deze mensen een hoog iq hebben.
schrijnend dat wel.

er kan een hoop mis gaan in iemands leven. misschien was de 9e,helemaal niet gepland.

thuiszorg van mijn oma heeft oiot eens een client gehad die geen kinderen meer mocht maken. geregeld dat die vrouw de pil kreeg en iedere dag gecontroleerd of er een pilletje genomen was. vrouw toch weer zwanger. bij navraag bleek dat de pil netjes elke dag geslikt was, alleen door meneer.

deze mensen hebben geen overzicht meer en zijn helaas ook niet de slimsten. dan snap ik ook wel hoe het zover gekomen is.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 17:11

ikwa schreef:

Wat een onzin. Met een beetje fantasie kan er heel veel, hoor ;)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:31

Blue_Eyes schreef:
ikwa schreef:

Wat een onzin. Met een beetje fantasie kan er heel veel, hoor ;)

Interessant Blue_Eyes, vertel eens wat meer :P

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:30

Niet hier, Electra, niet hier :D :+

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:44

Blue_Eyes schreef:
Niet hier, Electra, niet hier :D :+

OK :D

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 13:23

Vind het eigenlijk (ook na het lezen van de reacties onder het nieuwste artikel) diep triest hoe er hier op dit gezin gereageerd wordt. Het is onvoorstelbaar dat mensen andere mensen nog liever in een verrotte caravan laten zitten, dan een beetje blij voor hen te zijn dat ze eindelijk geholpen zijn.
Het gaat hier om 8 kinderen (ik las zelfs dat er eigenlijk 11 zijn, maar de twee oudste al uit huis geplaatst zijn) ACHT he...Hoe kan je nu reacties geven als : en wij zullen wel gaan werken en maar betalen.... Laat ze lekker in hun eigen sop gaarkoken... Laat ze maar werken....
Ik bedoel. Oké, de ouders hebben niet slim gehandeld, maar wie zijn wij om daarover te oordelen? Ken jij de volledige gezinsproblematiek? Ken je de context van de ouders? Weet je wat deze mensen gedurende al die jaren al meegemaakt hebben? Weet jij wat hun normen en waarden zijn? Wat ze allemaal al geprobeerd hebben om uit deze oliebol te raken? Nee, ik durf ervoor te wedden dat de meeste dingen die je over dit gezin kent, kenbaar gemaakt zijn via de media. En de media,die kan je vertrouwen ja ;) !

Ik wil maar zeggen, in plaats van zo op deze mensen af te geven, en allemaal zinloze of onverdraagzame dingen te roepen kan je beter blij zijn dat we niet in dezelfde situatie zitten, dat wij aan de andere kant staan en de mogelijkheid hebben om mensen in zo'n situaties als deze te helpen.
Daarbij nog blijft het toch het allerbelangrijkst dat ook deze mensen hun leven weer kunnen opbouwen en dat de kinderen ook de meest optimale kansen krijgen om zichzelf te ontwikkelen.
Ik vind dat diegene die roepen : blijf maar in de caravan ......egoïstisch !