Electra63 schreef:Volgens mij zijn de sociale voorzieningen in Frankrijk niet zo geweldig hoor.
Wij zijn niet de enige met sociale voorzieningen. Die van Frankrijk zijn beter.
http://www.guidesantefrancobelge.eu/BE/ ... 40692.html
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Volgens mij zijn de sociale voorzieningen in Frankrijk niet zo geweldig hoor.
Heino schreef:Ik doe niet net alsof jullie de wet voorgesteld hebben, maar zo te lezen sta jij er wel achter. Dus kan ik prima met jou discussiëren over het nut ervan, lijkt me.
Dat burka's gewoon af moeten voor identificatie doeleinden ben ik het helemaal mee eens. Ik zie alleen niet in waarom je dan meteen tot verbod over moet gaan. Wat is de toegevoegde waarde daarvan?
jantergouw schreef:Omdat als een moslima zo gelovig is dat ze zelfs een boerka draagt, dan kun je ervan uitgaan dat ze ook zeer extreem is in haar ideologie en dat ze zichzelf alleen aan een vrouw wil identificeren.
Electra63 schreef:Ik heb toch anders gelezen, dat er grote hervormingen in de sociale voorzieningen komen i.v.m. vergrijzing en tekorten?
Er waren toch hele grote demonstraties dit jaar?
Electra63 schreef:Ik ben van mening dat het helemaal niet zo goed (meer) is in Nederland mbt de sociale voorzieningen.
En het zal alleen maar slechter worden.
Ik vind (over het algemeen) de Scandinavische landen een goed voorbeeld voor Nederland.