Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manic schreef:En jij denkt dat dit anders is in andere landen?
Overigens semi grappig... Er zat iemand op Twitter die over de raid getwitterd heeft zonder dat hij daar erg in had: http://eu.techcrunch.com/2011/05/02/her ... bin-laden/
Femke schreef:@LuvdaTossa:
Zoals ik al eerder schreef; Fahrenheit 9/11
Citaat:Ik stel slechts dat ik het raar vindt dat ze niet (zoals bij alle misdrijven) even ruim ondervraagd zijn.
En dat ik het raar vindt dat zij als enigen mochten vliegen.
Goede contacten of niet... NIEMAND mocht vliegen. Zij wel.
Taffje schreef:Zoek maar eens op illuminati en/of wereldorde, is geen bangmakerij, wat amerika doet is bangmakerij.
"Die mensen zijn gevaarlijk daar moeten we wat tegen doen" Jammer dat het altijd landen zijn waar Amerika een economisch of politiek belang bij heeft.
Cayenne schreef:Wat denken jullie? Gaat dit zorgen voor een ommekeer in de oorlog tegen Afghanistan?
Wat gaat dit betekenen voor de wereld?
Sleeper schreef:Sieppus schreef:Wie de Amerikaanse overheid gelooft moet zich eens flink achter de oren krabben.![]()
Ik geloof er geen hol van.
Mijn idee ook. Alles wat er gezegd en geschreven wordt heel erg kritisch bekijken. Niks klakkeloos aannemen.
Citaat:De radicaalislamitische Talibanbeweging heeft gezworen wraak te nemen voor de dood van Osama bin Laden, de leider van het terreurnetwerk al-Qaeda. Tehrik-e-Taliban Pakistan (TTP) dreigde maandag aanslagen te plegen op Pakistaanse regeringsleiders, onder wie president Asif Ali Zardari, op het leger van Pakistan en op de Verenigde Staten.
Eerder op de dag ontkende de TTP nog dat Bin Laden dood was. De autoriteiten in de VS en in Pakistan maakten echter bekend dat de terreurleider om het leven was gekomen tijdens een vuurgevecht met Amerikaanse elite-eenheden.
„Nu zijn de heersers in Pakistan, allereerst president Zardari en het leger, onze eerste doelwitten. Amerika is ons tweede doelwit”, zei woordvoerder Ehsanullah Ehsan in een telefoongesprek.
De TTP is een los verband van dertien extremistische organisaties die verantwoordelijk worden gehouden voor een lange reeks gewelddaden in Pakistan. De TTP levert ook strijders voor het verzet in Afghanistan. Ten tijde van het Talibanbewind in Afghanistan (1996-2001) hadden Bin Laden en diens terreurnetwerk al-Qaeda een vrijhaven in dat land.
Citaat:14.47 uur: Dna Bin Laden matcht dat van overleden zus
De VS heeft de identiteit van Osama bin Laden kunnen vaststellen dankzij weefsel van zijn overleden zus. Dat meldt het Amerikaanse ABC News. Het lichaam van Bin Laden is na de actie in Abbottabad overgebracht naar Afghanistan, waar een dna-test is gedaan. De hersenen van Bin Ladens zus waren in beslag genomen, nadat zij in de Amerikaanse stad Boston overleden was aan een hersentumor. Ze waren bewaard, precies met het doel om Osama te kunnen identificeren.