Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariekeB schreef:Megamutsj schreef:En waaruit kan jij baseren dat jij beter bent in cijfertjes als ik?Erg jammer van je.
Vind het erg sneu dat er op deze manier gediscussierd word. Zomaar mensen wijzen op hun mindere punten maakt jou heus niet beter. Jij weet niets van mij. En mensen die anderen wijzen op hun zwaktes zijn meestal zelf zwak.Beetje vuur spuwen, dit kan ook op een volwassen manier.
Ik zei niet dat ik beter ben ik cijfertjes dan jij. Ik zie dat het onwaarschijnlijk is dat jij daar beter in bent dan mij. Wat mij betreft zijn we daar gelijkwaardig in.
Ik was ( mijn eerste baan) computerprogrammeur, vandaar dat ik vrij aardig in cijfertjes ben.
Maak er nu niet zo'n punt van, het was gewoon heel grappig , meer niet. Als dat verkeerd over kwam, excuus daarvoor.
Ik kan in ieder geval geregeld om mezelf lachen en jou post over hoger opgeleid in combi met veel spelfouten is gewoon grappig.
Waves schreef:Ik ben inderdaad bang dat daar ooit misbruik van gaat worden gemaakt. Vergassen zal wrsl. nooit meer gebeuren, maar er zijn andere manieren om bepaalde groepen uit te sluiten of -nog erger- hun mensenrechten te schenden. Ik denk dat de (mogelijke) consequenties van eventuele wetswijzigingen worden onderschat door sommige mensen.Maar denk je niet dat als in de wet komt dat je sommige personen anders mag behandelen dan anderen dat je dan ruimte geeft voor slecht willende personen? Niet persé Wilders maar een opvolger? Of een links-extremist?
Denk je niet dat we in ons systeem moeten verankeren dat die mogelijkheden voor discriminatie er gewoon niet zijn? En het niet laten afhangen van de persoon?
CtjeLief schreef:Ach laten we alle beledigende berichten van Janesmith er dan maar niet naast quoten want dan wordt de lijst wel een stukje langer.. Wat een schijnheilig dit zeg. bah. Ik verwijder mezelf weer uit dit topic, want dit is te triest en nutteloos voor woorden..
Dit is gewoon ronduit een persoonlijke aanval op Heino en vind dat erg bezwaarlijk..
janesmith schreef:CtjeLief schreef:Ach laten we alle beledigende berichten van Janesmith er dan maar niet naast quoten want dan wordt de lijst wel een stukje langer.. Wat een schijnheilig dit zeg. bah. Ik verwijder mezelf weer uit dit topic, want dit is te triest en nutteloos voor woorden..
Dit is gewoon ronduit een persoonlijke aanval op Heino en vind dat erg bezwaarlijk..
Je gaat van mij geen beledigende teksten vinden. Het maximale dat je van mij tegenkomt is knuffelaar en theedrinker.
Heino komt zelf melden dat er nooit zo over PVV'ers en Wilders gesproken wordt, en als ik dan een zoekactie start op het woord Hitler, blijkt zij verreweg het vaakst voor te komen!
Megamutsj schreef:Laten we even realistisch blijven. Er is geen vergelijkenis met Hitler en Wilders. Mijn oma heeft moeten buigen voor Hitler toen zei nog een klein meisje was, Hitler was zóó veel erger als Wilders.
CtjeLief schreef:Heino schreef:Tja zo duidelijk vind ik het niet x_Marr.
Nicolletje, nee, heeft ze ergens eerder gepost, weet alleen niet meer waar, zijn zo veel topics
Ik snap het nut van dit topic trouwens echt niet. Wat is de bedoeling? Dat PVV-stemmers met elkaar kunnen jammeren en niet-PVV-stemmers hun excuses aanbieden ofzo?
Jij stelt de vraag die al de hele tijd in mijn hoofd spookt.. Is dit een soort zelfmedelijden topic??
als je 100% achter je keuze staat (in dit geval PVV) dan hoef je je toch niets aan te trekken van reacties die je niet aanstaan? Of twijfel je dan ergens toch, omdat het je zo raakt?
Je wilt in sommige topics hier niet teruglezen wat er allemaal wordt gezegd over de linkse stemmers, maar een zelfmedelijden topic openen? Nee dank u.. nergens voor nodig!
Krips schreef:Waarom voelen PVV-stemmers zich zo ontzettend aangevallen? Steeds weer wordt er gezegd dat de tegenstand zou zeggen dat ze racsisten zijn of dom. Ik hoor dit helemaal niet. Het is allemaal niet zo zwart wit.
Moderator ThePast03 schreef:Nog even voor de duidelijkheid: Voor de vraag waarom PVV stemmers zich aangevallen voelen kan je een ander topic openen.
Dit topic heeft als titel: Politiek, hoe nu verder dus graag posten die daar over gaan.
Megamutsj schreef:Laten we even realistisch blijven. Er is geen vergelijkenis met Hitler en Wilders. Mijn oma heeft moeten buigen voor Hitler toen zei nog een klein meisje was, Hitler was zóó veel erger als Wilders.
Waves schreef:@Ann: ik ben het met je eens. De grondwet moet gehandhaafd worden, dat ding is er ook niet voor niks. Ik heb alleen de indruk dat de rest het hier niet zoveel interesseert![]()
Ik dacht dat PVV stemmers juist graag als volwassen en geïnformeerde gesprekspartners benaderd wilden worden. Dan doe ik dat, gaat er niemand inhoudelijk op in maar worden de oneliners om je oren gegooid.
Zo maken jullie het mensen ook wel erg moeilijk om jullie serieus te nemen.
x_Marr schreef:Waves schreef:@Ann: ik ben het met je eens. De grondwet moet gehandhaafd worden, dat ding is er ook niet voor niks. Ik heb alleen de indruk dat de rest het hier niet zoveel interesseert![]()
Ik dacht dat PVV stemmers juist graag als volwassen en geïnformeerde gesprekspartners benaderd wilden worden. Dan doe ik dat, gaat er niemand inhoudelijk op in maar worden de oneliners om je oren gegooid.
Waarom moet er nou WEER persoonlijk aangevallen worden?
Vind ik erger dan oneliners eerlijk gezegd.
x_Marr schreef:Waves schreef:@Ann: ik ben het met je eens. De grondwet moet gehandhaafd worden, dat ding is er ook niet voor niks. Ik heb alleen de indruk dat de rest het hier niet zoveel interesseert![]()
Waarom moet er nou WEER persoonlijk aangevallen worden?
Vind ik erger dan oneliners eerlijk gezegd.
Waves schreef:Megamutsj schreef:Laten we even realistisch blijven. Er is geen vergelijkenis met Hitler en Wilders. Mijn oma heeft moeten buigen voor Hitler toen zei nog een klein meisje was, Hitler was zóó veel erger als Wilders.
jaja, maar vindt je niet dat we de grondwet moeten handhaven en niet gaan morrelen aan het recht op gelijke behandeling om te voorkomen dat een type als Hitler ooit weer de kans krijgt?
En dan zeg ik niet dat Wilders is zoals Hitler, ik geloof helemaal niet dat die man mensen wil doden of wat dan ook. Ik zeg wel dat het gevaarlijk is om aan die grondwet te komen, en dat wil Wilders wél.
Kun je daar op in gaan?
CtjeLief schreef:ik begrijp de vergelijk juist heel erg goed, ik zie veel overeenkomsten, en die zijn binnen dit forum al enkele keren heel goed en duidelijk onderbouwd, en als je het daar niet mee eens bent, prima!
woods schreef:Probeer niet je emoties te laten overheersen, maar kijk naar de feiten:
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publicat ... &STB=G1,G2
59 van de 1000 marokkanen was in 2007 verdacht van een misdrijf (o.a. verstoring van de openbare orde, maar ook de zgn. witteboorden criminaliteit) veruit de meerderheid is dus gewoon lekker aan het werk en doet zijn ding.
Overigens blijkt uit deze statistieken dat antillianen en arubanen vaker verdacht worden (59 van de 1000) van een delict dan marokkanen.
.
Shadow0 schreef:Megamutsj schreef:maar Wilders wilt niet het ras aanpakken, maar de criminelen.
Dat is niet helemaal volledig. Wilders wil niet zozeer een ras, maar wel een religie aanpakken, OOK de niet-criminele aanhangers van die religie. En dat is waar zoveel weerstand op komt.