Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Volgens mij valt dat wel mee, er wordt heel duidelijk gemaakt dat roken slecht voor je is, en de gevolgen van teveel drinken zijn ook bekend.
Zaina schreef:Maar verbieden doen ze het niet. want dat kost geld.
KiWiKo schreef:als heel nederland een week niet rookt, drinkt en autorijd.......... is Nederland failliet
LuvdaTossa schreef:Ja hoor
Edit;
maar daar krijg ik wel heel wat voor terug. Ik leef veilig, rij over goede wegen en in veilig verkeer, ik heb mogen studeren, als ik ziek ben is er altijd hulp, er zijn geschoolde artsen, we hebben vrijheid hier en ga zo maar door. Ik heb gezien dat het zoveel slechter kan en dus draag ik daar graag mijn steentje aan bij.
LuvdaTossa schreef:Ja hoor
Edit;
maar daar krijg ik wel heel wat voor terug. Ik leef veilig, rij over goede wegen en in veilig verkeer, ik heb mogen studeren, als ik ziek ben is er altijd hulp, er zijn geschoolde artsen, we hebben vrijheid hier en ga zo maar door. Ik heb gezien dat het zoveel slechter kan en dus draag ik daar graag mijn steentje aan bij.
LuvdaTossa schreef:Een mens heeft ook nog een eigen wil. Ik rook niet, dus van mij komt er niets in die pot. En als ze het gaan verbieden, breekt de hel ook los. Dus dat gaat nooit gebeuren. Moet je snoep, frisdrank ook gaan verbieden.
Dat de economie de hoogste prioriteit heeft, dat is niet zo vreemd in tijden van 'crisis'. Eerst moeten de financien weer op orde, je kunt niet blijven uitgeven. Op een gegeven moment kom je dan echt in de problemen..
janesmith schreef:Zo rookten ze ook opium vroeger en zijn er mensen die harddrugs gebruiken zonder er ooit last van te krijgen, desondanks heeft de staat het verboden vanwege de risico's voor de volksgezondheid.
LuvdaTossa schreef:Mij best hoor, maar die zijn er ook niet voor niets. Er valt op veel meer dingen te bezuinigen, maar ja wie ben ik. Je moet je er ook niet te druk over maken, word je niet gelukkig van.
Als iemand niet kan bijdragen door wat dan ook, dan draag ik extra bij. Dat is nu ook al zo geregeld.
Je kunt ook vertrekken naar een land waar je geen duppie hoeft te betalen, alleen heb je wel allerlei ander narigheid erbij.
LuvdaTossa schreef:Ik mag wel hopen dat je wat heb gespaardIk ga uit van mensen die echt niets hebben en ook niet meer iets kunnen verdienen (ziekte e.d.).
Je zou toch emigreren als je failliet ging? Zoiets staat me nog bij van een topic.
Edit; ik doneer wel wat![]()
KiWiKo schreef:LuvdaTossa schreef:Ik mag wel hopen dat je wat heb gespaardIk ga uit van mensen die echt niets hebben en ook niet meer iets kunnen verdienen (ziekte e.d.).
Je zou toch emigreren als je failliet ging? Zoiets staat me nog bij van een topic.
Edit; ik doneer wel wat![]()
sparen waarvan........... ik heb de laatste maanden mijn personeel uitbetaald van het verkopen van mijn persoonlijke assets![]()
Mindim schreef:Ik vind de rest van je betoog Kamsel een beetje erg flauw.