Wij zijn bijna 30 jaar getrouwd.
Of je nu samenwoond of gaat trouwen, de regering weet er iederew keer wel geld aan te verdienen.
Heb je een testament gemaakt mag je nu de notaris weer spekken want de regels zijn weer veranderd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jaantsje schreef:Sanet er is nog hoop![]()
Of je nu samenwoond of gaat trouwen, de regering weet er iederew keer wel geld aan te verdienen.
Heb je een testament gemaakt mag je nu de notaris weer spekken want de regels zijn weer veranderd.
Sanet schreef:jaantsje schreef:Sanet er is nog hoop![]()
We zijn dan precies 9 jaar samen.. dus moet opzich goedkomen zou je zeggen
Citaat:Toch een mannenpil?
Onlangs leek het nog of de plannen voor een anticonceptiepil voor mannen een stille aftocht bliezen. Maar er is nieuwe hoop: wetenschappers uit Italië en de Verenigde Staten zeggen een middel te hebben gevonden dat de productie van sperma stopt. Het zou nauwelijks bijwerkingen hebben en het effect zou omkeerbaar zijn. Vooralsnog is het middel alleen geprobeerd bij muizen. Nader onderzoek moet uitwijzen of het ook geschikt is voor gebruik bijmensen. Bij de productie van spermacellen in het lichaam zijn bepaalde andere cellen betrokken, die de spermacellen helpen groeien. Het nieuwe middel verhindert dit proces, met als resultaat tijdelijke onvruchtbaarheid. Wordt het middel niet meer gebruikt, dan zou de spermaproductie gewoon weer op gang komen.
idefix4 schreef:HC er is hoop voor je!!!
Toch een mannenpil?
idefix4 schreef:als je hem als man zelf koopt en gecontroleerd weg gooit ook voor de volle 100% betrouwbaar!
Chiqa schreef:Goh waarom verbaasd mij dit artikel toch niet, hoor alleen maar ellende om mij heen van mensen die in een ongelukkige relatie zitten, in scheiding liggen of juist enorm bij aan het komen zijn van een mislukte relatie.
En dan nog niet te spreken over de relaties waarvan de partner geen flauw idee heeft wat er in het hoofd van de andere partner rondgaat...........
Trouwen vind ik een van de nuttelooste zaken om een relatie bijelkaar te houden, kost alleen maar verschrikkelijk veel geld en levert vaak niets op.
Dan nog maar niet te spreken over de man die hier altijd het slechtste uitkomt.
idefix4 schreef:HC: Ik ga me nu ernstig zorgen maken over het intellect van de man.
....
Volgens mij hebben vrouwen echt niet veel vertrouwen in hun liefde als het om dit soort zaken gaat.
idefix4 schreef:HC: Ik ga me nu ernstig zorgen maken over het intellect van de man. Weet jij maar één prullenbak? Er zijn meer manieren om je ervan te ontdoen! Ah, gelukkig, dat weet je zelf ook. En voor een condoom mag je dus 100 excuses bedenken allemaal te wijten aan fout gebruik en als mevrouw haar pil er bij ziekte een keer uitkotst en onverhoopt zwanger raakt is het háár schuld? Dát noem ik nog eens hypocriet...
idefix4 schreef:Volgens mij hebben vrouwen echt niet veel vertrouwen in hun liefde als het om dit soort zaken gaat.
idefix4 schreef:Maar ja, ik ben nog geen 28 jaar getrouwd.
Chiqa schreef:Praat ook weer namens jezelf, je bent baas over je eigen hok dus als je de geen vertrouwen heb in de andere sexe wat is dan je probleem? Eigen pilletje slikken en vertrouwen hebben in jezelf is toch niet zo moeilijk? Probleem opgelost
Huertecilla schreef:Wettelijk huwelijk?
Kan, doch bezint eer ge begint; er ís meer
Chiqa schreef:heb je een valse vrouw ben je goed de pineut in deze maatschappij.