Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellarose schreef:fuego3; ik snapte dat van dat afsluiten sowieso niet helemaal. Zover ik weet zijn er maar 4 centra's in alphen, de ridderhof, de aarhof, de herenhof en de atlas.
linda_arnold schreef:Een autochtone man, bizar hoe snel er speculaties komen over allochtone mensen.
fuego3 schreef:Bellarose schreef:fuego3; ik snapte dat van dat afsluiten sowieso niet helemaal. Zover ik weet zijn er maar 4 centra's in alphen, de ridderhof, de aarhof, de herenhof en de atlas.
nee idd , bij de pers conferentie waren ze stellig dat de dader alleen gehandeld heeft.
vanwaar het sluiten van andere centrums ?
corine1981 schreef:Onbegrijpelijk dit, wat heb je toch een zieke zielen.
Enerzijds jammer dat er zoveel aandacht aan dit soort dingen besteed wordt, begrijp me niet verkeerd, maar zou het sommige debielen niet juist aanzetten tot dit soort onvergeeflijke acties?
xDramaQueen schreef:gadverdamme AD heeft een foto van een slachtoffer op de grond op de voorpagina staan
linda_arnold schreef:OneFellSwoop schreef:ja klopt, er zijn hongaren overleden door de schiet partij..
Zijn toch nog geen identiteiten bekend gemaakt?
corine1981 schreef:Er zit toch ook een politiepost naast het winkelcentrum? Waar waren die toen die jongen rondjes liep![]()