Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Goed te lezen dat er nog bezorgt word her en der.
Ik wacht op een of twee brievenbus dingen, verder nog een pakket maar die gaat gewoon door gelukkig.
Het word zo langzamerhand erg irritant al die stakingen, ga bij de directeur op de stoep liggen denk ik dan. Dat is beter als al die mensen telkens laten stikken.
gr_roos schreef:Deze plannen zijn al jaren bekend bij TNT. Het bedrijf heeft ook het nodige gedaan om mensen aan een baan elders te helpen. Ook in de tijden dat het er nog geen crisis was. Ze (we, want ik heb er ook 18 jaar gewerkt) zijn zo vaak gewaarschuwd, maar je had altijd een groep die dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen. Jongens van 30 jaar die niks anders gaan zoeken, dat snnap ik dan niet. Bedrijf regelde omscholing, hielp bij sollicitatiebrieven en gaf allerlei cursussen hoe je goed een gesprek in ging. Daarnaast hadden ze een enorme database met banen. Ik heb op kosten van TNT mijn vrachtwagenrijbewijs gehaald en werk nu als planner in de logistieke sector. De eerste verhalen van onstlagen zijn zo'n 10 jaar geleden al voorzichtig medegedeeld.