Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayflower_ schreef:Dan wordt er zoveel in je geïnvesteerd, verdien je je geld met topsport en dan ga je zulke dingen doen. Dom dom dom!
Kan mij voorstellen dat ze nu hun handen van hem aftrekken. Hij mag nu zichzelf redden, heeft zichzelf ook in de nesten gewerkt!
Sannnn schreef:Als ik dit zo lees vind ik het inderdaad een schande dat de bond hem heeft beschuldigd van cocaine gebruik als het niet eens 100% zeker is d.m.v. een test.
sarabande schreef:Sannnn schreef:Als ik dit zo lees vind ik het inderdaad een schande dat de bond hem heeft beschuldigd van cocaine gebruik als het niet eens 100% zeker is d.m.v. een test.
Sterker nog hij is woensdag getest en schoon bevonden, dat is het toch merkwaardig dat de bond woensdagmiddag met zon verklaring komt.
sarabande schreef:Sannnn schreef:Als ik dit zo lees vind ik het inderdaad een schande dat de bond hem heeft beschuldigd van cocaine gebruik als het niet eens 100% zeker is d.m.v. een test.
Sterker nog hij is woensdag getest en schoon bevonden, dat is het toch merkwaardig dat de bond woensdagmiddag met zon verklaring komt.
Lovely schreef:Misschien krijgt degene die voorspelde dat Yuri voor een ander land zou gaan turnen nog wel gelijk.
jantergouw schreef:Het is toch wat genuanceerder allemaal. Voor ons niet verslaafden is het makkelijk om te zeggen dat hij er maar af moet blijven, maar zo makkelijk is dat niet. De rokers en drinkers onder ons zullen zich al misschien weer wat beter voor kunnen stellen dat het niet zo makkelijk gedaan als gezegd is.
Daarbij denk ik dat een schorsing er niet in zal zitten zolang er geen dopingtest gedaan is. Als Yuri straks zijn woorden terugtrekt en zegt dat hij helemaal geen coke gebruikt heeft maar een andere substantie waarvan hij niet wil zeggen wat het is, dan heeft de atletiekbond geen poot om op te staan. Ik voorzie nog een rechtszaak in het verschiet liggen die Yuri glansrijk gaat winnen.
Mocht hij dan desondanks niet meer voor Nederland uit kunnen komen dan verwacht ik dat er heel wat landen zijn die hem met open armen zullen ontvangen. Van Yuri hebben we het laatste nog niet gezien of gehoord. Gelukkig maar.
Petulan schreef:Niet de eerste misstap van de bond daar. Zoals te lezen is hij bijna dagelijks getest, niks uit voort gekomen en dan doen ze dit?? Ik zou niet eens voor die lui uit willen komen!!!!!!!!!!!
sarabande schreef:Ander land zouden we niet moeten willen, liever de bobo's weg