moos24 schreef:Ik eet zelf ook elke dag vlees en vis, maar wel biologisch.
Hoe weten we eigenlijk zeker dat biologisch ook echt biologisch is...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Het kwam anders over omdat het internet is en niet real life.
Daarom moeten er meer vragen gesteld worden. Ik word een beetje ziek van iedereen die maar gelijk het slechtste van de mens denkt.
Ik ben geen monster. Ja, ik ben een dierenvriend. Nee, ik ben geen zweverig typje dat vliegen gaat reanimeren.
AppelQueen schreef:Joolien schreef:
Hoe weten we eigenlijk zeker dat biologisch ook echt biologisch is...
Dat staat erop. Een bedrijf is biologisch, of niet. Dus producten van dat bedrijf wordne gelabelt als biologisch.
AppelQueen schreef:eerder is al gevraagd om onderzoeken aan te dragen, kom daar dan eens mee met die "wetenschap" ?
ik ben erg benieuwd of daar dan ook in staat hoe het wel moet ?
wat daarmee ben je ook nog niet gekomen
Chaos schreef:Kippen willen struikgewassen, daar kunnen ze lekker doorheen struinen, zich verschuilen etc.
Staat overal op internet hoor.
Een kip houdt van een weitje met struiken en bomen.
Zal eens een foto maken van onze kippenwei, idealer kan niet, al zeg ik het zelf.
Tara: Het is een FEIT dat veel vegetariers kampen met gezondheidsproblemen. Gezond vegetarisch eten, leg dat eens uit? Gebruik jij geen enkele pil om waardes te verhogen? Haal je alles uit je groenten en vleesvervangers? Mensen zijn van nature óók vleeseters, dus je zult behoorlijk wat moeten vervangen.
Ik ken echt veel vegetariers, en ze slikken allemaal pillen.
Yviertje schreef:shadowflower dat noem ik geen streng vegetarisch als je nog wel melk (wat voor klafjes is bedoel) en eieren (horen kuikens uit te kome) eet & drinkt.
Yviertje schreef:shadowflower dat noem ik geen streng vegetarisch als je nog wel melk (wat voor klafjes is bedoel) en eieren (horen kuikens uit te kome) eet & drinkt.
Chaos schreef:Ayasha schreef:Ik denk dat je best niet vegetarisch bent als mens.![]()
Van sporten krijg je geen vit B
Je bedoelt ik denk dat je beter geen vegetarier kunt zijn als mens?
Ik snap je zin echt niet.