Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Ach, is lief, maar "helden" is nu ook wel overdreven, denk ik. Het is wat Ayasha zegt: als we er zelf hadden gestaan, hadden we het ook gewaardeerd als mensen kwamen helpen.
Als je op de ring van Hasselt rijdt en je komt vanuit mijn richting, moet je op een gegeven moment een grote ijzeren brug over om naar Kiewit te rijden. Tot daar zou het lukken. Maar de file begint hier wel al vlakbij, dus snel is het niet, maar het kan wel. Zeker omdat de mensen allemaal die richting op komen. Als je eenmaal terug moet, is het verkeer wel vlot.
nieky1993 schreef:Mijn broer zit er ook nog. Kunnen hem helaas niet bereiken.
Maar de hulpdiensten zeiden dat ze al hadden gebeld naar de ouders van slachtoffers dus neem aan dat hij niet gewond is.
Heel veel sterkte voor de slachtoffers en de families.
Tieneke schreef:Mobile Vikings zit idd op de research campus, net als Telenet, Belgacom, ... Zus werkt daar ookAlleen zijn dat niet echt kantoren, is een grote hal waar vroeger de productie van Philips plaatsvond
Ayasha, velen hebben gewoon een auto nodig om van punt A naar B te kunnen, omdat ze geen contact kunnen krijgen met familie of zo. Dus ze kunnen niet bellen om te zeggen waar ze zijn, daarmee.
ThePast03 schreef:Ik heb enkele berichten verwijderd. Het is niet de bedoeling om hier namen van slachtoffers neer te zetten zonder dat dit officieel bekend is gemaakt. Graag hier rekening mee houden, bedankt alvast.