Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
franka75 schreef:zo dat is wel heel heftig en die foto vind ik niet dat iedereen die zomaar onder zn ogen moet krijgen maar ja op een school gebeuren helaas dat soort dingen. Ik vind het goed dat hij ontslagen is. het spijt me zeer maar in zon film op tv en ,leerlingen hebben gaat niet samen. Hoop dat je niet te hard bent geschrokken.
bevertje schreef:Maar je hoort je leraar toch gewoon niet naakt en al helemaal niet in staat van opwinding te zien??
Robin_S schreef:Jongens wat een verhaal. Ik heb wel gelachen tijdens het lezen, maar vind het ook wel erg jammer voor meneer R dat hij z'n baan kwijt is.. maar ja, langs de andere kant hadden zijn lessen er inderdaad nooit meer hetzelfde uitgezien
De gedachte is wel maar het foto blijf best lang op je ogen hangen
bevertje schreef:Nee dat klopt, en ja dat kun je krom vinden, maar zo werkt het wel gewoon. Net zoals dat die kinderen hun ouders niet bezig willen zien..
Brainless schreef:bevertje schreef:Nee dat klopt, en ja dat kun je krom vinden, maar zo werkt het wel gewoon. Net zoals dat die kinderen hun ouders niet bezig willen zien..
Ik snap het wel... maar als je als kind zijnde je ouders bezig ziet. Bv omdat je toevallig hun kamer binnenkomt... of omdat je toevallig een filmpje op de comp vindt die je ouders zelf hebben gemaakt, dan worden hun toch ook niet ontslagen als ouders zijnde???
bevertje schreef:Nee toch die film heeft hij 2 jaar geleden gemaakt? Het is niet mogelijk om in twee jaar tijd je lerarengraad te halen voor het voortgezet onderwijs. Dus hij wist waar hij mee bezig was..
Brainless schreef:bevertje schreef:Maar je hoort je leraar toch gewoon niet naakt en al helemaal niet in staat van opwinding te zien??
Maar als het een vriendje van die student was...... dan was het stoer geweest en hadden ze het niet naar de media gelekt.
meelanor schreef:bevertje schreef:Nee toch die film heeft hij 2 jaar geleden gemaakt? Het is niet mogelijk om in twee jaar tijd je lerarengraad te halen voor het voortgezet onderwijs. Dus hij wist waar hij mee bezig was..
Dat kan wel ik ben zelf bezig om dat in 1 jaar te doen dat heet een KOP opleiding.