Nicolletje schreef:Oke dat is iets anders dan wat ik heb meegemaakt in het Goffertpark.
Ik kan sowieso slecht tegen mensenmassa's, ben een tikje claustrofobisch aangelegd
Had trouwens ook niet het idee dat het overal zo benauwend was hoor, veld was in dat geval groot genoeg en er was gelukkig meer dan genoeg ruimte voor iedereen, maar nét achter het hek van het voorste stuk was het echt duwen geblazen, zat goed klem 
Heb toen overigens al besloten dat dat de laatste keer was geweest dat ik zo'n evenement zou bezoeken. Ik doe het gewoon niet meer, en dit gedoe bij de Love Parade bevestigd dat alleen maar

) veel 'serieuzer' gefouilleerd: ze voelen achter mijn broekriem, ze voelen onder mijn behandjes, als je lage schoenen aan hebt voelen ze aan de zijkant langs je voet... Ik zie ze bij vrouwen met opgestoken haar ook nog wel eens daar in kijken
En tegenwoordig willen ze ook nog wel eens drugshonden inzetten. Vertrouwen ze het niet, dan mag je even meelopen voor een wat 'uitgebreider' onderzoek...
Een vriend van me heeft dat een keer gehad en die heeft dus mooi mogen strippen!

....