Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quartel schreef:dat is toch raar?
Je hebt het gevonden....niet gestolen!!!
Als de eigenaar zich niet binnen een jaar dan bij jou meld mag je het houden.....zo is dat volgens de wet toch?
Aan de andere kant.......is het wel zo milieuvriendelijk om die troep op te ruimen hoor
12sterre34 schreef:Je hebt het wel gestolen, de eigenaar staat ernaar te kijken terwijl jij met je schijnheilige kop ermee wegloopt. Ik vind het ronduit asociaal en zeer zielig van de mensen die het geld hebben meegenomen. Als zij boodschappen doen en de volle boodschappentas valt uit je handen en al je net aangekochte boodschappen vallen op straat en iedereen om je heen komt, raapt dingen op en loopt er vervolgens mee weg. Dat is toch hartstikke schofterig en je reinste diefstalik hoop dat die man aangifte doet, en de politie iedereen oppakt voor diefstal die gefilmd zijn. Dat zal ze leren
quartel schreef:kijk en daar ga je de fout in.
De vervoerder staat er bij te kijken.......dat is niet de eigenaar!!
12sterre34 schreef:Niet netjes mee omgegaan of niet. Het geld is niet van jou dus blijf je met je tengels ervanaf. Als jij een fiets ziet staan met het slot open neem jij die mee omdat de eigenaar er niet netjes kee omgaat. Ik hoop dat jouw huis wordt leeggeroofd waar je bijstaat aangezien jij er zelf ook geen moeite mee hebt spullen van anderen zonder gene mee te nemen. Vraag me af wat voor crappy opvoeding jij hebt gehad.
quartel schreef:12sterre34 schreef:Niet netjes mee omgegaan of niet. Het geld is niet van jou dus blijf je met je tengels ervanaf. Als jij een fiets ziet staan met het slot open neem jij die mee omdat de eigenaar er niet netjes kee omgaat. Ik hoop dat jouw huis wordt leeggeroofd waar je bijstaat aangezien jij er zelf ook geen moeite mee hebt spullen van anderen zonder gene mee te nemen. Vraag me af wat voor crappy opvoeding jij hebt gehad.
net als zij ben ik ook verzekerd hoor.....geen probleem.
Als ze denken dat er wat te halen valt.........
Blue_Eyes schreef:Ik heb geen last van plaatsvervangende schaamte. Ik kan er gewoon boos om worden dat zoveel mensen het gewoon normaal vinden om grote geldbedragen simpelweg te jatten...Echt, belachelijk.
NathalietjeB schreef:Blue_Eyes schreef:Ik heb geen last van plaatsvervangende schaamte. Ik kan er gewoon boos om worden dat zoveel mensen het gewoon normaal vinden om grote geldbedragen simpelweg te jatten...Echt, belachelijk.
nou ga ik heel bokt hier over me heen krijgen maar wat een nsb gedrag hierals ik het niet krijg krijg jij het ook niet jesus wat een kinderachtig gedoe hierzo jaloers gedrag
..
waarom zou men zich moeten schamen? wil al deze mensen die zeggen geld terug brengen naar politie bla bla bla wat deze mensen zouden doen als er een hoop geld voor hun neus op de grond lag kinderachtig gedoe...sorry maar als ik een portemonee vind dan kijk ik ook gewoon eerst of er geld in zit want dat gaat dan mooi in me eigen zak...